2006-08-07, 20:36
Bannlyst
PGA. Att jag har träffat tjackskadade personer. Skön drog och festa på men fyfan o bli som de personerna. Ni vet säkert vad jag menar.
Citera
2006-08-07, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hencoism
Eller som ”vanligt” folk utan droger involverade i sina liv anser: Alla som drogar -what so ever- är bottenskrap.

Citera
2006-08-07, 22:26
Medlem
Super Motos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blejser
Det är jag fullständigt medveten om..
Men jag uppfattningen om att du trodde rusen var likartade, vilket de verkligen inte är.
och jo, jag är erfaren, tryckte förfan i mig E senast igårkväll..
BTW.. Lacrosse eller nåt liknande hette E:na som jag prata om..
Citera
2006-08-10, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Super Moto
BTW.. Lacrosse eller nåt liknande hette E:na som jag prata om..
är det lacoste du menar? var hittade du dom? *nyfiken på hur grejer sprider sig*
Citera
2006-08-10, 17:03
Bannlyst
Citat:
Det är jag fullständigt medveten om..
Men jag uppfattningen om att du trodde rusen var likartade, vilket de verkligen inte är.
och jo, jag är erfaren, tryckte förfan i mig E senast igårkväll..

Citera
2006-08-11, 14:25
Medlem
BigFatCones avatar
men för i hela helvete.. vem fan bryr sig, egentligen.. om nån säger att tjacket är smutsigt så fine, mer till mig.. svårare än så är det inte..
personligen tycker jag att kola är skit.. efter lite funderingar så har jag kommit fram till att beror rätt mkt att det inte triggar nån enorm adrenalinrush hos mig längre som det gjorde de första gånger jag tog det.. till skillnad från tjacket så ter sig kokruset relativt platt och likgiltigt medans cirka allt är en bra idé på tjacket..
Citera
2006-08-11, 14:36
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
personligen tycker jag att kola är skit..
Kola i Sverige är väl skit (ofta iaf), men inte i världen... I de länder där kokain är billigt och har färre mellanhänder så är det ju mycket färre människor som kör på tjack, vilket högst antagligen betyder att de flesta faktiskt tycker mer om kokainruset... Som sagt tror jag att om du hade en fest där du gav bort gratis koks och gratis tjack i obegränsade mängder skulle så gott som alla gästerna välja att droga sig med kokainet...

Nu kör jag själv varken på speed eller coke, och tycker liksom du att det är störtlöjlig med yuppies som spenderar stora summor på kola och champagne och leker glamourösa är otroligt löjliga, men det är nog mer människorna det är fel på än kokainet...
Citera
2006-08-11, 15:20
Medlem
Tjackmästarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Som sagt tror jag att om du hade en fest där du gav bort gratis koks och gratis tjack i obegränsade mängder skulle så gott som alla gästerna välja att droga sig med kokainet...

Jag skulle inte vara en av dom. Koks är inget for mig.
Citera
2006-08-11, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackmästaren
Jag skulle inte vara en av dom. Koks är inget for mig.

Samma här.. Betalar hellre 800 för en gubbe tjack än en gubbe kola för 250.. Helt klart
Citera
2006-08-11, 15:47
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskarr
Samma här.. Betalar hellre 800 för en gubbe tjack än en gubbe kola för 250.. Helt klart
Men priset spelade ju ingen roll i mitt exempel... Tror inte det är så många som hellre vill vara påtända riktigt bra tjack under en kväll än riktigt bra kola, om båda alternativen skulle vara gratis...

Det är iaf den bilden som jag fått, men jag är ingen expert eftersom jag inte ens tycker om bra tjack (inte ens IV tyckte jag det var värt AT'n!) och inte har några erfarenheter av bra kokain... Jag föredrar att nodda och trippa framför att vara "på"... Är tillräckligt "på" i nyktert tillstånd!
Citera
2006-08-11, 17:29
Bannlyst
Citat:
Det handlar ju fan inte om att man "tror" att man behöver hoppa över mat, käk och sömn. DET är det att DET GÅR INTE. Och DET är äckligt.

Om du har så jävla svårt att äta, så rök lite cannabis då, blir du inte hungrig av det så är de bara att röka mer.
Ingen motstår en rejäl munchie![/quote]

Tyvärr röker jag för mycket så det där med munchies gäller inte riktigt för mig. Tvärtom får jag svårare att äta när jag rökt, måste vänta minst 2 timmar efter jag rökt.
Citera
2006-08-13, 07:14
Medlem
spajkers avatar
iochförsig hade det inte varit en massa roliga diskussioner här inne om alla gjorde såhär men kan inte folk hålla sin åsikter om "sin" drog för sig själv och inte tvinga på folk sina personliga åsikter om allt.

vi är alla olika och reagerar olika på diverse droger de går inte att generalisera tyvärr.

jag vet vad jag tycker om men jag tänker inte berätta för nån =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in