2025-06-13, 18:15
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikMajsfeldt
Luktade dinan aceton? Det gr inte att lukta p en tablett utan man fr kra ner nsan i psen och knna efter haha
Luktade YTTERST lite kemiskt. Men inte aceton direkt.. Luktade inne i psen.
Citera
2025-06-13, 19:23
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
man de luktar inte aceton de luktar ju fr fan nagellacks borttagning. Banka inte mitt amfetamin med den hr skiten jag brjar skaka som en dre kan inte ens stta en ny dos pga att jag skakar s mycket.
Hmmm, testa att googla p "nagellacksborttagning med aceton" s ser du att nagellacksbortagning brukar best av Aceton.
S luktar det aceton s luktar det ocks "nagellacksbortagning eftersom det r samma sak.
Citera
2025-06-13, 20:39
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Hmmm, testa att googla p "nagellacksborttagning med aceton" s ser du att nagellacksbortagning brukar best av Aceton.
S luktar det aceton s luktar det ocks "nagellacksbortagning eftersom det r samma sak.

Ja men du renar inte amfetamin med nagellacks borttagning d r man ju efterbliven?!

Kemiskt ren aceton anvnder man och inget annat fr allt annat innehller olja&besin och annat skit vi inte vill ha kvar i vrat amfetamin. Aceton avdunstar det gr inte oljor och annat skrp.

Plus att du frlorar skert en mngd pga det d det lser upp amfetaminet. Just amfetamin lser sig inte i aceton, men typ allt annat gr drfr d renar med det?

Spy inte ut skit fr aceton luktar ingenting efter det har avdunstat men sen att man droppar sina tjackpsar med ngon droppe vatten och aceton fr o locka kunder r en annan femma. Men se fan till och ha hjrnkapacitet att anvnda rtt aceton. Herregud....
Citera
2025-06-13, 21:05
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Ja men du renar inte amfetamin med nagellacks borttagning d r man ju efterbliven?!

Kemiskt ren aceton anvnder man och inget annat fr allt annat innehller olja&besin och annat skit vi inte vill ha kvar i vrat amfetamin. Aceton avdunstar det gr inte oljor och annat skrp.

Plus att du frlorar skert en mngd pga det d det lser upp amfetaminet. Just amfetamin lser sig inte i aceton, men typ allt annat gr drfr d renar med det?

Spy inte ut skit fr aceton luktar ingenting efter det har avdunstat men sen att man droppar sina tjackpsar med ngon droppe vatten och aceton fr o locka kunder r en annan femma. Men se fan till och ha hjrnkapacitet att anvnda rtt aceton. Herregud....
Det enda jag skrev var att aceton anvnds som nagellacksbortagning och drfr br lukta likadant, tnk att du fick panik av det.

Jag skrev allts inte att pillerna innehll aceton utan bara vad det luktade.
Sedan vet jag inte varfr du skrev en hel roman om Amfetamin i en trd som handlar om en benzo, jag r nmligen ganska sker p att ingen anvnder amfetamin nr dom framstller benzo d effekten r motsatsen till vad man vill uppn.

Du vill vl framst som kunnigaste och coolaste knarkaren p Flashback med ditt patetiska Herregud.... p slutet, coolt kiddo coolt.
Citera
2025-06-14, 09:33
Medlem
r den hr bttre n bensedinen som finns ute nu?

Och nn som vet vad den har fr metaboliter? Bryts den ned likt diazepam?
Om den gr det borde den vara lik diazepam, r den det?
Senast redigerad av chrissepisse 2025-06-14 kl. 10:33.
Citera
2025-06-14, 10:56
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
r den hr bttre n bensedinen som finns ute nu?

Och nn som vet vad den har fr metaboliter? Bryts den ned likt diazepam?
Om den gr det borde den vara lik diazepam, r den det?
Ja den r lik diazepam och absolut vrd att kpa
Till alla som gnller hr inne varfr forstter ni kpa frn dom? r genuint nyfiken ni gnller o gnller men kper end 🤔 om nu en sn stor del hr inne r missnjda varfr slutar ni inte att handla drifrn och p s stt tvinga dom att " bttra sig"
Citera
2025-06-14, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unknown250
Ja den r lik diazepam och absolut vrd att kpa
Till alla som gnller hr inne varfr forstter ni kpa frn dom? r genuint nyfiken ni gnller o gnller men kper end 🤔 om nu en sn stor del hr inne r missnjda varfr slutar ni inte att handla drifrn och p s stt tvinga dom att " bttra sig"
Varfr gnller du d?

