2025-01-13, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stol-utan-ben
Okej nu blir jag orolig på riktigt för din mentala status... har du blivit utredd för alzheimers någon gång?

Om vi försöker såhär: om ett inlägg blir dömt för 1.06 vad händer då? Jo du förstår de raderas.
Det innebär att det inte längre går att läsa. Hence varför du inte längre kan se att jag skrivit personens namn i tråden

Hänger du med?

Jag har också, igen, redan bemött det där om att försöka maska. Detta är inte en lösning då personerna finns i tråden.

En 5 åring hade kunnat leta upp namnet på personen utifrån den infon jag angett, flera I tråden har lyckats enligt uppgift så varför är det så svårt för dig?

Att du sen fortfarande vägrar svara på de frågor jag ställt utan istället låter som en dement gammal man som hakat upp sig på något och inte kan ta till sig ny info gör inte saken bättre. Tror jag bara kommer str citera mig själv om du ska fortsätta på det här viset
Du har rätt, dement gammal man… men du får fan hjälpa mig med mordbrännaren o hans syrra… asterisker är din vän.
Citera
2025-01-13, 01:09
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:

Finns bevis för att de trakaserats genom polisrapporter och anmälningar.

En polisanmälan ÄR inget bevis för nånting ditt spärrmongo. Och vadå för "polisrapporter"? Utveckla?

Citat:

Min väldigt enkla fråga står sig också obesvarad: är det fel att trakassera barn?

Om man är en liten pervers sjuk gnom med pedofila tendenser vid namn Hildung som stjäl flickebarns trosor är det oerhört fel. Om det gäller nåt annat är det en helt offtopic fråga i denna tråd.

Citat:

Om vi försöker såhär: om ett inlägg blir dömt för 1.06 vad händer då? Jo du förstår de raderas.
Det innebär att det inte längre går att läsa. Hence varför du inte längre kan se att jag skrivit personens namn i tråden

Hänger du med?

Jag har också, igen, redan bemött det där om att försöka maska. Detta är inte en lösning då personerna finns i tråden.

En 5 åring hade kunnat leta upp namnet på personen utifrån den infon jag angett, flera I tråden har lyckats enligt uppgift så varför är det så svårt för dig?

Du kan ju PMa uppgifterna till Furiluran?
Senast redigerad av Lailatjej 2025-01-13 kl. 01:11.
Citera
2025-01-13, 03:51
Medlem
Tror Stol-utan-ben att man stärker sina argument genom personangrepp?

Enligt dig har någon alltså blivit anmäld för mordbrand någon gång i tiden, någon annan varit stökig och våldsam som tonåring men numera antagligen skötsam eftersom den är en framstående politiker.

Oavsett vad dessa gjort i sitt liv tidigare ska de vara märkt för livet men när någon annan med ett halvt sekels livserfarenhet nyligen blivit dömd för brott är den vördnadsvärd, har jag förstått dig korrekt?

Föräldrarna är de som borde se till att deras barn inte råkar ut för tråkigheter, detta förslagsvis genom att inte bryta sig in hos folk för att knycka deras underkläder och sexleksaker. Försvarar fortfarande inte att deras barn råkar ut för tråkigheter men menar exakt det jag säger!

De som enligt dig trakasserar dessa barn ska ta ansvar för vad de själva gjorde som barn medan föräldern som sett till att barnen blir trakasserade är helt friskriven från ansvar?

För att vara helt ärlig Stol-utan-ben tror jag aldrig du blivit överöst med beröm för din intelligens, tänker du efter så inser du nog att jag har rätt. Med denna nyvunna insikt kanske du skulle försöka ha en lite mer ödmjuk samtalston och inte försöka dela ut medicinska diagnoser på andra.
Citera
2025-01-13, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furiluran
Du har rätt, dement gammal man… men du får fan hjälpa mig med mordbrännaren o hans syrra… asterisker är din vän.

Åter igen demente gamle man: asterisker funkar inte i detta fall. Du får använda google, det är din vän

Om du är såhär gaggig kanske inte du bör vara på nätet
Senast redigerad av Stol-utan-ben 2025-01-13 kl. 09:15.
Citera
2025-01-13, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
En polisanmälan ÄR inget bevis för nånting ditt spärrmongo. Och vadå för "polisrapporter"? Utveckla?

Ah du kanske även är ovetandes om det mest grundläggande när det kommer till samhällets struktur. Poliser, och ärligt talat ganska många jobb, skriver rapporter kring det arbete de utför. Så när man undersöker anmälningar så ska det enligt rutin skrivas rapport.

Det ska inte va såhär svårt att förstå, även du kanske behöver gå en mental utredning

Citat:
Om man är en liten pervers sjuk gnom med pedofila tendenser vid namn Hildung som stjäl flickebarns trosor är det oerhört fel. Om det gäller nåt annat är det en helt offtopic fråga i denna tråd.

"Jag har aldrig sagt att han är pedofil!!!"
Ett antal inlägg senare: han är pedofil

Jag må ha en viss nivå av tålamod men du måste ju verkligen trolla vid det här laget. Du har ju uppenbarligen en vendetta mot människan, din aggressivitet kring detta handlar inte om brottet utan om han som person vid det här laget. Du låter som ett patetisk tonåring

Som du går på med personangrepp till någon som inte ens är här, mot barn, är sjukligt. Sök hjälp

Att du sen går på om "off topic". Har några av mina inlägg tagits bort? Nä, juste. Bara för att du inte kan bemöta enkla frågor för de går emot din värdsbild är de inte off topic. Sen om det är off topic för dig, varför fortsätter du själv tjata om det när all fakta redan blivit presenterad? Om jag är off topic är även du och ett gäng andra det. Skärp dig

Är det rätt att trakassera barn? Är barn med funktionshinder mindre värda än andra eftersom du du använder sådana termer som nedsättande ord?
Var är exakt dw där bevisen för att han skulle va pedofil, polisen verkar inte tro så då han går fri och finns inget i brottet som tyder på det

Galna människa, du är fan inte klok någonstans. Någon borde göra en mental utredning på dig innan du går loss med ett vapen på en skola
Citera
2025-01-13, 09:29
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ah du kanske även är ovetandes om det mest grundläggande när det kommer till samhällets struktur. Poliser, och ärligt talat ganska många jobb, skriver rapporter kring det arbete de utför. Så när man undersöker anmälningar så ska det enligt rutin skrivas rapport.

Det ska inte va såhär svårt att förstå, även du kanske behöver gå en mental utredning

"Jag har aldrig sagt att han är pedofil!!!"
Ett antal inlägg senare: han är pedofil

Jag skrev aldrig att han är pedofil, men att stjäla och runka i småflickors trosor är definitivt pedofila tendenser vilket också var vad jag skrev.

Så, kan du visa upp någon av dessa "polisrapporter" då? Annars är det tveklöst 100% lögn från din sida.
Citera
2025-01-13, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ickedickedoa
Tror Stol-utan-ben att man stärker sina argument genom personangrepp?

Jag säger att folk är idioter när dem är det enligt mig, inte konstigare än så. Jag backar även alltid upp det med motargument mod deras patetiska försök till att försvara mordförsök och trakasserier av barn.

Citat:
Enligt dig har någon alltså blivit anmäld för mordbrand någon gång i tiden, någon annan varit stökig och våldsam som tonåring men numera antagligen skötsam eftersom den är en framstående politiker.

Du blandar ihop personerna, åolitikern är inte mordbrännaren. Och "skötsam"... finns ett antal rapporter om den kvinnan som vuxen också, men där kan till och med jag tycka vi går för långt bort från ämnet.

Citat:
Oavsett vad dessa gjort i sitt liv tidigare ska de vara märkt för livet men när någon annan med ett halvt sekels livserfarenhet nyligen blivit dömd för brott är den vördnadsvärd, har jag förstått dig korrekt?

