2023-10-15, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Länk?

Till vad? Hennes Facebook?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sullen
Såg precis dokumentären och fattar verkligen inte allt snack om karisma. Utöver att snubben ser ut som en pajas på de bilder som lagts upp här så framstår han ju som fullkomligt efterbliven i alla de filmklipp och meddelanden som visas i dokumentären. Jag hade förväntat mig en slipad charmör, inte detta obildade wt.

Jag fattar inte heller varför ingen av kvinnorna verkar ha kollat upp honom från början. Jag vet inte om det bara är jag som är osedvanligt paranoid till vardags, men varje gång det kommer in en ny människa i mitt eller närståendes liv (oavsett business eller privat) så nyttjar jag den absurda offentlighetsprincipen till max. Allabolag, Mrkoll, Lexbase, Google och sociala medier tar liksom 5 minuter att kolla igenom. Använder inte gemene man dessa rutinmässigt? Om inte, varför?

Vad som däremot framkommer med all tydlighet är att parasiten är en sadistisk sociopat. Hur naiva tjejerna än må ha varit tycker jag förbannat synd om dem. Jag stör mig därtill rejält på alla som njuter av att sparka på de som redan ligger. Jag gissar att 20% av er som är lagda åt det hållet är emotionellt sabbade sen barndomen, 30% av er får bara aldrig ligga och ni resterande 50% skulle må bra av att gå igenom ett eget litet trauma som sabbar allt, för att sen få uppleva känslan av att alla garvar åt er. Skäms för fan.

Avslutar med ett av alla visdomsord från den kultiverade charmörens helt öppna fb-sida: "Lek inte med älden när jag är bensinen..".

Önskar Robin all olycka🙏
Håller helt med. Bästa inlägget hittills!
Lätt att trampa på dom som redan ligger och skylla på dom som är drabbade.
Flashback måste bestå av många sårade besvikna män.
Sheipa upp er så kanske ni kan ha en chans att bli svipade åt rätt håll nån gång i framtiden ni med. .
Vi kvinnor tycker absolut inte bittra surgubbar är sexigt och tilldragande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wizardalien
Skuldbeläggningen på kvinnorna är helt sjuk i den här tråden.
Jag är helt övertygad om att man, oavsett kön, kan falla för fel person.
Har både manliga och kvinnliga bekanta som hänger på dejting-appar och nästan är ”desperata” för att få träffa någon som leder till mer än en dejt/ligg.

En del av mig tycker synd om kvinnorna som har blivit lurade men samtidigt kan jag inte förstå hur man tänker när man går med på att göra banköverföringar, delägarskap i styrelser/bolag etc. till en person man träffat relativt nyligen.
det är inte alls sjukt. Om man lånar ut stor summor pengar, eller ger bort sitt bankomatkort med kod till en person man känt i mindre än en vecka får man fan skylla sig själv.
Citera
2023-10-15, 00:14
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Va jag har hört så ska han ha fyra diagnoser. ADHD, borderline, Psykopati och jag kommer inte ihåg sista
Jag kan bekräfta det här till 100% däremot. men ADHD fattar vilken idioti som helst att han har när man träffar honom och han har en äkta narcissistisk personlighet, han bockar av alla punkter på den listan om man säger så

Det finns ingen diagnos som heter ”psykopati” så jag blir nyfiken på din källa då du säger att du kan bekräfta det till 100%. Jag kan sätta allt jag äger på att det inte står i hans journal för den diagnosen existerar inte. Däremot existerar narcissisk personlighetsstörning.
Citera
2023-10-15, 00:23
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Allt jag vet om honom har jag läst i tebladen

Men då kan du inte veta om han har hund eller hur han är som person.
Citera
2023-10-15, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramspuss
Det finns ingen diagnos som heter ”psykopati” så jag blir nyfiken på din källa då du säger att du kan bekräfta det till 100%. Jag kan sätta allt jag äger på att det inte står i hans journal för den diagnosen existerar inte. Däremot existerar narcissisk personlighetsstörning.

Jag ber om ursäkt jag har missat ett ord, jag kan inte bekräfta att det stämmer. Det här är har jag hört i andra hand, jag kommer inte ens ihåg va den fjärde diagnosen skulle vara. Jag kan däremot tänka mig att han har narcissistisk personlighetsstörning
Och enligt hans föräldrar hade han mycket behandling av psykvården för några år sen
Citera
2023-10-15, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnkiJon
Vem fan har bett dig tala för oss alla som "vi kvinnor"?
Håll dig till dina pundare i ditt skrymsle ditt patrask

Kvinnor som trycker ner andra kvinnor är bland det vidrigaste som existerar
Citera
2023-10-15, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Det var hon med "kakimperiumet" och bryggeriet? Henne tyckte jag synd om på riktigt. Hon verkar ju ha varit en otroligt driftig och duktig entreprenör/människa. Hoppas verkligen att hon återhämtar sig och lyckas bygga upp något igen.
Ja, verkar varit flera miljoner i skulder där med tanke på företaget osv.. driven tjej, säkert inte den bästa självkänslan heller, tjock och säkert inte haft det lätt med killar under åren.. då blir det en extra hård smäll. Men verkar saker för bra för att vara sanna är de oftast det.
Citera
2023-10-15, 00:30
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Håller helt med. Bästa inlägget hittills!
Lätt att trampa på dom som redan ligger och skylla på dom som är drabbade.
Flashback måste bestå av många sårade besvikna män.
Sheipa upp er så kanske ni kan ha en chans att bli svipade åt rätt håll nån gång i framtiden ni med. .
Vi kvinnor tycker absolut inte bittra surgubbar är sexigt och tilldragande.

Tror de flesta vettiga män bör hålla sig borta från kvinnor som imponeras och kåtar ned sig i sådana där losers. En perfect unmatch.
Citera
2023-10-15, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Tror de flesta vettiga män bör hålla sig borta från kvinnor som imponeras och kåtar ned sig i sådana där losers. En perfect unmatch.

Det bästa inlägget hittills
Citera
2023-10-15, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Men då kan du inte veta om han har hund eller hur han är som person.

Hunden du är så besatt över borde du ha hittat på även om du bara gjort en halvhjärtad sökning på honom och som runt honom

Du hakar verkligen upp dig på udda och irrelevant saker. Det är lite misstänksamt
Citera
2023-10-15, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotebro-Retard
Var är dokumentärerna som behandlar ämnet där kvinnor tömmer männens plånbok och bankkonto?

Allt från vanliga flickvänner till Gold diggers, Only Fans, Snapchat-porren där svenska tjejer fläker ut sig och kräver betalt osv.
Att du inte förstår skillnaden på bedrägeri och att du lägger pengar på porrbrudar säger mer om dig.. Du tkr väl det.är ok att lura Agda 84 på telefonbedrägeri också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in