Citat:
Jag har sagtt att inget tyder på att GM är farlig för allmänheten. Hade han varotndet hade han varit omhändertagen enligt lagarna och processerna jag nyss länkat till
Låt mig bryta ner det hela logiskt igen för all del
1) ingen stöldvåg har rapporterats i samhället där brottet har begåtts
2) de inbrott som har begåtts var klantiga av naturen samt av ett opportunistskt slag.
3) "användandet" av underkläderna har inte fastställts i fup
4) gm har fru och barn som troligen använder underkläder
5) endast ett brottsoffer har framkommit
Logisk slutsats:
A) hade gm gjort multipla inbrott så hade han blivit tagen för länge sen pga hur orutinerad han är
B) a innebär att all denna enorma mängd underkläder kan logiskt sätt inte ha blivit stulen - iallafall inte på samma manér som i det anmälda brottet
So. Jag nämt tidigare finns det extremt många sätt han kan ha fått tag i underkläderna. Köpt dem själva i vanlog affär, köpt använda på nätet, snott av sin fru, plockat från "hittegods".
Nästa steg i din fråga om pedofili går att knyta an till det första jag sa: han anses inte vara en fara för allmänheten. Nästa steg om varför vill jag åter igen ta upp sensory play inom BDSM
Att gm har dem behöver inte betyda att han finner dem upphettsande pga att dem är för barn utan det finns flertalet andra möjliga förklaringar som bör tas i beaktande - istället för att omotiverat hoppa till worst case scenario utan belägg. Ett beteende majoriteten i denna tråd har, och om man ber om lite sans och vett så tror man gärningsmannen är oskyldig. Totalt rubbat om du frågar mig, men för människor på den lägre delen av notmalfördelningskurvan kanske det ter sig naturligt
Låt mig bryta ner det hela logiskt igen för all del
1) ingen stöldvåg har rapporterats i samhället där brottet har begåtts
2) de inbrott som har begåtts var klantiga av naturen samt av ett opportunistskt slag.
3) "användandet" av underkläderna har inte fastställts i fup
4) gm har fru och barn som troligen använder underkläder
5) endast ett brottsoffer har framkommit
Logisk slutsats:
A) hade gm gjort multipla inbrott så hade han blivit tagen för länge sen pga hur orutinerad han är
B) a innebär att all denna enorma mängd underkläder kan logiskt sätt inte ha blivit stulen - iallafall inte på samma manér som i det anmälda brottet
So. Jag nämt tidigare finns det extremt många sätt han kan ha fått tag i underkläderna. Köpt dem själva i vanlog affär, köpt använda på nätet, snott av sin fru, plockat från "hittegods".
Nästa steg i din fråga om pedofili går att knyta an till det första jag sa: han anses inte vara en fara för allmänheten. Nästa steg om varför vill jag åter igen ta upp sensory play inom BDSM
Att gm har dem behöver inte betyda att han finner dem upphettsande pga att dem är för barn utan det finns flertalet andra möjliga förklaringar som bör tas i beaktande - istället för att omotiverat hoppa till worst case scenario utan belägg. Ett beteende majoriteten i denna tråd har, och om man ber om lite sans och vett så tror man gärningsmannen är oskyldig. Totalt rubbat om du frågar mig, men för människor på den lägre delen av notmalfördelningskurvan kanske det ter sig naturligt
Trosmannen har ju i förhör inte velat berätta varifrån de övriga ca 90 trosorna i hans gömma kommer ifrån, man kan undra varför? Hade han varit lite smartare hade han väl sagt att han snott dom av frugan och barnen (nu var det om jag minns en väldans massa olika storlekar, så det håller inte) Eller att t ex han köpt på nätet. Han kanske i sin besatthet/perversitet har legat och rotat i någon klädåtervinning för att se om han hittat några. Dock säljs ju inte begagnade och otvättade trosor på second-hand o s v. Och normala människor lägger inte använda underkläder i återvinning, inte ens tvättade. Kom alla sexleksaker från grannen vid inbrottet t ex, det vet vi väl inte heller. Sen kan man fundera på varför dom kraftiga bunt-banden låg tillsammans med stulna och använda trosor? Han nämner ju att han haft denna böjelse i ca 10 år, så han har säkerligen snott saker vid lämpliga tillfällen hos vänner och bekanta när han varit på besök. Försvinner det ett par här och där är det ingen som märker. Barntrosorna kanske är snodda när barnen haft kompisar som sover över.
Du verkar vilja försvara den här sjuka personen i förbannelse, känns som kraftigt medberoende. Återigen tycker jag att frugan och barnen borde skicka iväg skräpet, han verkar inte ha ryggrad själv att inse vilket helvete han ställt till för dom. Jag lider mest med barnen i det här fallet.