2023-10-26, 21:34
Medlem
santos_devilles avatar
1: varför säljer inte tjejerna sina fordringar till någon organisation som är ”bra” på att få tag på pengar. Han sitter säkert på något av värde som kan användas för att betala tillbaka sina skulder till tjejerna men också till organisationerna som är bra på att få in pengar från struliga idioter?

2: Hon tjejen som har sin mamma med sig, är hon lite efter? Alltså har hon något kromosomfel? Menar inget illa, men hon kändes lite efter. Men hon kanske är pumpad med mediciner eller dylikt.

Hade någon jobbig jävel varit skyldig mig cash hade jag sålt det billigt till några som är bättre på att driva in pengar. Även om jag går back är det värt för att horan ska betala sin skuld.

Ni läser säkert här tjejer, men kolla om någon vill köpa skulderna för lite egen vinning.
Senast redigerad av santos_deville 2023-10-26 kl. 21:36.
Citera
2023-10-26, 21:39
Medlem
B3cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walla-walla-wincha
Den dras till samma skrot och korn som de själva. Ingen har ett fördelaktigt utseende. Ankläppar, dubbelhakor, slapp hud, de måste ju själva fatta att han bara leker med deras musar för en enda sak.

Vad menar du? Kan man inte bli älskad om man har ankläppar, dubbelhakor och slapp hud?
Citera
2023-10-26, 21:43
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B3ck
Vad menar du? Kan man inte bli älskad om man har ankläppar, dubbelhakor och slapp hud?

Självklart, kan de det.

Men pengar och smicker, där borde man tänka till om man har en någorlunda funktionsduglig hjärna.
Citera
2023-10-26, 21:52
Avstängd
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KumJing23
Ditt påstående visar att du har noll koll på världen.

Tindersvindlaren är en mager oaktraktiv lite pluffsig snubbe som heter Robin Svensson vilken diagnos har Robin ?
Citera
2023-10-26, 21:55
Medlem
Letat men hittar inte, uppdatera mig om vad han kommer från för familj?
Var han störd redan som liten och familjen kämpade för hjälpa honom, eller såg det ut på annat sätt?
Citera
2023-10-26, 21:55
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Om den alldaglige mannen inte har mer att tillföra till en konversation än "hej" så ja, då är det väl inte konstigt att en tjej väljer en kille som faktiskt för en konversation med dem. Det handlar ju om att hitta någon man klickar med och det gör man 1. inte med alla / 2. inte med folk som bara skriver "hej" och är tröga på att skriva.

Med tanke på alla dina svar i den här tråden (som bara handlar om hur hemska kvinnor är mot alldagliga män som du) så är det uppenbart att det är DU som är kränkt för att vältaliga och charmiga män får kvinnor.

Du kanske skulle prova på att vara lite trevlig, charmig och vältalig? För vad som INTE är speciellt trevligt är ditt sätt att tala om och se på kvinnor. Samt att du verkar extremt inskränkt och pantad. Det är, som jag sagt förr, inte alls konstigt att det inte går så bra för dig.
Nu var "hej" bara ett exempel. Tror du jag menar att killarna bara kan skriva "hej" din dumma åsna? Det är klart som fan jag inkluderar vidare konversationer som "vad gör du" "vad jobbar du med" "vill du fika efter kl 18:00 den 4 mars"? Ungefär så... och dessa killar är tjejer knappast intresserade av. Istället ska det vara överdrivna psykopatiska komplimanger som "fan vad snygg du är" "asså vi måste fan göra något vi är ju fan som x och y" "kom och se min häftiga porsche" "jag bjuder på helrör på cafe opera. Häng på förfan".

Givetvis väljer kvinnor den sistnämnda eftersom det låter mer intressant och häftigt. För han sticker ut i mängden. För att han ger massa komplimanger. En vanlig ärlig man har inte "the guts" att skriva sådana överdrivna sjuka saker eftersom det hos normala människor finns en spärr. Hade tjejerna förstått detta så hade de valt bort psykopaten på en gång, alternativt åtminstone använda sin lilla hjärna och sökt på hans namn för att se vad det är för filur. Ingen normal människa ger sådana överdrivna komplimanger. Då är det en massa röda flaggor som lyser.

