2010-06-05, 23:57
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prickskytten
Jag tror orsakerna till att det anses fult är att dels är billigt men framför allt att det kan vara utblandat med vad fan som helst. Sen att tjackisar ofta förknippas med pundande i förråd,container precis som sopgrävare..

Haha tjackisar är ifal en kategori av sköna människor.Men många tjackisar är ju riktiga original, haha så speciella. Men på ett possitift set.
Citera
2010-06-06, 14:36
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prickskytten
Jag tror orsakerna till att det anses fult är att dels är billigt men framför allt att det kan vara utblandat med vad fan som helst. Sen att tjackisar ofta förknippas med pundande i förråd,container precis som sopgrävare..

Kokain den "fina" drogen är ju utbankat massor mycket mera, i sverige iallafall...
Citera
2010-06-06, 14:39
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillepille
För att man kanske går ner sig så jävligt på det under väldigt kort tid .

Tro mej, kör du ett race på kola som man skulle på tjack så ser du ut som ett levande lik efter 10-12 dagar. Sen har vi en AT som inte är av denna värld, den psykiska biten är riktig jobbig. Paranoior, rejäla aggresionsutbrott (min kompis ströp sin katt under en AT), smärtor överallt, skiter blod, du kan inte äta för din tunga är sönderfrätt, varje gång du gör en snabb rörelse med huvudet så brister ett par blodkärl i näsan och det bara sprutar. Jag kan fortsätta i evigheter.
Lika kul varje gång. Jämför detta med amfetamin AT
Däremot är kola jävligt roligt att ta över en helg i samband med alkohol och någon muskelrelaxerande benzo.

Tjack kan man racea på och ändå se relativt fräsch ut i veckor bara man kommer ihåg att äta duscha och sova. Glömmer man den biten så går det fort utför.
På kola kan du käka hur mycket som helst men det fräter sönder dej efter ett tag oavsett kost mat och sömn.

Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Kokain den "fina" drogen är ju utbankat massor mycket mera, i sverige iallafall...

Och det är inte amfetamin?

Jag ser ingen av dessa droger som fulare än den andre. Kola är för fest. Tjack är skoj när man känner för det. Däremot går jag inte ut på krogen på skiten.
Senast redigerad av Robbadobb 2010-06-06 kl. 15:03.
Citera
2010-06-06, 16:02
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Tro mej, kör du ett race på kola som man skulle på tjack så ser du ut som ett levande lik efter 10-12 dagar. Sen har vi en AT som inte är av denna värld, den psykiska biten är riktig jobbig. Paranoior, rejäla aggresionsutbrott (min kompis ströp sin katt under en AT), smärtor överallt, skiter blod, du kan inte äta för din tunga är sönderfrätt, varje gång du gör en snabb rörelse med huvudet så brister ett par blodkärl i näsan och det bara sprutar. Jag kan fortsätta i evigheter.
Lika kul varje gång. Jämför detta med amfetamin AT
Däremot är kola jävligt roligt att ta över en helg i samband med alkohol och någon muskelrelaxerande benzo.

Tjack kan man racea på och ändå se relativt fräsch ut i veckor bara man kommer ihåg att äta duscha och sova. Glömmer man den biten så går det fort utför.
På kola kan du käka hur mycket som helst men det fräter sönder dej efter ett tag oavsett kost mat och sömn.

Och det är inte amfetamin?

Jag ser ingen av dessa droger som fulare än den andre. Kola är för fest. Tjack är skoj när man känner för det. Däremot går jag inte ut på krogen på skiten.

Håller med. Samma jävla skit både och. Bara folk som har fördomar och skall tycka så mycket om saker och ting. Men som sakt, igentligen är colan den smutsiga drogen..Om man nu måste katigosera dom i fack.
Citera
2010-06-06, 18:10
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Håller med. Samma jävla skit både och. Bara folk som har fördomar och skall tycka så mycket om saker och ting. Men som sakt, igentligen är colan den smutsiga drogen..Om man nu måste katigosera dom i fack.

