2025-01-11, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Jag rör mig ofta i swingerkretsar och hört en hel del om Hildungs där. Inget bra kan jag säga. Vad du får arg i från vet jag inte - Jag ler alltid stort när jag läser denna tråd, än större sen du kom in.

Nej. Tråden handlar om Dildungs brott och sjuka gärningar. Om hans anhöriga får problem av det ligger det helt på honom och har inget med denna tråd att göra. Inget alls.

Så du rör dig i en krets du själv anser pervers och dömmer andra i samma krets? Handlar det hör om någon form av internaliserad skam?

Är svårt att träna in innanför ditt skallben: hade han utfört fler brott med samma klumpighet som han utförde detta hade han redan blivit dömd för något - de du "hört" allt detta för kanske skulle ta och anmäla om det nu faktiskt finns någon tymgd i det som påstås i detta formum

Att du är arg är ganska uppenbart, och om det bara är missionären som gäller i ditt liv kan jag tänka mig att det här är den enda upphetsningen du har i ditt liv. Tragiskt egentligen.

Brottet är inbrott, så utifrån definitionen du precis gav är ganska många off topic.

Så tjejen från bibelbältet tror på arvsynd och försvarar att trakassera barn. Förvånar mig inte, du måste ju ligga på minus sidan av iq skalan
Citera
2025-01-11, 22:26
Medlem
Citat:
Du har väldigt svårt för att greppa vem som är topic i den här tråden och vilka som verkligen inte är det i den här tråden.

Åh gumman, du försöker verkligen så hårt. Akta så du inte får huvudvärk.

I stycket jag svarade brott mot livsmedelslagen, vilket är lätt att motbevisa - dvs spekulationer om vad gm mer kan ha gjort för brott, vilket är majoriteten av den här tråden
Citera
2025-01-11, 22:27
Medlem
Anders Eklund (Englas mördare) inledde också sin kriminella och sjuka karriär genom att lukta på sina kvinnliga kollegors trosor.
Har man den driften så är det en säker indikation på att människan är felkopplad.
Citera
2025-01-11, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stol-utan-ben
Så du rör dig i en krets du själv anser pervers och dömmer andra i samma krets? Handlar det hör om någon form av internaliserad skam?

Är svårt att träna in innanför ditt skallben: hade han utfört fler brott med samma klumpighet som han utförde detta hade han redan blivit dömd för något - de du "hört" allt detta för kanske skulle ta och anmäla om det nu faktiskt finns någon tymgd i det som påstås i detta formum

Att du är arg är ganska uppenbart, och om det bara är missionären som gäller i ditt liv kan jag tänka mig att det här är den enda upphetsningen du har i ditt liv. Tragiskt egentligen.

Brottet är inbrott, så utifrån definitionen du precis gav är ganska många off topic.

Så tjejen från bibelbältet tror på arvsynd och försvarar att trakassera barn. Förvånar mig inte, du måste ju ligga på minus sidan av iq skalan

Att du orkar? Så mycket hat. Kan vi bara stanna i tanken att Hildung har gjort inbrott och snott trosor och buttplugs och gömt det i ormhuset och försökt att gömma sig på marinan när snuten kom. Det är vad vi vet för fakta, för det står i FUP. Hur går vi vidare nu tänkte du? Ska vi förminska BO:s känslor och tankar kring inbrott och stöld? Är hennes trauma inget värt? Och ja, det finns många av oss som har sexleksaker hemma, men väldigt sällan för någon annans bruk.
Citera
2025-01-11, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbeltuttan
Jag är inte flertalet personer. Kan vi bara enas om att Hildungs handlingar inte är okej någonstans? Jag antar att du inte har barn, allt om detta fall är sjukt, så sjukt!

Jag har barn tackar som frågar och jag skulle inte låta dessa sova hos någon som är misstänkt för brott

Jag börjar låta som en trasig skiva men det handlar om att ha lite jävla rimlighet när man diskuterar sånthär.

Har han begått ett brott - ja
Bör han bli dömd och få sitt straff som är proportionellt till brottet - ja
Har han en udda sexuell avvikelse - ja

Finns det några bevis för att han är en fara för samhället - nej
Finns det några som helst belägg för att han har gjort serie inbrott eller våldsdåd tidigare - nej
Är det fel att trakassera barn för man vill åt föräldrarna - ja

Sen när det kommer till vad som är "sjukt" ligger han och skvalpar i gränslandet - åter igen skulle jag hänvisa er till sex forumet så ni kan få lite perspektiv på saker och ting. Han är ingen dahlmer för han sniffar trosor
Citera
2025-01-11, 22:37
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:

Är det weird att sniffa trosor - ja absolut
Är det en ovanligt och konstig kink - ja absolut
Räknas det som ett brott eller är farligt - nej

Jo om man stjäl oskyldiga ovetande kvinnor och flickors trosor så är det jävligt brottsligt och sjukt. Viss skillnad där va?