Jag prvade sockerpillrena igen, det knns inte alls som diazepam, det knns ingenting alls. Det partiet butiken hade frr kndes som ngon mildare diazepam, men det partiet som inte funkar har 0 aktivt mne i, ger noll effekt.

Mnga som r missnjda hade varit njda tidigare. Jag frstr inte varfr du shillar fr butiken, har du en koppling eller fr du extrapris/produkter? Du verkar vara grovt partisk, tyvrr litar jag inte p att du en vanlig kund.

Folket som blev blsta br anmla det till konsumentverket.

Kemii r kriminella bedragare, std inte sdana demoraliserade mnniskor!

Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag fick ljusorange'a tabletter. Noll flumpotential, men den var vldigt bra p att ta boort ngest & oro
Underskatta inte placeboeffekten.
Senast redigerad av R0b0t 2025-06-14 kl. 12:30.
Citera
2025-06-14, 14:12
Medlem
Kpte ngra 100-pack nr dom funkade, dvs bra mot ngest men inte alls ntt att flumma p eller bli dum i huvudet...
Allts bsta medicinska benso jag provat..
S kpte 500 sockerpiller nr dom bra va slut.
Positiva va att ATn va vldigt hanterbar och inte i nrheten av vad som apoteket har!
Citera
2025-06-14, 16:06
Citat:
Ursprungligen postat av R0b0t
Varfr gnller du d?

Jag prvade sockerpillrena igen, det knns inte alls som diazepam, det knns ingenting alls. Det partiet butiken hade frr kndes som ngon mildare diazepam, men det partiet som inte funkar har 0 aktivt mne i, ger noll effekt.

Mnga som r missnjda hade varit njda tidigare. Jag frstr inte varfr du shillar fr butiken, har du en koppling eller fr du extrapris/produkter? Du verkar vara grovt partisk, tyvrr litar jag inte p att du en vanlig kund.

Folket som blev blsta br anmla det till konsumentverket.

Kemii r kriminella bedragare, std inte sdana demoraliserade mnniskor!

Underskatta inte placeboeffekten.
Den batchen jag har r gul/orange frg och det r som en blandning mellan alprazolam och diazepam ungefr 80/20 allts 80% procent diazepam och 20% alpra typ. Jag gnller ingenting r vldigt njd med deras produkter. Har hmtat ut 2 olika bestllningar denna vecka och bda har varit exakt likadan. Det jag inte frstr r varfr folk som blivit "blst" forstter gnlla det r vl bara att skaffa en annan klla att handla ifrn om nu K*I r s dliga och hemska.
Citera
2025-06-14, 16:07
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Kpte ngra 100-pack nr dom funkade, dvs bra mot ngest men inte alls ntt att flumma p eller bli dum i huvudet...
Allts bsta medicinska benso jag provat..
S kpte 500 sockerpiller nr dom bra va slut.
Positiva va att ATn va vldigt hanterbar och inte i nrheten av vad som apoteket har!
Menar du att du fick en mild AT p dom 500 du kpte?
Citera
2025-06-14, 16:09
r det ngon som fr svar av K*I p mail?
Citera
2025-06-14, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Det enda jag skrev var att aceton anvnds som nagellacksbortagning och drfr br lukta likadant, tnk att du fick panik av det.

Jag skrev allts inte att pillerna innehll aceton utan bara vad det luktade.
Sedan vet jag inte varfr du skrev en hel roman om Amfetamin i en trd som handlar om en benzo, jag r nmligen ganska sker p att ingen anvnder amfetamin nr dom framstller benzo d effekten r motsatsen till vad man vill uppn.

Du vill vl framst som kunnigaste och coolaste knarkaren p Flashback med ditt patetiska Herregud.... p slutet, coolt kiddo coolt.

🤣🤣🤣

Fr mig som r lever med odiagnostiserad ADD och mild autism s fungerar dessa faktiskt som tjack fr mig. Jag blir produktiv, lgenheten r stdad, jag promenerar 15 km om dagen och mr helt enkelt skitbra..

Det var ett sidospr, jag r medveten om att jag utgr ett undantag och om ni kollar min posthistorik s
Ser ni att jag har moffat i mig 10-12 st utan det minsta flumpotential. Fr mig r K grna nu. Lite acetonlukt om man tryckte ner nsan i den senaste batchens pse men ingenting som pverkar effekten. Sen r ju halveringstiden sinnessjukt lng s kanske inte ska ropa hej frrn benzotorsken r inhvad och mtt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in