2025-01-12, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stol-utan-ben
Jag må stava som en kratta men jag är trotts allt full och mina argument står sig endå bättre än dina. Ganska pinsamt för dig

Försvara är inte samma dag som att ha lite vett I skallen och inte blåsa saker till orimliga proportioner. Har han gjort fel: ja. Är han en ny dahlmer: nej

Och bevis på de påstådda ofredande du nämner samt att han skulle ha angripit sig på barn kan jag såklart inte förvänta mig.

Jag har läst fuppen, som varje rimlig människa orde ha gjort innan de uttalar sig - du tillhör uppenbarligen inte den gruppen

Om du har läst FUP:en borde du också förstå att det är ingen frisk människa som gör så som Hildung har gjort. Du säger dig ha barn, vad om pappan till dessa hade gjort som Hildung gjort medan ni levde tillsammans? Hade det varit okej med dig? Har du verkligen ingen empati för BO?

I övrigt…han heter Dahmer och du ska nog inte ge dig in på Flashback när du är berusad.
Citera
2025-01-12, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natasss
. Vill sträcka mig till att om ryktena stämmer så är det bara nackskott som kan hjälpa mänskligheten från den individen.

Det här.är vad jag pratar om, ingen jävla rimlighet utan istället dödshot utan belägg

Är ett nackskott rimligt utifrån att det enda som han anmälts för är ett opportunity inbrott? Skulle ta mig fan inte tro det
Citera
2025-01-12, 00:26
Medlem
Citat:
Jag är påläst för jag läst fuppen... vad är så svårt att förstå?

Jag tror på bevis, inte patetisk hörsägen och häxjakter från folk med vendetta. Ge mig bevis och jag kommer ändra mig, enkelt

Så jag frågade dig frågor för att du läst FUP. Men du ville inte svara på frågor utan tyckte att jag var en latmask som frågade dig.

Berätta då vad som är bevisat i FUP kortfattat så slipper jag leta efter FUP. Jag har aldrig pratat om några barn. Det var du som tog upp det. Du behöver lägga flaskan åt sidan.
Citera
2025-01-12, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natasss
Tack för tipset ☺️
Men jag har inte druckit idag.
Hoppas jag har fel dock om min spekulation för det vore olustigt resonemang från en GM att försvara sig själv på nätet. Om det är så alltså.

Trevlig kväll ☺️

Att ifrågasätta min intelligence på det sättet är fan lågt, om jag skulle göra inbrott någonstans hade jag inte varit så klantig som gm var
Citera
2025-01-12, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonLoop
Folk borde bry sig.
Enligt åklagaren har han tagit sig in hos samma kvinna 4 ggr. Enligt honom var det en slump att det blev just hon. De hade ingen särskild anknytning till varandra. Han måste ha studerat hennes rutiner och gissat att hon skulle vara borta en längre stund. Vad skulle han gjort om hon oväntat kom hem? Det har han inte velat svara på.

Jag tror att trosorna är en trofe. Det är spänningen som ger en kick. Jag gissar att han studerat henne under tid. Kanske tittat in genom fönstret när hon sover, klär av sig etc
Jag tror inte att det bara är denna kvinna som blivit drabbad. Det stora beslaget visar på det.

Som någon påpekade ikväll så började Anders Eklund sin brottsliga bana med att sniffa på kollegornas trosor. Så visst kan det vara allvarligt. Så visst borde man bry sig

Belägg?

Fönstret var öppet ich han var full. Hade det varit planerat hade han troligen inte varit så förbannat klantig
Citera
2025-01-12, 00:29
Medlem
Citat:
Det här.är vad jag pratar om, ingen jävla rimlighet utan istället dödshot utan belägg

Är ett nackskott rimligt utifrån att det enda som han anmälts för är ett opportunity inbrott? Skulle ta mig fan inte tro det

Du säger ju att människan kanske kissat på trosor han stulit eller låtit sina olika zoo-djur kissa på trosor och sedan sniffat på dem.

