2025-01-12, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stol-utan-ben
Belägg?

Fönstret var öppet ich han var full. Hade det varit planerat hade han troligen inte varit så förbannat klantig

Fast nu var han ju där 4 gånger. Spelar väl ingen roll om så dörren står vidöppen, man går väl gör fan inte in i någon annans hem o stjäl?
Citera
2025-01-12, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonLoop
Om du kollar filmen är han väldigt kontrollerad när han går runt i lgh i ca 25 min. Han är långt ifrån full, det är bara ett önsketänkande i din förvirrade hjärna.
Och vad är han klantig på för vis? Det är ju fjärde ggr han är i lgh och blir upptäckt enkom pga övervakningskameran BO satt upp.

Touché!
Bra poäng.

De kanske följde ett blött spår hem till gården?
Citera
2025-01-12, 00:42
Medlem
Citat:
Om du kollar filmen är han väldigt kontrollerad när han går runt i lgh i ca 25 min. Han är långt ifrån full, det är bara ett önsketänkande i din förvirrade hjärna.
Och vad är han klantig på för vis? Det är ju fjärde ggr han är i lgh och blir upptäckt enkom pga övervakningskameran BO satt upp.

Enligt fup bevara han full. Men att ni faktiskt ska ha läst fup är väl att förvänta igen för mycket

Och de filmkamerorna som sattes upp var osynliga? Enligt lag ska det även finnas lappar på fönster och dörrar när man installerar kameror. Så jo, extremt klantigt
Citera
2025-01-12, 00:44
Medlem
Citat:
Om han var en pervers stolle hade polisen låtit honom gå fri? Nej. Enkel logik. Gm förklarar sin kink i fuppen om du missat det

Att de har mycket gäster är enkelt att se, det är bara att läsa tråden och se bilder på sociala medier. Det kan vem som helst göra

Är du påtänd eller? Jag drar den slutsatsen.

"GM förklarar sin kink" ja en misstänkt har ju aldrig någonsin ljugit eller tonat ner sin brottslighet i ett förhör 🙄🙄
Citera
2025-01-12, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natasss
Så jag frågade dig frågor för att du läst FUP. Men du ville inte svara på frågor utan tyckte att jag var en latmask som frågade dig.

Berätta då vad som är bevisat i FUP kortfattat så slipper jag leta efter FUP. Jag har aldrig pratat om några barn. Det var du som tog upp det. Du behöver lägga flaskan åt sidan.

Varför skulle jag sammanfatta en fup för att du är en latmask? Det är.väl inte mitt ansvar att se till att du är påläst innan du uttalar dig?

Född med guldsked i munnen eller?
Nä det där får du lösa själv
Citera
2025-01-12, 00:47
Medlem
Citat:
Jag har inte påstått att han är frisk, bara att det saknas rimlighet när folk skrivet att han bör skjutas och trakasserar hans barn

Åter igen: handlar om inbrott. Inte mord, inte våldtäkt, inte pedofili

Jag har inte sagt ett enda ord om offret i fråga så är extremt intressant att ni automatiskt tror att jag inte har empati för denna bara för jag är emot att folk trakasserar barn - fantastisk logik, verkligen

Har ni verkligen inga nyanser i er hjärna? Är det verkligen att man antingen är 100% för att mörda gärningsmannen eller att man 100% tyckt att han inte gjort någon fel? Fucking insane resonemang ni har

Såklart att han inte borde dö för sitt brott. Och såklart att barn i allra möjligaste mån ska få skyddas och få en fin uppväxt. Men nu är det ju faktiskt så att GM handlat väldigt skamligt OCH brottsligt. Så barnen drabbas mångdubbelt mer än om GM stulit en TV eller sprit. Det fattar väl till och med du att GM själv valt att vid FLERA tillfällen göra något som är både brottsligt OCH som drar skam över hela familjen för att det är intima saker han stulit. Och tillsett att bli kissade på. Och sedan sniffat på.