Citat:
Och angående SD politiker, ja jag nämnde det för att föra det tydligt vem jag pratade om. Hennes och hennes brors brott är ganska väkända och enkelt att hitta FUP

Och du har ingen som helst grund att diskutera nån annan än GM och i viss mån BO i denna tråd. Hur jävla hjärnskadad är du seriöst?

Citat:

Ingenstans har jag sagt att swingersex och allt vad det innebär är perverst. Bara att Hildung är det på ett mycket sjukt och äckligt vis. Han och hans fru är illa sedda av många i de kretsarna.

Dömer stavas dessutom med ett m.

Citat:
Han är ingen dahlmer för han sniffar trosor

Att han gillar att sniffa trosor är jävligt sekundärt för att inte säga ointressant. Det är hur han får tag i dom, att bryta sig in och klättra in till intet ont anande kvinnor som är det primära. Och hur han fått tag på resten, barntrosorna bland annat.

Och vad han kan ta sig till om han skulle bli konfronterad mitt i sina raider.
Senast redigerad av Lailatjej 2025-01-11 kl. 22:42.
Citera
2025-01-11, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonLoop
Besökte byn under nyår. På nyårsdagen såg jag dildomannen sälja pizza från sin buss vid marinan. Själv skulle jag aldrig vilja äta den pizzan. Främst för det han är åtalad för men även vibbarna vad han kan ha gjort med sina händer innan han började knåda degen.... Tänker även på att han kan ha matat giftormarna med råttor/möss med samma händer. Tvi vale!

Till din fundering
Helt ärligt tror jag han inte bryr sig ett skit om vad folk tycker. Han vet att han har en järnring av kärringar som skyddar och ursäktar honom. Det finns flera här i tråden
Edit: Fick nyss info att han säljer pizza även denna helg. Vilken schysst snubbe han är som försöker konkurrera med en av de få etablerade näringsidkarna på byn
Citera
2025-01-11, 22:45
Medlem
Citat:
Att du orkar? Så mycket hat. Kan vi bara stanna i tanken att Hildung har gjort inbrott och snott trosor och buttplugs och gömt det i ormhuset och försökt att gömma sig på marinan när snuten kom. Det är vad vi vet för fakta, för det står i FUP. Hur går vi vidare nu tänkte du? Ska vi förminska BO:s känslor och tankar kring inbrott och stöld? Är hennes trauma inget värt? Och ja, det finns många av oss som har sexleksaker hemma, men väldigt sällan för någon annans bruk.

Hat? Inte jag som går upp i brygga av allt drama och följt en så gott som död tråd i flera månader och trakasserar barn.

Och ja, just ikväll orkar jag. Kanske för jag fick reda på att gms barn får så mycket skit och jag är emot att vuxna går på barn eller för jag blir provocerad av ren och skär idioti. Imorgon däremot kommer jag återgå till mitt vanliga liv och resten av er kommer fortsätta mögla här på FB

Åter igen är rimlighet saknad i tråden

Citat:
Och ja, det finns många av oss som har sexleksaker hemma, men väldigt sällan för någon annans bruk.

Och vad ska det betyda? Att du tror gm gett sig på folk med en dildo?

Det är också gulligt att ni fortsätter låta som rosiga tonåringar när det kommer till sex. Finns ganska många par sexleksaker jag skulle kunna rekommendera

Citat:
Hur går vi vidare nu tänkte du? .

Enkelt: vi inväntar domen, förutsätter att offret får det skadestånd och stöd hon är berättigad till och går vidare med våra liv.

Offrets ev. smärta minskar inte av att starta hexjakter och trakassera gms barn. Är hon däremot den typen av mäniska som begär hämd skulle jag rekommendera terapi
Citera
2025-01-11, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonLoop
Besökte byn under nyår. På nyårsdagen såg jag dildomannen sälja pizza från sin buss vid marinan. Själv skulle jag aldrig vilja äta den pizzan. Främst för det han är åtalad för men även vibbarna vad han kan ha gjort med sina händer innan han började knåda degen.... Tänker även på att han kan ha matat giftormarna med råttor/möss med samma händer. Tvi vale!

Till din fundering
Helt ärligt tror jag han inte bryr sig ett skit om vad folk tycker. Han vet att han har en järnring av kärringar som skyddar och ursäktar honom. Det finns flera här i tråden

Nej jag tror inte han bryr sig. Och uppenbarligen inte så många andra heller. Pizzan och bageriet säljer nog förfullt. Övrig verksamhet vet jag inget om i nuläget endast att det är svårt att ringa dit. Skitbra att han kan vara så obrydd tänker jag och att folk i allmänhet kan vara så obrydda. Såklart är ju inbrott inte så allvarligt brott men nog hade jag inte gjort det för lite trosor. Går ganska enkelt att köpa för en spottstyver har jag läst mig till. Det är en gåta och kommer alltid vara hur man kan stötta hans verksamhet även om säkert Figeholm mår bra av det. Och visst man kan swinga och man kan sniffa trosor men alla måste väl vara överens, framförallt med tanke på den samtyckeslag som barnen så hårt blir undervisade med i skolan. Att hans barn får må dåligt är För jävligt och jag hoppas att dom som gör det lägger ner, jag har dålig koll på just den biten
Citera
2025-01-11, 22:46
Medlem
Citat:
Jag har barn tackar som frågar och jag skulle inte låta dessa sova hos någon som är misstänkt för brott

Jag börjar låta som en trasig skiva men det handlar om att ha lite jävla rimlighet när man diskuterar sånthär.

