2023-10-08, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flora1
I GT läser jag, att en advokat säger att Henrik var mördat samma kväll han försvann. Dessa iskalla ligister som tror att dom mörda hur dom vill. Om inte svenskar vaknar nu och demonstrera så har vi förlorat vårt land. Jag är så chockad, vill bara gråta,
Du förutsätter att dom är invandrare??!! Lägg ner!!
Citera
Medlem
Så tragiskt!!! Usch... all tanke o respekt för anhöriga!!
RIP Henrik men vilket tragiskt öde 15 år gammal....
Skönt ändå att de fick ett svar mitt i allt det hemska...!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flora1
I GT läser jag, att en advokat säger att Henrik var mördat samma kväll han försvann. Dessa iskalla ligister som tror att dom mörda hur dom vill. Om inte svenskar vaknar nu och demonstrera så har vi förlorat vårt land. Jag är så chockad, vill bara gråta,

Men hur tänkte du nu? Har du öht läst i tråden innan du gör inlägg?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sottochsalt
Kanske kocken

Du tänker nog på ett annat finskt namn på M. En med samma namn har begått ett brott och skrivits om på flashback
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
VET nån att det var så, att det är anledningen. Bara för att det hittas korta tjafs på sociala medier mellan 15-åringar, så innebär det ju inte ett skit. De låter ju så där mest hela tiden om skitsaker, även tjejer emellan och killar emellan.

Vem är denna Ste*h?
Nej såklart inte men hon verkar vara väldigt uppmärksamhetssökande. Det är via hennes TikTok en pojke som var vän med Momo som hittades i Nynäshamn, dök upp.

Jag minns inte om det i tråden stått att hon var vän med den familj som häktats. Blandade ihop namnen kort med en annan kille som verkar intresserad av Stephanie vilket iofs en annan ung kille också är och som istället mer eller mindre vädjar om hennes uppmärksamhet.

Hon har självskadebeteende. Uppger att Henrik skulle ha varit särskilt svartsjuk och behandlat henne illa samtidigt som hon verka mer inne på gangsterstil, Epa-dunk och att fånga någon killes uppmärksamhet. Inte ett inlägg om att hennes ex är försvunnen och sannolikt mördad. Som tonåring hade många av oss turbulenta relationer men jag hade gråtit blod över varenda sociala medie om sådant funnits när jag var ung och mitt ex plötsligt försvann och antogs vara i fara eller kanske till och med död. Jag hade varit ute och letat efter honom överallt och vänt varenda sten i jakt på honom.

Jag har svårt att känna sympati för den här tjejen och hennes utsaga om problematisk relation men det saknas mycket detaljer när man sitter som utomstående och bara försöker förstå det här samhället som nu är.
Citera
Avslutad
RIP

Är det blatten som är misstänkt för mord eller
Citera
2023-10-08, 19:10
Medlem
Queenofqueenss avatar
Fyfan....hemskt...
Vad han hade gjort för att förtjäna der här då? Vidrigt idiot samhälle vi lever i.
Citera
2023-10-08, 19:11
Medlem
Så jävla tragiskt! Helt sjukt hur långt ner i åldrarna det har gått.
Ledsen blir jag faktiskt.
Citera
2023-10-08, 19:11
Medlem
Bendis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondifire
Du förutsätter att dom är invandrare??!! Lägg ner!!

Det är du som förutsätter något om vad användaren menar med ”svenskar”. Eller hur?
Citera
2023-10-08, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Fördjävligt men väntat. Den nya trenden att ungdomar dödar ungdomar. Hur stoppar vi den? Jag känner inte igen Sverige 😢

Exakt! Vart fan är vårt land på väg? Är inte liv värt något alls? Eller att sitta inne på livstid? Så sjuk värld Vila i frid lilla Henrik <3
Citera
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Bra att kroppen hittades, ihärdigt polisarbete gav resultat.
Citera
Medlem
Thunderbolt11s avatar
Skönt på något sätt att polisen lyckades hitta honom relativt snabbt så att familjen slipper leva i ovisshet. Nu är det bara att hoppas man kan lösa detta rättsligt med och reda ut skuldfrågan!

Usch, hemskt det här.

R.I.P!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in