Det är ju du som inte förstår att GM själv dragit detta på sig och sin familj. Han kunde ha köpt nya fina trosor från Lindex och kissat på istället så hade bara djuren farit illa och inte barnen.
Citera
2025-01-12, 00:47
Medlem
Citat:
Enligt fup bevara han full. Men att ni faktiskt ska ha läst fup är väl att förvänta igen för mycket

Och de filmkamerorna som sattes upp var osynliga? Enligt lag ska det även finnas lappar på fönster och dörrar när man installerar kameror. Så jo, extremt klantigt

Men lägg av, jag får väl filma exakt vad jag vill i mitt hem? Vet du varför BO satte upp filmkameran? Jo, för att det var inte första gången Hildung var på besök när hon inte var hemma.
Citera
2025-01-12, 00:50
Medlem
Citat:
Du säger ju att människan kanske kissat på trosor han stulit eller låtit sina olika zoo-djur kissa på trosor och sedan sniffat på dem.

Hur kan du ens mena att det är möjligt att stjäla hundratals trosor utan att det är planerat eller överlagt. Dessutom att tillse att de blir nedkissade?

Och vi leker med ditt efterblivna resonemang att bara ett par gånger har han stulit. Aldrig fler gånger. Var fick han tag i alla de andra hundratals trosorna? Menar du att han bara vid något enstaka tillfälle stulit och på heder och samvete köpt resten på EBay?

Antingen leker du efterbliven, är efterbliven, är gärningsmannen eller väldigt nära gärningsmannen i relation. För så här korkade resonemang kan väl ingen vuxen människa ha?

Finns inga bevis för att de var nerkissade. Jag satte endast upp en tes fle att förklara de oidentifierat fläckarna som syns på vissa av trosorna. Han kan väl själv ha kissat på dem om det var kiss på dem.

Han har väl en fru? Lindex?
Jag säger inte att han inte har stulit dem, men det saknas BEVIS och sålänge det inte finns bevis är det bara pinsamma spekulationer som.bidrar till häxjakten och trakasserade av hans barn - något som ingen har bemött utan att säga "men han är ju äcklig" efteråt.

Åter igen, hade det varit en stöldvåg hade det märkts efter hur klantig han var vid detta brott - det är bara enkel logik, något dom majoriteten här verkar sakna.
Citera
2025-01-12, 00:50
Medlem
Citat:
Du säger att du läst fup. Då borde du veta att dildomannen har tagit sig in i kvinnans bostad 4 ggr enligt åklagaren. Så sluta ljug om att det endast är 1 ggr

Sa inte en gång, sa en anmälan. Lär dig läsa

Finns också inga fastslaget bevis på att det är mer än en gång, det är mistanken men är inte bekräftat
Citera
2025-01-12, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Är du påtänd eller? Jag drar den slutsatsen.

"GM förklarar sin kink" ja en misstänkt har ju aldrig någonsin ljugit eller tonat ner sin brottslighet i ett förhör 🙄🙄

En slutsats som tyder på låginterligens och avsaknad av logik. Grattis

Som jag nämnde i början av kvällen är sensory play inte speciellt ovanligt, även om gm sätt att utföra det på ovanligt udda
Citera
2025-01-12, 00:54
Medlem
Citat:
Finns inga bevis för att de var nerkissade. Jag satte endast upp en tes fle att förklara de oidentifierat fläckarna som syns på vissa av trosorna. Han kan väl själv ha kissat på dem om det var kiss på dem.

Han har väl en fru? Lindex?
Jag säger inte att han inte har stulit dem, men det saknas BEVIS och sålänge det inte finns bevis är det bara pinsamma spekulationer som.bidrar till häxjakten och trakasserade av hans barn - något som ingen har bemött utan att säga "men han är ju äcklig" efteråt.

Åter igen, hade det varit en stöldvåg hade det märkts efter hur klantig han var vid detta brott - det är bara enkel logik, något dom majoriteten här verkar sakna.

Du som tjatar om bevis hitodit! Ge mig bevis på att GM:s barn är trakasserade? Tror att du far med osanning nämligen, då du själv skrivit i tråden att någon av gentlemännen flyttat från byn
Citera
2025-01-12, 00:54
Medlem
Citat:
Touché!
Bra poäng.

De kanske följde ett blött spår hem till gården?

Bra poäng? Om man är en idiot kanske

Man kunde ju påvisa att han var full, hade han varit nykter hade han väl varit snabbare och inte så klantig att han inte såg de uppenbara kamerorna

En blind som leder en annan blind.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in