Citat:
Ursprungligen postat av
Akasha1000
Jag vet inte allt, och jag har inte svar på alla frågor. Det gör bara Gud Fader. Syftet med denna tråd var att vi skulle diskutera livet efter döden. Och jag berättade om mina upplevelser för att vi skulle spinna vidare på dessa. Men all denna negativitet, diskussioner om EKG, och att allt bara är påhittat, gör att luften har gått ur mig. Jag förstår att FB inte är det rätta stället för diskussioner på lite djupare nivå. Det är alldeles för mycket tjafs och ifrågasättande. Jag har gett upp flera gånger, men sedan har någon skrivit ett inlägg som har varit intressant. Men nu känner jag att det får vara nog, och jag besöker inte längre denna tråd. Så det är meningslöst att fortsätta att slänga skit på mig, jag läser inte i alla fall.
Tack alla som har skrivit givande kommentarer.

Du måste inte ta åt dig av det negativa.
Sök på
NDE på youtube, det finns tusentals vittnesmål om nära döden upplevelser idag.
Jag undrar.. på jorden så stångas vid med lust, girighet, hat, våld, avund, etc etc.. Jordens natur är i så fall destruktiv. Varför är vi i det här destruktiva spelet utan att veta om spelets regler? Inte så kul att i efterlivet stå framför ett råd när man inte ens vetat om spelreglerna?
Varför glömmer vi spelreglerna när vi föds?
Många NDE-upplevelser beskriver hur allt hör ihop - varför vet vi inte det här på jorden?
Tänk vilken annorlunda plats det hade varit om alla hade känt till spelreglerna samt att alla hör ihop...