Citat:
Ursprungligen postat av
byttan
..."en släng av".
^ parkera detta trötta jabberi. detta mord är inte ett resultat av en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning. det är ett resultat av att en gravt deprimerad ung pojke inte fått vård i tid
vill ni ha någon form av psykiatribaserad diskussion, så för den förslagsvis runt det faktum att det behövde gå så pass långt som ett "mord" innan denna individ får den sorts uppsyn och vård som han behöver
depressionen är där i svart/vitt allt det 'andra' blir gissningslekar och slaskeri. det räcker bra med att svennisven fortfarande inte skiljt "aspergers syndrom" ifrån att vara synonymt med namnet "ragnar nilsson"