Citat:
Ursprungligen postat av
stekpanna80
Hur vet du namnet?
Det gör jag inte.
Jag tänkte på Missing peoples bild på pojken? Är det fel unge?
Bilden är borttagen nu när jag försökte kolla igen så det är nog rätt person. Han såg diffus ut i utseendet. Tillhör ungar där jag har lite problem med att säga om de är svenskar eller invandrare även om han var mycket ljus. Men genom mitt liv har många jugoslaver sagt och då även främmande på gatan när jag var ung, att mitt utseende eller snarare mina färger är vanligare hos en del. Så jag gissade att han var måhända av jugoslaviskt ursprung. Ja alltså vi har en del andra länder i Europa där utseendet kan börja skifta lite.
Citat:
Ursprungligen postat av
VVVulpes
Jag menar att kallblodigt sätta sitt vapen mot huvudet på en uppenbart liten unge och trycka av, det är iskall skit och inget vem som helst klarar av. De flesta som dödar barn är deras egna föräldrar i psykos eller andra barn/tonåringar. Vuxna har en spärr som bara växer med åren.
Föräldrarna är kanske kriminella? Om vi tänker efter så är det ju många ungar som blir lysta som har föräldrar som är missbrukare. Kan problemet handla om en unge lite på glid som har missbrukare till föräldrar?
Ja men det är då psykopater. De flesta är inte kapabla till att hur som helst mörda jämnåriga och det bör vara mördare äldre än 13 år.