Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-08-03, 16:00
  #1
Medlem
Foxxxens avatar
Ja det var en seriös fråga om nu någon skulle bli aggro. Personligen tycker jag koks är ganska meningslöst (ofta iaf) om man jämför med hur jag mår på bra tjack. Pratar man med någon som man vet tar koks då och då, eller ofta med för den delen om tjack får dom något föraktfullt i blicken direkt. Why?

Förklara logiken för mig...
Citera
2006-08-03, 16:03
  #2
Medlem
Shrapnels avatar
För att koks är dyrt och en massa tuffisar i filmer snortar koks tillsammans med stadiga champagneklunkar, medan dom få som förtär tjack i filmer är misslyckade loosers och idioter. Kort svar.
Citera
2006-08-03, 16:03
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foxxxen
Ja det var en seriös fråga om nu någon skulle bli aggro. Personligen tycker jag koks är ganska meningslöst (ofta iaf) om man jämför med hur jag mår på bra tjack. Pratar man med någon som man vet tar koks då och då, eller ofta med för den delen om tjack får dom något föraktfullt i blicken direkt. Why?

Förklara logiken för mig...


tycker faktiskt likadant som dig! det borde nästan vara tjacket som ska kosta 800 / g iaf va jag tycker å kokset runt 200..va fan tjacket efter 2 - 3 linor så mår du bra MINST halva kvällen iaf om det e bra tjack.. koks 2 -3 linor max 2 timmar om det e bra koks om ens det Så jag har samma fattning som dig pojk ha d bra
Citera
2006-08-03, 16:04
  #4
Medlem
Foxxxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av launtz
tycker faktiskt likadant som dig! det borde nästan vara tjacket som ska kosta 800 / g iaf va jag tycker å kokset runt 200..va fan tjacket efter 2 - 3 linor så mår du bra MINST halva kvällen iaf om det e bra tjack.. koks 2 -3 linor max 2 timmar om det e bra koks om ens det Så jag har samma fattning som dig pojk ha d bra

Är tjej iofs men ok....
Citera
2006-08-03, 16:16
  #5
Medlem
Bone Collectors avatar
Varför anses tjack vara så "fult"?

För att alla gamla hemlösa pundare är så fula.
Citera
2006-08-03, 16:21
  #6
Medlem
För att man kanske går ner sig så jävligt på det under väldigt kort tid .
Citera
2006-08-03, 16:25
  #7
Medlem
Foxxxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillepille
För att man kanske går ner sig så jävligt på det under väldigt kort tid .

Ok... kan tillägga att dom som tittat snett på mig för att jag tar tjack då och då själva verkligen är i träsket fast på koks. (Tillskillnad från mig som inte tar tillnärmelsevis lika ofta som dom...)
Citera
2006-08-03, 17:01
  #8
Banned
Classic Purples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foxxxen
Ja det var en seriös fråga om nu någon skulle bli aggro. Personligen tycker jag koks är ganska meningslöst (ofta iaf) om man jämför med hur jag mår på bra tjack. Pratar man med någon som man vet tar koks då och då, eller ofta med för den delen om tjack får dom något föraktfullt i blicken direkt. Why?

Förklara logiken för mig...
Men seriöst, kola är ju skönare än tjack? visst är lyckokänslan mycket bättre på tjack men i övrigt så tycker jag helt klart att kola dominerar tjack helt och hållet. Tjack anses nog vara fult (inte av mig) för att många anser att det är en billigare kopia av kola, jag tycker inte att detta stämmer för kola och tjack har många skillnader

Sen kan man ju äta och sova på kola, detta kan man oftast inte på tjack (inte jag i alla fall) och det är kanske också en orsak till varför det anses vara "fult"
Citera
2006-08-03, 17:07
  #9
Awaiting Email Confirmation
...

Kan vara också för att tjackarna kan vara extremt jobbiga för vissa människor(allt tjat, ryckiga rörelser, opålitliga enligt vissa)kolatorskarna ser sig lite som lyxlirare kanske, även om dom egentligen är stora gaphalsar i andras ögon...tja jag vet inte bara lite tankar så där. Men visst känner man sig rätt "ful" och äcklig när tjackruset håller på att trubbas av???iaf så för mig
Citera
2006-08-03, 17:12
  #10
Medlem
Coltraners avatar
För att många (de flesta) som går på tjack är idioter.
Citera
2006-08-03, 17:18
  #11
Medlem
On Steroidss avatar
Kanske det är så att folk med taskigt självförtroende försöker låta coola och rika när dom smutskastar tjack och försöker låta stureplans häftiga.
Visst finns det folk som gillar kola bättre pga av att den är lite mildare och det är lättare att föra sig bland folk med kola i kroppen.
Själv tycker jag att kola saknar nått när jag tar det, väntar alltid på det sköna tillslaget som kommer av tjack.

Sen är det vanligare att skjuta tjack än kola så det har nog en faktor som kan avgöra, trots att det är renare och bättre för kroppen att skjuta.
Så man kan ju undra vad som är smutsigast?
Jag har råd att köpa kola men skulle aldrig göra det ändå, om jag nu skulle ha nått köper jag mkt hellre tjack!
Citera
2006-08-03, 17:19
  #12
Avstängd
realnicks avatar
tycker mer tjack känns lite smutsigt på något vis :]
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback