Citat:
Ursprungligen postat av
Jahre30
Exakt så är det. Även om Fabbe var helsvensk så beter han sig som en blatte både till klädsel och den musik han lyssnar på. Kanske ville Henke ta efter för att också få vänner?
Det är precis så det gått till tror jag
Edit: Svarade på helt fel.
Svar till dig: Ja precis, tyvärr är det fler och fler ungdomar som följer den nya "coola" gangster trenden...