Citat:
Ursprungligen postat av
B3ck
Om den alldaglige mannen inte har mer att tillföra till en konversation än "hej" så ja, då är det väl inte konstigt att en tjej väljer en kille som faktiskt för en konversation med dem. Det handlar ju om att hitta någon man klickar med och det gör man 1. inte med alla / 2. inte med folk som bara skriver "hej" och är tröga på att skriva.
Med tanke på alla dina svar i den här tråden (som bara handlar om hur hemska kvinnor är mot alldagliga män som du) så är det uppenbart att det är DU som är kränkt för att vältaliga och charmiga män får kvinnor.
Du kanske skulle prova på att vara lite trevlig, charmig och vältalig? För vad som INTE är speciellt trevligt är ditt sätt att tala om och se på kvinnor. Samt att du verkar extremt inskränkt och pantad. Det är, som jag sagt förr, inte alls konstigt att det inte går så bra för dig.
Nu var "hej" bara ett exempel. Tror du jag menar att killarna bara kan skriva "hej" din dumma åsna? Det är klart som fan jag inkluderar vidare konversationer som "vad gör du" "vad jobbar du med" "vill du fika efter kl 18:00 den 4 mars"? Ungefär så... och dessa killar är tjejer knappast intresserade av. Istället ska det vara överdrivna psykopatiska komplimanger som "fan vad snygg du är" "asså vi måste fan göra något vi är ju fan som x och y" "kom och se min häftiga porsche" "jag bjuder på helrör på cafe opera. Häng på förfan".
Givetvis väljer kvinnor den sistnämnda eftersom det låter mer intressant och häftigt. För han sticker ut i mängden. För att han ger massa komplimanger. En vanlig ärlig man har inte "the guts" att skriva sådana överdrivna sjuka saker eftersom det hos normala människor finns en spärr. Hade tjejerna förstått detta så hade de valt bort psykopaten på en gång, alternativt åtminstone använda sin lilla hjärna och sökt på hans namn för att se vad det är för filur. Ingen normal människa ger sådana överdrivna komplimanger. Då är det en massa röda flaggor som lyser.
Citat:
Med tanke på alla dina svar i den här tråden (som bara handlar om hur hemska kvinnor är mot alldagliga män som du) så är det uppenbart att det är DU som är kränkt för att vältaliga och charmiga män får kvinnor.
Det säger mycket om dig när du kallar psykopater och bedragare för charmiga.
Citat:
Du kanske skulle prova på att vara lite trevlig, charmig och vältalig? För vad som INTE är speciellt trevligt är ditt sätt att tala om och se på kvinnor. Samt att du verkar extremt inskränkt och pantad. Det är, som jag sagt förr, inte alls konstigt att det inte går så bra för dig.
Där kom den; det enda kvinnliga vapnet mot männen i en diskussion "bara för att du inte får en tjej" "inte så konstigt att du inte kan få en tjej" "inte så konstigt att...."