2023-09-25, 23:57
Medlem
TS, du duckade en kula här.

Du hade kunnat vara i ett scenario där ni hade barn tillsammans med diverse diagnoser och allt härligt som hör till det livet där du bland annat måste dra det tyngre lasset med barnen då "mamma mår dåligt". Hon gjorde dig en tjänst!

Låt bli trasiga diagnosbrudar i framtiden, finns ingenting att hämta där förutom problem som håller dig tillbaka i livet.
Citera
2023-09-26, 00:15
Medlem
Sök dig vidare, hon är vilse , klockan tickar bara glöm
Citera
2023-09-26, 00:21
Medlem
Det är jättevanligt. Par som blir ihop under tonåren och där den ena inte varit med någon annan. Hon kan burit på det länge. Rätt naturligt att om man tvekar på någon, så kanske man inte direkt vill börja prata om det eller ens nämna det.

Kan förstå hur du känner, men samtidigt så tror jag det är bäst att ge henne tid och inte räkna med att ni kommer bli ihop igen.
Citera
2023-09-26, 00:51
Bannlyst
Grattis, ditt nya liv som rödpillrad man kan nu börja. Tyvärr så måste man ta smällen den hårda vägen för att förstå kvinnans sanna natur och vad för frukansvärda varelser dessa är.

Det positiva är som sagt att du nu kan utbilda dig i det röda pillret och MGTOW och skydda dig ifrån kvinnor i framtiden.

Här är ett antal Youtubekanaler som kan ge dig förståelse för vad som hänt:

https://www.youtube.com/results?sear...ghlights+daily
https://www.youtube.com/@TheFreeAgentLifestyle
https://www.youtube.com/@BetterBachelor
https://www.youtube.com/channel/UC8e...YfZRDbDuMsNWiA

Bekanta dig även med koncepten:
Monkey branching
Hypergami
Female nature

Menar inte att sparka på den som redan ligger ner, men förmdligen har hon redan varit otrogen. Helt säkert har hon redan en annan kille redo, de har tjejer redan innan de gör slut.

Kvinnor är inte kapabla till lojalitet.

Sökte på MGTOW female nature och här finns många videos som förklarar det:

https://www.youtube.com/results?sear...+female+nature

Du kommer vara arg till en början, men med tiden kommer du inse hur vilse du varit innan du förstod detta.
Citera
2023-09-26, 00:54
Medlem
Megaforces avatar
Hon kanske inte har hittat någon ny men varit otrogen och därför är tveksam till förhållandet.

Det enda som kanske får henne på bättre tankar igen är svartsjuka. Så det är bättre att släppa förhållande och skaffa sig en ny flickvän, eller dejta lite ett tag. När hon får reda på det så kommer hon antingen att bestämma sig för att försöka bli ihop med dig igen, eller så bestämmer hon sig för att det är helt slut och då kan ni gå vidare med era liv.
Citera
2023-09-26, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Hon kanske inte har hittat någon ny men varit otrogen och därför är tveksam till förhållandet.

Det enda som kanske får henne på bättre tankar igen är svartsjuka. Så det är bättre att släppa förhållande och skaffa sig en ny flickvän, eller dejta lite ett tag. När hon får reda på det så kommer hon antingen att bestämma sig för att försöka bli ihop med dig igen, eller så bestämmer hon sig för att det är helt slut och då kan ni gå vidare med era liv.

Så att hela circusen kan börja om på nytt? Som en narkoman som varje gång återgår till sprutan och tror att det den här gången minsann kommer gå att ha under kontroll!

Nej, dagens kvinnor och dejtingscen är så pass illa att det bara är för ts att gå MGTOW och helt distansera sig. Reject modernity, embrace masculinity.
Citera
2023-09-26, 02:31
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnvic
Hej alla, ja som rubriken lyder så berättade min flickvän i början av månaden att något kändes inte rätt i relationen och hon visste inte exakt vad, hon sa att hon ville jobba på sig själv och att hon även mått dåligt. Jag blev förstås ledsen och föreslog en mängd lösningar och andra saker som skulle kunna hjälpa situationen men hon kände att det var rätt beslut att göra slut.