Citat:
Med tanke på alla dina svar i den här tråden (som bara handlar om hur hemska kvinnor är mot alldagliga män som du) så är det uppenbart att det är DU som är kränkt för att vältaliga och charmiga män får kvinnor.
Det säger mycket om dig när du kallar psykopater och bedragare för charmiga.

Citat:
Du kanske skulle prova på att vara lite trevlig, charmig och vältalig? För vad som INTE är speciellt trevligt är ditt sätt att tala om och se på kvinnor. Samt att du verkar extremt inskränkt och pantad. Det är, som jag sagt förr, inte alls konstigt att det inte går så bra för dig.
Där kom den; det enda kvinnliga vapnet mot männen i en diskussion "bara för att du inte får en tjej" "inte så konstigt att du inte kan få en tjej" "inte så konstigt att...."
Senast redigerad av Genelkurmay 2023-10-26 kl. 21:59.
Citera
2023-10-26, 22:01
Medlem
Livremmens avatar
Orkar inte läsa hela trådarna så kan någon vara vänlig och svara på vad personen heter
Citera
2023-10-26, 22:15
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErnstBerg
Att kvinnor gör så här mot män,,antar jag han menar. DVS att kvinnor utnyttjar män och deras pengar.
Det gör ju iofs karlar hela tiden.
Snackade t.ex. med en karl som har stor villa i Thailand som han inte längre kommer åt.
Citera
2023-10-26, 22:18
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Enligt dokumentären i Tv4 har han även lurat en företagskund på 200 000 genom att begära förskott på renovering. Det har inget med Tinder att göra. Får kunden också skylla sig själv?

Klart som fan att kunden får skylla sig själv. Man ska ALDRIG betala något i förskott för ett jobb som inte ens är påbörjat. Hur fan tänker folk?
Citera
2023-10-26, 22:20
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Det gör ju iofs karlar hela tiden.
Snackade t.ex. med en karl som har stor villa i Thailand som han inte längre kommer åt.

Ännu en som förmodligen byggt ett hus i Thailand där man inte ens får stå som ägare till mark eller hus. Är bara Thailändare som får göra det. Förmodligen har han tänkt med k*ken😅😁
Citera
2023-10-26, 22:23
Medlem
B3cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Nu var "hej" bara ett exempel. Tror du jag menar att killarna bara kan skriva "hej" din dumma åsna? Det är klart som fan jag inkluderar vidare konversationer som "vad gör du" "vad jobbar du med" "vill du fika efter kl 18:00 den 4 mars"? Ungefär så... och dessa killar är tjejer knappast intresserade av. Istället ska det vara överdrivna psykopatiska komplimanger som "fan vad snygg du är" "asså vi måste fan göra något vi är ju fan som x och y" "kom och se min häftiga porsche" "jag bjuder på helrör på cafe opera. Häng på förfan".

Vilka tjejer är inte intresserade av de alldagliga? De du swipar höger på? Du kanske skulle testa en annan typ av tjej istället? Typ... mer alldagliga och genuina tjejer..?

Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Det säger mycket om dig när du kallar psykopater och bedragare för charmiga.

Tack, jag antar att du menar att jag är påläst. För JA, ett av de största kännetecknen för psykopater och (romans)bedragare är just charmen. Hur ska de annars fånga in sina offer?
Citera
2023-10-26, 22:25
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ja, söker man i tråden kan man hitta:
Samlade bilder på Robin

Du kan även se om du kan börja följa honom på instagram (anv.namn: robinbillock) för han lägger ut en del där.
Nä men nu blev jag verkligen besviken.
Vad är det tjejerna tänder på, den fjantigt tatuerade tåren?
Syns ju lång väg att det är ett as!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in