Citat:
Ursprungligen postat av
SugaredThoughts
Om hon bara var 17 när ni träffades handlar det antagligen om att hon vill leva livet och skaffa sig ett syndigt förflutet, så att hon har något att tala om med väninnorna. Lite resande, lite karrirärfokus, lite networking, lite beach sex i Afrika, etc..
När hon känner sig mer mättad kanske hon kommer tillbaka. Då har du ett val att göra.
Ni ska inte vara tillsammans längre än så om ni träffades i så unga år. Träffat en del tjejer som har blivit förstörda sexuellt i och med att de har varit tillsammans med bara en kille och i en herrans massa år.
De flesta killar i den åldern är helt sjukt dåliga i sängen. 2 sekunders förspel och så in ut och killen bara tänker på sig själv. Tjejen hinner varken bli våt eller få någon njutning, och vill det sig riktigt illa får de en vestibulitdiagnos efter några år och tror att de aldrig kommer att kunna njuta av sex. Kräver kanske 2-3 månader så har de insett att så inte alls är fallet.
Jag har knarkat så mycket så jag har fått en något senare potens. Det är guld av två anledningar. Den första är att det nu tar ungefär lika lång tid för båda att bli redo och den andra är att jag har blivit rätt snuskig så det blir något annorlunda än bara in och ut