De blir märkta nu för de fortsätter skapa ett otryggt samhälle och trakasserar barnen till gm. Häng med lite. Deras historiska beteende är ytterligare bevis på vad dessa "hjältar" enligt tråden är för typ av människor

Citat:
Föräldrarna är de som borde se till att deras barn inte råkar ut för tråkigheter, detta förslagsvis genom att inte bryta sig in hos folk för att knycka deras underkläder och sexleksaker. Försvarar fortfarande inte att deras barn råkar ut för tråkigheter men menar exakt det jag säger!

Och nu när det väl har hänt då? Att han som far misslyckats brutalt på den fronten- ger det öppna spjäll för att trassera hans barn ytterligare? Att helt lämna dem till vargarna?

Brottet är redan gjort så alla dessa äckliga argument kring "han borde inte' är lönlösa. Han gjorde det och barnen får skit av vuxna för det som borde vara där och hjälpa barnen så de inte blir som sin far. Det är fakta

Pappas gärningar motiverar inte att barnen ska få ytterligare skit kastad på sig.

Hur kan det va ett så jävla svårt resonemang för folk att begripa. Du säger ju själv att de personer som anmälts är mordbrand inte ska ha det hängande över sig hela livet FAST de inte hsr bättrat sig ett dugg sen tonåren. Ska de här kidsen som inte har något atr göra med sin fars perversa beteende ha detta hängande över sig hela livet?

Om du nu omger och säger "de får väl flytta då". Är det din absoluta lösning till mobbing? Att offret är det som ska försvinna så som angriparna vill?

Citat:
De som enligt dig trakasserar dessa barn ska ta ansvar för vad de själva gjorde som barn medan föräldern som sett till att barnen blir trakasserade är helt friskriven från ansvar?

Okej då låt oss backa till vad jag faktiskt skrivit. Vilket i följande är det du motsätter dig?

"GM kommer att bli dömt för sina brott och dommen kommer vara i proportion till brottet"

Vad i den meningen antyder att jag tycker att gm sks "bli helt friskriven"?

Hur fan kan någon av er fungera i samhället när ni inte ens förstår att allt här i världen inte är svart och vitt? Det är inte endast "trakasera gm barn och försöka köra familjen från byn och hoppas på att GM blir mördad för han är så hemsk" eller "gm har inte gjort något fel alls". Är det å obegripligt för er att det finns nyanser där emellan?

Citat:
För att vara helt ärlig Stol-utan-ben tror jag aldrig du blivit överöst med beröm för din intelligens, tänker du efter så inser du nog att jag har rätt. Med denna nyvunna insikt kanske du skulle försöka ha en lite mer ödmjuk samtalston och inte försöka dela ut medicinska diagnoser på andra.

För att gliringar ska funka måste det finnas sanning i dem och då jag fått flertalet priser under min studietid måste jag tyvärr säga att du är far off target. Men bra försök, verkligen

Du, ha rätt? I att det är fullt rimligt att dra alla argument till sin orimliga spets? Nä du, kommer det ny fakta om de brott gm hsr utfört kommer jag ändra mig - men jag kommer fortsätta tro ni alla är idioter utifrån hur fruktansvärt dåliga ni är på logiskt tänkande

Att dela ut diagnoser är även en del av mitt jobb, så se det lite som gratis sjukvård
Citera
2025-01-13, 09:41
Medlem
Citat:
Jag skrev aldrig att han är pedofil, men att stjäla och runka i småflickors trosor är definitivt pedofila tendenser vilket också var vad jag skrev.

Så, kan du visa upp någon av dessa "polisrapporter" då? Annars är det tveklöst 100% lögn från din sida.

Nähä gumman, så det faktum att det i din text står att han är pedofil är något din andra personlighet skrev eller? Atr du försöker komma undan med obetydliga distinktionen är gulligt, som ett litet barn

Borde inte du va i skolan vid den här tiden? Lägg ner telefonen och lyssna på läraren istället så du faktiskt kanske kan komma någonstans här i världen

När skolan slutar kan du med din lilla rosa skolväska gå till biblioteket och begära ut rapporterna om trakasserierna från polisen.

