2025-06-29, 17:40
Medlem
Sterios avatar
Vette fan vad de var i den här sista beställningen jag fick alltså, har legat å skakat och haft hjärtklappning som helvete. Men nån jävla form av diazepam var de då fan inte , jävla hora du är j.c

En fet jävla röding på ditt företag och jag hoppas du blir rövknullad med en bajonett sidleds
Citera
2025-06-30, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Ja, vi är i samma lag nu. Ki är bedragare och kommer inte lägga en beställning till från dom. Säger inte det för att jag just fått Stesolid utskrivet och därför inte behöver diflu utan för att dom är bedragare till 110%.

Hälsofarlig vara kan dock potentiellt bli slutet för denna bluff och vi börjar långt borta i fjärran se ett ökat intresse för zafoner (hur var det nu? Var rilmazafon klassade än eller inte?) och en marknad för sådana kommer sannolikt växa fram i spillrorna av kemii och rc inrikes och alla andra som inte spelar med öppna kort

//KS
Rilmazafon är klassat sedan länge
Citera
2025-06-30, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sterio
Vette fan vad de var i den här sista beställningen jag fick alltså, har legat å skakat och haft hjärtklappning som helvete. Men nån jävla form av diazepam var de då fan inte , jävla hora du är j.c

En fet jävla röding på ditt företag och jag hoppas du blir rövknullad med en bajonett sidleds
Tror helt ärligt att han kunde skita mindre i din röding då folk fortsätter beställa.

"Men nästa beställning kanske är aktiv" 😂
Citera
2025-06-30, 12:28
Medlem
Jag fattar inte hur ni kan fortsätta beställa detta
Han behöver ju inte skicka riktiga produkter då folk verkar köpa detta endå. Bättre om alla bara bojkotta Kemii helt och hållet.
Citera
2025-06-30, 13:25
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tabbe1234
Jag fattar inte hur ni kan fortsätta beställa detta
Han behöver ju inte skicka riktiga produkter då folk verkar köpa detta endå. Bättre om alla bara bojkotta Kemii helt och hållet.

Finns väll inga alternativ inrikes
Citera
2025-06-30, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjurensfart
Finns väll inga alternativ inrikes
Så då köper man hellre socker piller som inte funkar?
Citera
2025-06-30, 17:14
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
Så då köper man hellre socker piller som inte funkar?

Nej jag köper de inte alls, testade dem en gång. Tyckte dom gav bra effekt för mild ångest, men inget jag kommer köpa igen.

Undrande mest om K var den ända inrikesshoppen
Citera
2025-06-30, 17:19
Medlem
Citat:
Nej jag köper de inte alls, testade dem en gång. Tyckte dom gav bra effekt för mild ångest, men inget jag kommer köpa igen.

Undrande mest om K var den ända inrikesshoppen
Tror det är den enda Inrikes vad jag känner till iaf. Men uppmanar stark folk att sluta köpa från Kemii
Citera
2025-06-30, 17:35
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
Tror det är den enda Inrikes vad jag känner till iaf. Men uppmanar stark folk att sluta köpa från Kemii

Mja, jag har provat allt förutom pyro från dom. Har tyckt att både hxe och 3me har varit bra.

De har alltid lämnat in mina paket samma dag som beställningen är lagd, alltid fått snabb kundservice när det behövs. Nu låter det som att jag gör reklam…

Jag har sett att folk har haft problem med dem, men jag har faktiskt inget riktigt att klaga på.
Citera
2025-06-30, 17:35
Medlem
Citat:
Mja, jag har provat allt förutom pyro från dom. Har tyckt att både hxe och 3me har varit bra.

De har alltid lämnat in mina paket samma dag som beställningen är lagd, alltid fått snabb kundservice när det behövs. Nu låter det som att jag gör reklam…

Jag har sett att folk har haft problem med dem, men jag har faktiskt inget riktigt att klaga på.
Förutom att tabletterna är inaktiva då :-) även många som klagar på deras CS produkter. Du har väl haft tur att du köpt i "rätt" tid. Senaste månaderna har allt varit skit därifrån.
Citera
2025-06-30, 17:37
Medlem
tjurensfarts avatar
Citat:
Förutom att tabletterna är inaktiva då :-)

Ja sannerligen, men jag har aldrig hållit på med benso, så hade inget att jämföra med..

Men iom att jag kunde trycka i mig alla 25 diflu på 24 timmar utan att bli anmärkningsvärt påverkad så förstår jag att folk är besvikna med dem.
Citera
2025-06-30, 17:46
Medlem
Citat:
Ja sannerligen, men jag har aldrig hållit på med benso, så hade inget att jämföra med..

Men iom att jag kunde trycka i mig alla 25 diflu på 24 timmar utan att bli anmärkningsvärt påverkad så förstår jag att folk är besvikna med dem.
Jag lider med dig. Beställde själv 100 "Benzo" därifrån som va totalt verkningslösa helt inaktiva sämsta köpet jag nånsin gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in