Skit & skit Så länge man har roligt med måtta och och inte ser baksidan så är det lugnt.
Det tog mej många år, dessutom ett par av dom bakom lås & bom att nästan lära mej detta.
Det är lätt hänt att en dag blir till fyra på tjacket av den enkla anledningen att timmarna av någon anledning blir så mycket kortare då.
Citera
2010-06-06, 18:11
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Skit & skit Så länge man har roligt med måtta och och inte ser baksidan så är det lugnt.
Det tog mej många år, dessutom ett par av dom bakom lås & bom att nästan lära mej detta.
Det är lätt hänt att en dag blir till fyra på tjacket av den enkla anledningen att timmarna av någon anledning blir så mycket kortare då.

Samma här...själv tar jag knappt tjack om jag inte har 5 gram minst... då låter jag hellre bli och knarkar något annat
Citera
2010-06-06, 18:37
Medlem
euphorias avatar
Fult är det för att det mesta man får tag på är så smutsigt i mina ögon, bara fått tag på bra amfetamin en gång, andra gånger har jag fått tag på väl okej grejer och en gång riktigt fult smutstjack!
Citera
2010-06-07, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Vad jag tror är pga känslan man får dagen efter eller när avtändningen kommer. Ifal ibörjan när man börja ta tjacket, man måde så sjukt jävla dåligt. a fyfan, orkar inte utvekla svaret, men här inne vet väll dom flesta hur det känndes/hur man måde...Ja kan säga ett ord som man kännde sig och det är Äklad!.
Haha endå så kunde man inte sluta ta skiten. Kan även vara den hat kärlek många får till drogen. Tjack är ju faktiskt den drogen dom flesta hatar/snackar dåligt om. Men tar man fram en påse så vill alla ha det... Haha lite små komiskt faktiskt.

Så jävla sant. De flesta hatar tjack, men kommer det i ens närhet så vill man genast ha. Några dagar senare ligger man och ångrar att man tog det, och tänker att det var sista gången jag tog den där skiten. Sedan går det ett tag, någon tar fram en påse tjack och man glömmer genast allt det dåliga och vill ta.

Håller även med om att många tjackisar är riktiga original. Kan vara väldigt roligt att sitta och lyssna på dem. Heroinisterna sitter bara och mummlar och är allmänt tråkiga. Men jag föredrar endå heroin personligen även om jag blir minst lika tråkig.
Citera
2010-06-07, 12:20
Medlem
Jag tycker tjack är en skit drog för att man får liten balle, tiden går snabbare, och man får inte ut någonting konstruktivt av att dra skiten.

Kokain väljer man ju före vilken dag som helst, kanske är just därför det kallas "poor mans cocaine" - tjack alltså

Sedan är jag inte en person som gillar att "race'a" på central stimulerande, känns för pundigt.
Har ju ett jobb och ett liv att sköta.

Dessutom är ju tjackisar nästan alltid knas att ha att göra med, man vill inte synas med dom helt enkelt. för att farbror blå vet exakt vem dom är.
Senast redigerad av wreak 2010-06-07 kl. 12:24.
Citera
2010-06-07, 12:53
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wreak
Jag tycker tjack är en skit drog för att man får liten balle, tiden går snabbare, och man får inte ut någonting konstruktivt av att dra skiten.

Kokain väljer man ju före vilken dag som helst, kanske är just därför det kallas "poor mans cocaine" - tjack alltså

Sedan är jag inte en person som gillar att "race'a" på central stimulerande, känns för pundigt.
Har ju ett jobb och ett liv att sköta.

Dessutom är ju tjackisar nästan alltid knas att ha att göra med, man vill inte synas med dom helt enkelt. för att farbror blå vet exakt vem dom är.

Så den lilla lilla bi-effekten av att man får mindre balle gör att du inte gillar drogen?
Tjackisar är enligt mig dom skönaste knarkarna jag vet...bensotorskar är ju något mer knas att umgås med, eller koksbrats..
Citera
2010-06-07, 13:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wreak
Vilken liten håla bor du i?

Tjack anses fult här där jag bor för att det är dem som cyklar runt på natten och snor skit, gör inbrott och allmänt skit (vi har ett par stycken som alla vi känner igen) . Sen att man är vaken så länge är också äckligt.
Citera
2010-06-07, 14:01
Medlem
afastnes avatar
Även fast man bara tar tjack en gång i livet så blir det parkbänken förr eller senare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in