Eller är det för svårt för dig att klara av? Låt mig ge dig en putt i rätt riktning i så fall: https://polisen.se/tjanster-tillstan...lman-handling/
Citera
2025-01-13, 09:53
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Nähä gumman, så det faktum att det i din text står att han är pedofil är något din andra personlighet skrev eller?

Som sagt, ingenstans har jag skrivit "Han är pedofil". Har du hallucinationer om det har du det garanterat om barntrakasserier också.

Citat:

När skolan slutar kan du med din lilla rosa skolväska gå till biblioteket och begära ut rapporterna om trakasserierna från polisen.

Eller är det för svårt för dig att klara av? Låt mig ge dig en putt i rätt riktning i så fall: https://polisen.se/tjanster-tillstan...lman-handling/

Det är verkligen inte min uppgift att göra. Vill du att nån ska tro på ditr svammel om "polisrapporter" så visar du upp dom. Men det vet vi ju båda att du inte kan.
Citera
2025-01-13, 10:54
Medlem
Citat:
Som sagt, ingenstans har jag skrivit "Han är pedofil". Har du hallucinationer om det har du det garanterat om barntrakasserier också.

Det är verkligen inte min uppgift att göra. Vill du att nån ska tro på ditr svammel om "polisrapporter" så visar du upp dom. Men det vet vi ju båda att du inte kan.

Gör en mental utredning, skulle vara till gagn för dig så som du ljuger och om du är för korkad för att leta upp polisrapporter är det bättre att erkänna det än att beskylla mig för dina tillkortakommanden. Du har ju uppenbarligen inget jobb så det är inte tidsbrist det handlar om

Flertalet andra i tråden har även gett bevis för att barnen trakaseras, även om de är för dumma för att inse det

Du har fortfarande inte svarat på direkta frågor. Är även det för svårt?
Senast redigerad av Stol-utan-ben 2025-01-13 kl. 10:57.
Citera
2025-01-13, 11:03
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
om du är för korkad för att leta upp polisrapporter är det bättre att erkänna det än att beskylla mig för dina tillkortakommanden.

Klart jag kan det, men nu är det du som påstår att detta har hänt och då ligger bevisbördan på dig. Jag påstår att det är bullshit. Överbevisa mig med en styck polisrapport.

Citat:
Du har ju uppenbarligen inget jobb så det är inte tidsbrist det handlar om

Vad baserar du detta på?
Citera
2025-01-13, 11:15
Medlem
Citat:
Klart jag kan det, men nu är det du som påstår att detta har hänt och då ligger bevisbördan på dig. Jag påstår att det är bullshit. Överbevisa mig med en styck polisrapport.

Det är mycket bättre att erkänna dina tillkortakommanden än att ljuga/slingra sig

Bevis finns och det getts mycket tydlig info om vart den går att få tag i. Du har till och med fått en länk. Det enda du behöver göra är att följa den enkla instruktionen som givits dig.

Finns även mycket tydliga reportage i nyheterna om händelserna jag refererar till. Allt man behöver göra är att googla "mordbrand oskarshamn skola"

Jag kommer inte ladda upp det här på fb, dels för det inte går och dels för att jag inte vill ge någl några öppningar att få tag i mina personuppgifter - speciellt inte i en tråd med folk som uppenbarligen är riktigt instabila och skulle kunna t till våld

Åter igen är du även okapabel att bemöta enkla frågor som ifrågasätter din världsbild. Du har typ personligheten för att va kultist eller konspirationsteorier. Det + ditt nästan tonårsaktiga trots och gliringar gör dig till en perfekt kandidat för multipla studier inom psykiatrin. Så om inte för din egen skull gör det för forkningen: sök hjälp

Vet att det där med logik är svårt för dig men Folk som spenderar så mycket tid på fb som du gör under så lång period och under de timmarna du gör kan inte samtidigt sköta ett normalt liv.
Senast redigerad av Stol-utan-ben 2025-01-13 kl. 11:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in