Citat:
Ursprungligen postat av
Astrido
Fabbe ser ut som en bög ja. Han kommer nog bli varse vad stolgångn kan användas till på anstalten av sin medfångar
Han ser ut som en wannabe-niggah.
Hopps han får ett långt straff om det är han som dödat killen! Och att han får det jobbigt i duschen på kåken!