Jag åker då hem förkrossad, senare den kvällen ringer hon upp mig igen och gråter och berättar hur hon ångrat sig. Jag åker då tillbaka till henne och vi spenderar natten ihop. Dagen efter känns allt skumt enligt mig, men vi kommer tillslut överens om att jag ska ge henne lite mer space framöver. Det går en vecka och när vi träffas igen så har hon ännu en gång bestämt sig för att göra slut. Denna gång blir jag jävligt ledsen och besviken men vad kan man göra liksom. Jag berättar för henne att jag gör allt för henne och att jag älskar henne, hon säger att hon älskar mig som person då, jättekul. Åker hem den kvällen förtvivlad och efter detta har vi knappt snackat. Det har nu gått 4 veckor sedan hon först sa hur hon kände och jag fattar fortfarande inte riktigt varför jag blivit lämnad, hon berättar bara att hon inte riktigt vet och att det är något i relationen som inte klickar. Vill skriva till henne varje dag men hindrar mig själv, jag antar att jag får låta henne gå vidare, hon som jag älskade mest.

Allt kom så jävla plötsligt och har inte märkt av detta innan, vad fan har hänt med henne?

Har hon en historik med psykofarmaka och/eller cannabis i sitt bagage?

Är hon skilsmässobarn?

Jag har kompisar som har hamnat i samma situation som dig, det gemensamma är att deras flickvänner har haft de problem som jag nämnt ovan.
Citera
2023-09-26, 06:21
Medlem
Antar att ni max är 18?
Glöm henne o gå vidare haha..

Ni har vart tillsammans i 5 år med bor inte ens ihop, hur seriöst kan de va mellan er då?

Gissar på att hon knullat nån annan i smyg och vill skylla ifrån sig på att hitta sig sj
Citera
2023-09-26, 06:36
Medlem
Din flickvän är hänsynsfull mot dig och vill inte tala om hur tråkig hon tycker att du är
Citera
2023-09-26, 07:05
Medlem
Hon har träffat en annan som hon vill knulla och har tappat den sexuella attraktionen till dig.
Citera
2023-09-26, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Om hon bara var 17 när ni träffades handlar det antagligen om att hon vill leva livet och skaffa sig ett syndigt förflutet, så att hon har något att tala om med väninnorna. Lite resande, lite karrirärfokus, lite networking, lite beach sex i Afrika, etc..

När hon känner sig mer mättad kanske hon kommer tillbaka. Då har du ett val att göra.

Ni ska inte vara tillsammans längre än så om ni träffades i så unga år. Träffat en del tjejer som har blivit förstörda sexuellt i och med att de har varit tillsammans med bara en kille och i en herrans massa år.

De flesta killar i den åldern är helt sjukt dåliga i sängen. 2 sekunders förspel och så in ut och killen bara tänker på sig själv. Tjejen hinner varken bli våt eller få någon njutning, och vill det sig riktigt illa får de en vestibulitdiagnos efter några år och tror att de aldrig kommer att kunna njuta av sex. Kräver kanske 2-3 månader så har de insett att så inte alls är fallet.

Jag har knarkat så mycket så jag har fått en något senare potens. Det är guld av två anledningar. Den första är att det nu tar ungefär lika lång tid för båda att bli redo och den andra är att jag har blivit rätt snuskig så det blir något annorlunda än bara in och ut
Citera
2023-09-26, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adnvic
Försökte göra det precis nu faktiskt, hon svarade rätt snabbt och kändes rätt osäker på allt i skrivandet. Hon sa att hon inte hittar gnistan på samma sätt längre, hon vill inte vara i en relation. Bättre förklaring en så fick jag tydligen inte.
'
"gnista" efter FEM ÅR.

SVENSKA TJEJER säger jag bara, herregud vad sjuka i huvudet dom är.

Dra till asien eller östeuropa, där finns det kvinnor som fattar hur en relation fungerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in