2010-06-07, 14:13
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afastne
Även fast man bara tar tjack en gång i livet så blir det parkbänken förr eller senare
Jasså du säger de?
Citera
2010-06-08, 03:55
Medlem
Tog två linor igår, runt 18-tiden, har inte kunnat somnat än!
Blir ingen sömn denna natt känner jag, men det är lugnt. Det värsta som finns är att supa och ta massa tjack! då är man inte så jävla frän dagen efter... men pallar inte supa bara heller, blir så sjukt dålig.

Vet inte om tjack är fulare än kola, men inget av dom är ju bra.
Har haft sjuka upplevelser på tjack efter 3-dagars race (trott jag fått hjärtattack mm)
av någon sjuk anledning flyger det upp i näsan då och då......
Tjackpundare och alkolister är ungefär lika snygga i mina ögon.

Känner många som bara sitter uppe på tjack, men inte gör något alls.. förstår inte riktigt meningen med det. Efter 2 linor under kvällen igår har jag mått sjukt bra och vart sjukt rastlös.. riktigt bra skit (tyvärr, haha)

Man lär sig aldrig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2010-06-08, 14:49
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashyourback
Tog två linor igår, runt 18-tiden, har inte kunnat somnat än!
Blir ingen sömn denna natt känner jag, men det är lugnt. Det värsta som finns är att supa och ta massa tjack! då är man inte så jävla frän dagen efter... men pallar inte supa bara heller, blir så sjukt dålig.

Vet inte om tjack är fulare än kola, men inget av dom är ju bra.
Har haft sjuka upplevelser på tjack efter 3-dagars race (trott jag fått hjärtattack mm)
av någon sjuk anledning flyger det upp i näsan då och då......
Tjackpundare och alkolister är ungefär lika snygga i mina ögon.

Känner många som bara sitter uppe på tjack, men inte gör något alls.. förstår inte riktigt meningen med det. Efter 2 linor under kvällen igår har jag mått sjukt bra och vart sjukt rastlös.. riktigt bra skit (tyvärr, haha)

Man lär sig aldrig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Resorb (vätskeersättning från apoteket
2. Gainomax eller motsvarande
3. Benso

Sover alltid varannan natt också... aldrig upplevt AT eller liknande. Kanske beror på att jag har flyt (bra tjack) eller så kanske jag bara har rätt fysiska anlag för att punda?
Nej, men se över närings- och vätskeintaget och försök ha en benso-nödbroms till hands. Jag får sjukt mycket gjort redan efter typ 0.2-0.3g vad gäller jobb och studier, så jag tycker det är jävligt värt. Men som sagt, jag kanske bara har flyt.
Citera
2010-06-09, 23:01
Medlem
j0h2ns avatar
För tjackisar är skabbiga.. Horsarna håller sig iaf hemma..
Citera
2010-06-10, 00:19
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0h2n
För tjackisar är skabbiga.. Horsarna håller sig iaf hemma..

HAHA...dagens mest idiotiska iaktagelse. horsare är inte renliga någonstans och håller sig då fan inte hemma heller, för dom HAR INGET HEM.

btw, när jag tog tjack dagligen satt jag bara hemma också. gick bara ut när jag hämtade dos eller handlade öl och mat
Citera
2010-06-10, 00:46
Medlem
DeFs avatar
En av orsakerna kan ha att göra med kopplingen till meth. Ni som inte får upp en associationsbild i huvudet av meth kan prova att söka efter methmouth på google.

Och så självklart som jag antar är redan nämnt i tråden är väl några andra nyckelord till tjack: vakenrace, källarinbrott, sprutor och billigt
Citera
2010-06-10, 01:55
Bannlyst
Vadå fult? Asså sämre än andra centralstimulanta eller bara ''fult'' av knarkare att ta?.
Fattar inte va du menar.
Citera
2011-01-18, 23:24
Medlem
F.D.Ls avatar
För att tjack är äckligt och smutsigt och de som använder det är oftast kriminella och snattar. Folk som är höga på tjack blir lätt aggressiva och babblar på om en massa skit grejer.

Skriver det jag upplever nästan varje dag i vardagen.
Citera
2011-01-19, 01:45
Medlem
Lilabanans avatar
Det är fulare av alla anledningar som alla här nämnt. Allt är bara fördomar, fatta det. Det finns ingen "ren" eller "smutsig" drog.

Jag menar, hur fint är det att sitta och röka crack Same shit, different name.

Edit: Känner att jag måste lägga till det här också; kokset DU drar har sannolikt varit i någons ändtarm, tjacket smugglas betydligt lättare.
Citera
2011-01-19, 09:20
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.D.L
För att tjack är äckligt och smutsigt och de som använder det är oftast kriminella och snattar. Folk som är höga på tjack blir lätt aggressiva och babblar på om en massa skit grejer.

Skriver det jag upplever nästan varje dag i vardagen.

Jag upplever att folk som tar ladd alltid ska slåss och göra småsaker till värsta grejen, sjukt störande.
Tjackisar är bara snabba!
Citera
2011-01-19, 10:19
Medlem
Gillar både kola och Amfetamin, men på olika sätt.

Förstår dock inte varför det anses skabbigt?
Kan ju säga att jag blev mer sliten av min period som kola addict, jag har inte varit fast på tacket dock.

P.s: Är jag den enda som får At som fan på kola men inget på tjack?
Citera
2011-01-19, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
varje gång du gör en snabb rörelse med huvudet så brister ett par blodkärl i näsan och det bara sprutar. På kola kan du käka hur mycket som helst men det fräter sönder dej efter ett tag oavsett kost mat och sömn.
Det är ju därför man skjuter. Då slipper man alla biverkningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in