Har han begått ett brott - ja
Bör han bli dömd och få sitt straff som är proportionellt till brottet - ja
Har han en udda sexuell avvikelse - ja

Finns det några bevis för att han är en fara för samhället - nej
Finns det några som helst belägg för att han har gjort serie inbrott eller våldsdåd tidigare - nej
Är det fel att trakassera barn för man vill åt föräldrarna - ja

Sen när det kommer till vad som är "sjukt" ligger han och skvalpar i gränslandet - åter igen skulle jag hänvisa er till sex forumet så ni kan få lite perspektiv på saker och ting. Han är ingen dahlmer för han sniffar trosor

Det finns uppgifter på att han varit i ett flertal tvättstugor i samhället, det finns lägenhetshus även i Figeholm -ja

Himself har inte trakasserat barn -nej P.S vill gärna ha källan till att detta med de arbetslösa gentlemännen skett i nutid

I övrigt tycker jag att du är helt dum i huvudet i ditt resonemang, hur i helvete kan du försvara någon som har gjort inbrott flera gånger, stulit trosor och sexleksaker och dessutom gömt de i ett ormhus?

Fortsätt du att köpa din pizza och ditt bröd, kanske Hildung får loss lite pengar att köpa nya trosor för.
Citera
2025-01-11, 23:00
Medlem
Citat:
Du behöver inte, ingen jag känner köper längre deras produkter i väntan på rättegång.

Men då du verkar sakna grundläggande kunskap gällande livsmedelssäkerhet kan jag lugna dig med att det görs regelbundna besök från livsmedelsinspektörer till alla livsmedelsproducenter i Kalmar län. Om man vill få ut de rapporterna är det bara att höra av sig till kommunen och be om den

Och det där med att tvätta händerna innan man hanterar livsmedel är a och o. Även om jag misstänker att ett antal i den här tråden har problem med grundläggande hygien i den här tråden
Jag är mycket påläst om just livsmedelssäkerhet. Jag tvivlar på att de står under livsmedelsverkets kontroll i och med att de säljer sina matvaror sporadiskt. Du kan kolla på kommunens hemsida och där står de inte upptagna vad jag kan se. Det gör exempelvis båtklubben, pizzerian etc.

Det här med hygienen är väl si och så om de lagar föda i en buss.
Citera
2025-01-11, 23:00
Medlem
Citat:
Jo om man stjäl oskyldiga ovetande kvinnor och flickors trosor så är det jävligt brottsligt och sjukt. Viss skillnad där va?

Och bevis för att set är flertalet stölder finns var? Kollade som senast idag och det finns fortfarande endast en anmälan från en person

Citat:
Och du har ingen som helst grund att diskutera nån annan än GM och i viss mån BO i denna tråd. Hur jävla hjärnskadad är du seriöst? .

Men lilla gumman, du kämpar verkligen så hårt med det där men ingen går på det. Om du läser tråden ser du att det diskuteras friskt om allt som berör gm - väldigt mycket om hans familj. Folk trakasserar hans barn, de ingår i hans familj vilket är inom premisserna för diskussionen.

Citat:
:

Ingenstans har jag sagt att swingersex och allt vad det innebär är perverst. Bara att Hildung är det på ett mycket sjukt och äckligt vis. Han och hans fru är illa sedda av många i de kretsarna.
.

Och belägg för detta och ev anmälningar finns var exakt? Så en typ av swing är ok men inte en annan, akta dig för att kasta sten i glashus

Man är en ganska menlös person om alla tycker om en. Skulle kunna satsa en och annan krona på.stt det finns folk som tycker rätt illa om dig också. Hade det verkligen varit så illa som du antyder hade nog inte alla deras projekt gått så bra

Citat:
Att han gillar att sniffa trosor är jävligt sekundärt för att inte säga ointressant.

Men att du hört att han gillar swingersex är högst relevant? Din dumhet ät ganska gullig

Citat:
Det är hur han får tag i dom, att bryta sig in och klättra in till intet ont anande kvinnor som är det primära. Och hur han fått tag på resten, barntrosorna bland annat.

Åter ige : det finns en anmälan och om det varit en stöldvåg hade det mäkts - speciellt med tanke på hur klantigt det brottet utfördes. Han gick in genom en öppet fönster när ingen var hemma. Inte samma sak som att han skulle va benägen att bryta upp dörrar, slå sönder fönster eller göta inbrott när någon är hemma. Låter mer som han ät oportunist än en noga planerare

Hört talas om lindex? Finns massor med underkläder där. Finns också ganska många lost and found lådor i omklädningsrum och secondhand butiker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in