2023-10-26, 20:09
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euromixers
Nu är detta INTE samma person ändå, men kanske vad R*bin kan ha att vänta sig?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/he...straff--c2via9

Finns det två likadana dårar samtidigt? Var helt säker på att det var snubben från TV4-programmet när jag hörde om domen
Citera
2023-10-26, 20:29
Medlem
Genelkurmays avatar
Alltid undrat varför kvinnor gråter så himla enkelt?

Den där modellen börjar storböla bara för att hon fick ett SMS i form av "de har dragit tillbaka samarbetet eftersom du inte var tillräckligt ansvarstagande".

Herrejesus.

Och den där tjockisen gråter ju i varje jävla bild?

Nog för att det är synd men vafan inte ens dom andra tjejerna gråter i närheten lika mycket om inte alls...
Senast redigerad av Genelkurmay 2023-10-26 kl. 20:39.
Citera
2023-10-26, 20:35
Medlem
Jag har kollat på tredje delen av dokumentären nu och tänker att det är jäkligt bra jobbat av dessa kvinnor att göra det de kan för att försvåra för den äckliga idioten så att hans liv blir ännu mer problematiskt än det är nu.
För folk lägger ihop två och två även när hans bild inte visats fullt ut och karma kommer att hinna ikapp honom.
Starkt jobbat av kvinnorna! Håller tummarna för att de får nån ekonomisk kompensation på köpet efter dokumentären.
Citera
2023-10-26, 20:40
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Jag kan inte låta bli att tänka att det är rätt åt dem. Han gjorde det bra. Damerna fick väl muslekar av honom, klart, de flesta tänker ju bara med musen. Tyvärr.
Citera
2023-10-26, 20:45
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Jag kan inte låta bli att tänka att det är rätt åt dem. Han gjorde det bra. Damerna fick väl muslekar av honom, klart, de flesta tänker ju bara med musen. Tyvärr.
Det enda jag tänker på är hur jag får en bild av hur de swipar vänster på helt vanliga genuina män.
Citera
2023-10-26, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Det enda jag tänker på är hur jag får en bild av hur de swipar vänster på helt vanliga genuina män.

Ja det gör de helt klart. Dissar bättre och trevligare.

Allt för att de låter musarna styra.
Citera
2023-10-26, 21:09
Medlem
B3cks avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Ja det gör de helt klart. Dissar bättre och trevligare.

Mmmm, för de har säkert swipat höger på BARA HONOM och absolut ingen annan man någonsin Vad fan vet ni? Många av dem har säkert swipat höger på en massa "genuina och trevliga" män OCKSÅ.

Bara lämna den här tråden eller testa att tänka lite längre än kuken räcker för ni tillför absolut ingenting vettigt.
Citera
2023-10-26, 21:19
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B3ck
Mmmm, för de har säkert swipat höger på BARA HONOM och absolut ingen annan man någonsin Vad fan vet ni? Många av dem har säkert swipat höger på en massa "genuina och trevliga" män OCKSÅ.

Bara lämna den här tråden eller testa att tänka lite längre än kuken räcker för ni tillför absolut ingenting vettigt.
Haha

Och sen när den alldaglige mannen skriver ett trevligt "hej" efter en matchning så inser tjejerna att killen är så tråkig och alldaglig att tjejen antingen tar bort matchningen eller slutar svara/låter det rinna i sanden.

Men sen kommer den där mannen med överdrivet självförtroende med fart i livet som gör tjejerna väldigt intresserade. När mannen dessutom skriver på ett sätt som inte uppfattas som alldagligt och tråkigt så blir tjejerna ännu mer intresserade. Sen märker dom att bedragaren är lite skadad genom sättet han skriver att tjejerna ser det som en utmaning och blir ännu mer fäst vid mannen.

Nej, vi tänker inte lämna den här tråden för att du blir kränkt. Förstår att det är jobbigt att som kvinna få serverat i lynnet hur kvinnor fungerar. Det finns en anledning till att manipulativa och psykopatiska män ALLTID är framgångsrika med kvinnor. Tror inte det finns en enda psykopatisk man som är incel.
Citera
2023-10-26, 21:23
Medlem
Vad är det för fel på bageri-mullis? Känns som om hon utelämnar nåt.
Citera
2023-10-26, 21:24
Medlem
https://sverigesradio.se/artikel/1421552
Citera
2023-10-26, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B3ck

Haha nä jag har etsat mig fast i denna tråd. Får jag möjligtvis låna din löskuk så jag kan få ett annat perspektiv?

Den dras till samma skrot och korn som de själva. Ingen har ett fördelaktigt utseende. Ankläppar, dubbelhakor, slapp hud, de måste ju själva fatta att han bara leker med deras musar för en enda sak.
Citera
2023-10-26, 21:33
Medlem
B3cks avatar
Citat:
Haha

Och sen när den alldaglige mannen skriver ett trevligt "hej" efter en matchning så inser tjejerna att killen är så tråkig och alldaglig att tjejen antingen tar bort matchningen eller slutar svara/låter det rinna i sanden.

Men sen kommer den där mannen med överdrivet självförtroende med fart i livet som gör tjejerna väldigt intresserade. När mannen dessutom skriver på ett sätt som inte uppfattas som alldagligt och tråkigt så blir tjejerna ännu mer intresserade.

Nej, vi tänker inte lämna den här tråden för att du blir kränkt. Förstår att det är jobbigt att som kvinna få serverat i lynnet hur kvinnor fungerar. Det finns en anledning till att manipulativa och psykopatiska män ALLTID är framgångsrika med kvinnor. Tror inte det finns en enda psykopatisk man som är incel.

Om den alldaglige mannen inte har mer att tillföra till en konversation än "hej" så ja, då är det väl inte konstigt att en tjej väljer en kille som faktiskt för en konversation med dem. Det handlar ju om att hitta någon man klickar med och det gör man 1. inte med alla / 2. inte med folk som bara skriver "hej" och är tröga på att skriva.

Med tanke på alla dina svar i den här tråden (som bara handlar om hur hemska kvinnor är mot alldagliga män som du) så är det uppenbart att det är DU som är kränkt för att vältaliga och charmiga män får kvinnor.

Du kanske skulle prova på att vara lite trevlig, charmig och vältalig? För vad som INTE är speciellt trevligt är ditt sätt att tala om och se på kvinnor. Samt att du verkar extremt inskränkt och pantad. Det är, som jag sagt förr, inte alls konstigt att det inte går så bra för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in