Citat:
Ursprungligen postat av Pillepille
För att man kanske går ner sig så jävligt på det under väldigt kort tid .
Tro mej, kör du ett race på kola som man skulle på tjack så ser du ut som ett levande lik efter 10-12 dagar. Sen har vi en AT som inte är av denna värld, den psykiska biten är riktig jobbig. Paranoior, rejäla aggresionsutbrott (min kompis ströp sin katt under en AT), smärtor överallt, skiter blod, du kan inte äta för din tunga är sönderfrätt, varje gång du gör en snabb rörelse med huvudet så brister ett par blodkärl i näsan och det bara sprutar. Jag kan fortsätta i evigheter.
Lika kul varje gång. Jämför detta med amfetamin AT
Däremot är kola jävligt roligt att ta över en helg i samband med alkohol och någon muskelrelaxerande benzo.
Tjack kan man racea på och ändå se relativt fräsch ut i veckor bara man kommer ihåg att äta duscha och sova. Glömmer man den biten så går det fort utför.
På kola kan du käka hur mycket som helst men det fräter sönder dej efter ett tag oavsett kost mat och sömn.
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Kokain den "fina" drogen är ju utbankat massor mycket mera, i sverige iallafall...
Och det är inte amfetamin?
Jag ser ingen av dessa droger som fulare än den andre. Kola är för fest. Tjack är skoj när man känner för det. Däremot går jag inte ut på krogen på skiten.