Hur kan du ens mena att det är möjligt att stjäla hundratals trosor utan att det är planerat eller överlagt. Dessutom att tillse att de blir nedkissade?

Och vi leker med ditt efterblivna resonemang att bara ett par gånger har han stulit. Aldrig fler gånger. Var fick han tag i alla de andra hundratals trosorna? Menar du att han bara vid något enstaka tillfälle stulit och på heder och samvete köpt resten på EBay?

Antingen leker du efterbliven, är efterbliven, är gärningsmannen eller väldigt nära gärningsmannen i relation. För så här korkade resonemang kan väl ingen vuxen människa ha?
Citera
2025-01-12, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Anders Eklund (Englas mördare) inledde också sin kriminella och sjuka karriär genom att lukta på sina kvinnliga kollegors trosor.
Har man den driften så är det en säker indikation på att människan är felkopplad.

Och bar är ditt belägg för att 100% av alla trossniffare blir mördare?
Citera
2025-01-12, 00:31
Medlem
Citat:

Du säger att du läst fup. Då borde du veta att dildomannen har tagit sig in i kvinnans bostad 4 ggr enligt åklagaren. Så sluta ljug om att det endast är 1 ggr
Citera
2025-01-12, 00:32
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:

Och bevis på de påstådda ofredande du nämner samt att han skulle ha angripit sig på barn kan jag såklart inte förvänta mig.

Klart det är ofredande att bryta sig in hos en kvinna och äckla sig med hennes underkläder och privata sexleksaker även om hon inte är hemma. Sjuk i huvudet är bara förnamnet. Att han "angripit sig" på barn har jag aldrig sagt din fyllskalle.

Citat:

Jag har läst fuppen, som varje rimlig människa orde ha gjort innan de uttalar sig - du tillhör uppenbarligen inte den gruppen

Fast du har ju nämnt en hel del detaljer som inte står i fuppen med. Väldigt insatt får man säga.
Citera
2025-01-12, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Och genom fupen så kan du exempelvis konstatera att han inte är en pervers stolle utan bara tygintresserad? Du skriver också att deras pizzeria har kunder hela tiden. Du verkar ju ha en del insyn?

Om han var en pervers stolle hade polisen låtit honom gå fri? Nej. Enkel logik. Gm förklarar sin kink i fuppen om du missat det

Att de har mycket gäster är enkelt att se, det är bara att läsa tråden och se bilder på sociala medier. Det kan vem som helst göra
Citera
2025-01-12, 00:39
Medlem
Citat:
Belägg?

Fönstret var öppet ich han var full. Hade det varit planerat hade han troligen inte varit så förbannat klantig
Om du kollar filmen är han väldigt kontrollerad när han går runt i lgh i ca 25 min. Han är långt ifrån full, det är bara ett önsketänkande i din förvirrade hjärna.
Och vad är han klantig på för vis? Det är ju fjärde ggr han är i lgh och blir upptäckt enkom pga övervakningskameran BO satt upp.
Citera
2025-01-12, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbeltuttan
Om du har läst FUP:en borde du också förstå att det är ingen frisk människa som gör så som Hildung har gjort. Du säger dig ha barn, vad om pappan till dessa hade gjort som Hildung gjort medan ni levde tillsammans? Hade det varit okej med dig? Har du verkligen ingen empati för BO?

I övrigt…han heter Dahmer och du ska nog inte ge dig in på Flashback när du är berusad.

Jag har inte påstått att han är frisk, bara att det saknas rimlighet när folk skrivet att han bör skjutas och trakasserar hans barn

Åter igen: handlar om inbrott. Inte mord, inte våldtäkt, inte pedofili

Jag har inte sagt ett enda ord om offret i fråga så är extremt intressant att ni automatiskt tror att jag inte har empati för denna bara för jag är emot att folk trakasserar barn - fantastisk logik, verkligen

Har ni verkligen inga nyanser i er hjärna? Är det verkligen att man antingen är 100% för att mörda gärningsmannen eller att man 100% tyckt att han inte gjort någon fel? Fucking insane resonemang ni har
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in