2006-08-03, 20:04
Medlem
jaha jovissts avatar
Aldrig provat kokain, däremot amfetamin, mår enormt bra av det i 10 timmar (kanske, hade ingen riktig tidsuppfattning), blav "pratig" första gången och överväldigades av drogen, men sen funkade det bättre, avtändningen var däremot ett helvete. Diarre, en cm:s kuk, hjärtklappning och panikattacker, så det blir inget mer "tjack" för mig Ful-drog.
Citera
2006-08-03, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hencoism
Om trippen är skönare låter jag vara osagt då vi alla är olika.

Själv har jag sällan en avtändning på tjacket som är värd namnet men att det förekommer i stora drag känner jag väl till. Jag äter allt som oftast på tjack, inte alltid, men oftast gör jag det.

Nojjorna vette f*n om jag är med dig om då jag sett en hel del vansinnigt paranoida och vettskrämda kokainister. Jag härleder till att amfetaminet är den drog som missbrukas till störst del av dessa två och således därför sticker ut mer. De fall jag personligen stött på av bekanta, och då oftast deras bekanta, där kokainet varit primär drog har dessa ofta hamnat i tung kriminalitet och problematik, efter att tidigare haft bättre social ställning.

Men som stierna875 skrev, om att det kan vara svårare att kombinera tjack med ett ”vanligt” liv håller jag med om.

(Sorry, editorn min spökar... Omstart..)
Jag tycker att vi släpper detta ämnet nu. Allt det här är väldigt svårt att bevisa (speciellt över internet) och det varierar nog lite från person till person också

Peace
Citera
2006-08-03, 20:31
Medlem
Packans avatar
Jag har hört att man inte får någon såndär avtändning(?) av kokain. Tjack får man väl en ganska jobb och tung avtändning(?)

Jag vet inte, detta är vad jag har hört. Stämmer det?

Edit: fanns visst redan svar i tråden
Citera
2006-08-03, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Förklara gärna mer ingående utan att dra alla över en kamm.
Vad har du för erfarenhet?
Smutsigt behöver väl inte vara negativt? Fast i detta sammanhanget är det väl det, och ja jag har brukat tjack ett par gånger. Utan någon som helst AT dessutom, men ändå får jag bara den allmänna känslan att tjack på någotvis är "smutsigt".
Kan även tillägga att jag gillar tjack, så du inte tror att jag försöker leka troll här i denna delen av forumet.
Citera
2006-08-03, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Jag har hört att man inte får någon såndär avtändning(?) av kokain. Tjack får man väl en ganska jobb och tung avtändning(?)

Jag vet inte, detta är vad jag har hört. Stämmer det?

Edit: fanns visst redan svar i tråden
Det stämmer väldigt bra
Citera
2006-08-03, 20:36
Bannlyst
Man känner sig smutsig på tjack! Sen håller jag med också om att Kola är skönare än tjack!
Citera
2006-08-03, 20:42
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaze The Haze
Man känner sig smutsig på tjack! Sen håller jag med också om att Kola är skönare än tjack!
Jag kände bara att "så här ska det kännas att vara människa, äntligen mår jag bra!", inget smutsigt.
Citera
2006-08-03, 20:55
Medlem
hencoisms avatar
Det uppstår en ”smutsig” känsla när jag larmar på under längre perioder, inte efter en dag eller två. Då är allt d. v. s. som vanligt.
Citera
2006-08-03, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hencoism
Det uppstår en ”smutsig” känsla när jag larmar på under längre perioder, inte efter en dag eller två. Då är allt d. v. s. som vanligt.
Det lär det ju nog göra på kola också men jag har max kört i typ 24 timmar i sträck. Jag tror inte att det är så vanligt att köra länge på kola
Citera
2006-08-03, 21:05
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Classic Purple
Det lär det ju nog göra på kola också men jag har max kört i typ 24 timmar i sträck. Jag tror inte att det är så vanligt att köra länge på kola
nä, man ska väl sova nån gång ?
Citera
2006-08-03, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jaha jovisst
nä, man ska väl sova nån gång ?
Visst ska man det, men på tjack är det ju omöjligt
Citera
2006-08-03, 21:21
Medlem
jaha jovissts avatar