Citat:
Ursprungligen postat av
On Steroids
Kanske det är så att folk med taskigt självförtroende försöker…
Jag som har pangat bort typ alla vener i armarna och snart dom uppenbara i benen efterfrågar dock en svensk övergång till meth eller crack. Jag vägrar snorta eller bomba tjack igen, sicket jävla nedköp det skulle vara. Visst om jag skulle helgpunda men fy för att upprätthålla det 24/7. Får bara ont i magen som blir stenhård och typ uppblåst och kan typ bara dricka Sprite och ibland kaffe. Fast då häller jag upp ett halv glass/kopp och smuttar på i fem timmar, och ja jag har provat allt tänkbart och otänkbart.
Jag drar väl till Tyskland eller Tjeckien i värsta fall I guess. Vilket land som helst som har god tillgång till rökbar cs.
Har försökt jaga rätt på bra ice och via vänner och bekanta men har bara fått kristaller som inte funkat alls, smakade dock rätt gott att röka.
Nej fyfan, misär. Ta hand om era vener, vila dom medan ni har kvar dom, bättre så än att bli tvingad till att låta bli för att dom är döda.
Var inte korkade som jag är/var plllzzz. Eller så är ni lika dumma och hjälper mig fasa på ice-tillgången. Det går också bra