2023-10-14, 16:00
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Nej, kolla livechatten.. Alla räknar ner nu.

16.00 svennetid

Tack.
Citera
2023-10-14, 16:01
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Men varför vill du prata folktäthet med mig? Du kommenterade på ett skämt om att de inte kunde motionera. Sen ska jag svara på att Gaza inte är mer trångbott än nåt annat.
Se det som en läxa nästa gång du skämtar får du fan se till att vara rolig.
Du är inte den förste skribenten att ta upp Gazas trångboddhet och eventuellt så läser fler än dig mina inlägg vem vet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det är drönarna man hör.

Ah, så klart! Tack.
Citera
Medlem
Fan va alla muslimer helt plötsligt blev humanister 😂😂😂 jävla hycklare. Spränger o dödar sig genom Sverige men när de får på käften rejält i Israel gnäller dom o gråter som små barn. Smutsfolk
Citera
2023-10-14, 16:02
Avstängd
Jag såg i nån nyhetskanal att även i USA hade det varit ganska vilda demonstrationer och dom var lite chockade.
Citera
2023-10-14, 16:03
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Enbart en gissning från mig. Om Hamas har några sådana är det säkert inte samma kvalitet och antal. Israel försöker nog få de övertag man kan skaffa då det inte är lätt att gå in i bebyggelse med en fiende som väl känner till området.
Hamas taktik lär innebära att lura in en ev, markoffensiv i ett bakhåll samt detonera sprängladdningar i dess mitt.
Citera
2023-10-14, 16:04
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Fascinerande många shabbos goys för tror inte svenska judar pallar sitta här och mata på med sin sionism, de gör dem i andra mer internationella forum.
Hur känns det att tjäna den stora fienden, hur känns det att tjäna satan? Hoppas ni får det ni förtjänar en vacker dag.
Nej vi borde sitta i ett hörn och mumla om judar 24/7 som er arab älskande nationalbolsjeviker gör för ni har ju verkligen åstadkommit någonting eller hur?
Citera
Medlem
Rotebro-Retards avatar
Hamas har mördat ca 70 civila palestinier, barn och vuxna i en konvoj när de skulle fly enligt Israels instruktioner. Så vidriga är Hamas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sskrruvdrucken
Cyklon-B skulle kunna funka i Gaza City.

Behövs nog inte om Israele4na har nya duschar i lägren i södra Gazas öken de nu fördriver dessa "djur" till?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sskrruvdrucken
Kommer ni ihåg stämningen efter 2001 terrorattacken i NY 9/11. Muslimerna i Sverige vågande inte yppa ett ord efter Irak invasionen.
Det är samma stämning nu.
Sitter man på t-banan så känner man en viss stolthet över att Israel varje dag dödar muslimer i Gaza.
Muslimerna ser bittra ut. Samma bittra leende vi svenskar bär efter fått se vårt fina Sverige bli förstört.
Jag önskar att vi svenskar en dag bombar Rinkeby och Rosengård samt andra starka muslimfästen i landet med Jasplan.

Muslimerna gick från att fira en massaker till att genomlida en. Det var jävligt kul att se folk som nyligen hade varit stolta över folkmord plötsligt började leka offer när de insett vilket helvete de kallat ner över de själva. Muslimerna har och kommer aldrig respektera något annat en våld så det bästa sättet att hantera dem är att göra som Israel och bomba skiten ur dem.
Citera
2023-10-14, 16:05
Medlem
multicam stream på youtube: https://www.youtube.com/watch?v=L67KCD3inM0
Citera
2023-10-14, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyslope
Utan USA hade Israel aldrig uppkommit. Tragiskt att man valde att placera den judiska staten just på en landplätt som så många religioner anser "helig".. riktigt skitkitkst av vinbsrlände3ns i WW-2

Efter kriget ville många hjälpa judarna, andra bara bli av med dem, tex Stalin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in