Citat:
Ursprungligen postat av
Sullen
Såg precis dokumentären och fattar verkligen inte allt snack om karisma. Utöver att snubben ser ut som en pajas på de bilder som lagts upp här så framstår han ju som fullkomligt efterbliven i alla de filmklipp och meddelanden som visas i dokumentären. Jag hade förväntat mig en slipad charmör, inte detta obildade wt.
Jag fattar inte heller varför ingen av kvinnorna verkar ha kollat upp honom från början. Jag vet inte om det bara är jag som är osedvanligt paranoid till vardags, men varje gång det kommer in en ny människa i mitt eller närståendes liv (oavsett business eller privat) så nyttjar jag den absurda offentlighetsprincipen till max. Allabolag, Mrkoll, Lexbase, Google och sociala medier tar liksom 5 minuter att kolla igenom. Använder inte gemene man dessa rutinmässigt? Om inte, varför?
Vad som däremot framkommer med all tydlighet är att parasiten är en sadistisk sociopat. Hur naiva tjejerna än må ha varit tycker jag förbannat synd om dem. Jag stör mig därtill rejält på alla som njuter av att sparka på de som redan ligger. Jag gissar att 20% av er som är lagda åt det hållet är emotionellt sabbade sen barndomen, 30% av er får bara aldrig ligga och ni resterande 50% skulle må bra av att gå igenom ett eget litet trauma som sabbar allt, för att sen få uppleva känslan av att alla garvar åt er. Skäms för fan.
Avslutar med ett av alla visdomsord från den kultiverade charmörens helt öppna fb-sida: "Lek inte med älden när jag är bensinen..".
Önskar Robin all olycka🙏
Håller helt med. Bästa inlägget hittills!
Lätt att trampa på dom som redan ligger och skylla på dom som är drabbade.
Flashback måste bestå av många sårade besvikna män.
Sheipa upp er så kanske ni kan ha en chans att bli svipade åt rätt håll nån gång i framtiden ni med. .
Vi kvinnor tycker absolut inte bittra surgubbar är sexigt och tilldragande.