2023-09-12, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollfame
Finns det inte kameraövervakning på tunnelbanan? Jag minns inte om jag sett sådan där.

Jag skulle önska att vi upphör med victim blaming . Det finns definitivt ondskefulla 13-åringar. Jag umgicks själv tonåren med människor som oavsett kön var dåliga nyheter men alla människor var inte genuint onda, somliga var bara tonåringar och då att vi samlade ihop oss där vi hörde hemma; bland andra barn med olika problem.

Att några snattar, skolkar och är intresserad av droger eller alkohol är inte skäl nog för att de ska skjutas i högstadiet. Det är en otroligt inhuman föreställning av att offren är lite mindre människor och lite mer förövare. Vid 13 har knappast majoriteten av dem på glid ens hunnit begå särskilt grova brott och en unge på glid kan ett halvår senare har börjat räta upp sig

Utvecklingen är på samma nivåer som om vi hade haft aktiva terrorister. Att de flesta barnen inte ser ut som vi gör är inte skäl nog för att hävda att det rör sig om något annat än terror. De här beställningsmorden sker endast för att sprida skräck och oro. https://www.krisinformation.se/detta...anda/terrorism

Det här är terrorism. Det handlar om psykopater som hånar oss i det svenska samhället genom att se till så att småpojkar hittas döda här och där och för att förlöjliga vår kapacitet att stoppa dem.

Det är absolut aldrig okej att mycket unga pojkar mördas här och där för att deras lik ska dumpas någonstans i ett hån mot Sverige och vårt samhälle. Fullkomligt vidrigt!

Tror att det finns kameror på tunnelbanan så det skulle säkert vara möjligt för polisen att identifiera pojkarna som jag stötte på. Det kanske de gör också, vad vet jag. Men kan tänka mig att deras arbetsbelastning är så stor att de inte har möjlighet att följa upp alla tips.

Håller med dig om det övriga du skriver. Helt sinnessjukt som det ser ut just nu med gängmord på högstadiebarn.
Citera
2023-09-12, 16:57
Medlem
Allt detta kan enkelt stoppas.
Terrrorklassa PKK och lämna ut dem efterlysta till Erdogan.
Gör man detta kommer Erdogan gripa och paktetera alla de "Svenska" kriminella som har köpt/gift sig till medborgskarp.
Man får nämligen inte vara straffad i Turkiet eller NÅGOT ANNAT LAND för att få medborgarskap på ovanstående tillvägagångssätt.
Det öppnar upp för Turkiska regeringen att ta återkalla medborgarskapen och utvisa dem, utan att "svika" den stolta turkiska Nationen.
Citera
2023-09-12, 16:57
Medlem
Det känns som de enda som kan skjuta en unge på 159 cm och 48 kg med babyface är en annan unge?
Citera
2023-09-12, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vipeholmskola
Men det är vel ikke riktigt..

Mostern er gift med en jugoslav ja, men hon har svenskt jungfrunamn også.

Mil*s mamma og mormor verkar ju vara finska!
Pojken såg lite ut som en jugoslav även om han samtidigt såg svensk ut på bilden så han kan väl säkert vara blandad? Finnar har inte riktigt samma utseende som svenskar.
Citera
2023-09-12, 17:00
Medlem
Citat:
Pojken såg lite ut som en jugoslav även om han samtidigt såg svensk ut på bilden så han kan väl säkert vara blandad? Finnar har inte riktigt samma utseende som svenskar.
Hur vet du namnet?
Citera
2023-09-12, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuwkenkukeen
Jag tror att man kan söka svaret på vad som hände i och kring vilka som hängde på fritidsgården i fredags. Någon skrev att de hade hört att någon tutade på en biltuta intensivt under sena kvällen i fredags.

Kan det varit ett överlagt mord, eller kan det varit en idiot som ville visa sin pistol för 13 åringen och råkade skjuta av? Säg att en kriminellt affilerad skulle skjutsa Milo hem när det hände.

Det intensiva tutandet var mördaren som bannade sig själv och sin idiothandling.

Det finns så många olika scenarion här.

Har så extremt svårt att acceptera att någon skjuter en 13 årig gosse som inte tidigare haft ögonen på sig av samhället.
Samma här. Det enda jag kan tänka mig är scenarion som det du beskriver, vådaskjutning, eller om typ någon hämnas säg..sin mamma? För det här kan mycket väl vara en hämnd på en släkting till Milo, han ett oskyldigt offer.
Citera
2023-09-12, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Det känns som de enda som kan skjuta en unge på 159 cm och 48 kg med babyface är en annan unge?
Fast det är såklart beställningar.

Det är inte som att en 16-åring har fria händer att göra exakt vad han vill om det inte är hans eget gäng.

Givetvis sker de här morden under direktiv av mycket högre uppsatta, annars skulle de stoppa dem eftersom det visar på att de saknar heder.

Killar över tjugo har alltid blandat ihop sig med småbarn. Det har jag skrivit inlägg om förr på Flashback under andra nick. Att samhället var tvungen att ta itu med det, att de ungarna rör sig med droger och även används sexuellt och att immuniteten från antirasismen måste upphöra.
Citera
2023-09-12, 17:04
Medlem
happyjoys avatar
Tutandet kan ha gjorts för att försöka dölja ljud i form av skrik eller skott.
Citera
2023-09-12, 17:05
Medlem
Citat:
Fast det är såklart beställningar.

Det är inte som att en 16-åring har fria händer att göra exakt vad han vill om det inte är hans eget gäng.

Givetvis sker de här morden under direktiv av mycket högre uppsatta, annars skulle de stoppa dem eftersom det visar på att de saknar heder.

Killar över tjugo har alltid blandat ihop sig med småbarn. Det har jag skrivit inlägg om förr på Flashback under andra nick. Att samhället var tvungen att ta itu med det, att de ungarna rör sig med droger och även används sexuellt och att immuniteten från antirasismen måste upphöra.
Jag menar att kallblodigt sätta sitt vapen mot huvudet på en uppenbart liten unge och trycka av, det är iskall skit och inget vem som helst klarar av. De flesta som dödar barn är deras egna föräldrar i psykos eller andra barn/tonåringar. Vuxna har en spärr som bara växer med åren.
Citera
2023-09-12, 17:05
Står i tidningarna att han kopplas till kriminella gäng.
Citera
2023-09-12, 17:07
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Tutandet kan ha gjorts för att försöka dölja ljud i form av skrik eller skott.

Man tror inte det är mordplatsen, utan att han flyttats.

Tutandet är väl sirener? Det är nog slump eller så har man haft något larm vid den tiden antingen kopplat eller något annat av en slump.
Citera
2023-09-12, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Samma här. Det enda jag kan tänka mig är scenarion som det du beskriver, vådaskjutning, eller om typ någon hämnas säg..sin mamma? För det här kan mycket väl vara en hämnd på en släkting till Milo, han ett oskyldigt offer.
Vad för skuld kan ens en 13-åring ha i gängkriminalitet? Att han sniffat lim och inte gått på matematiklektionerna är knappast skäl att han ska skjutas. Eller lärt sig för många slangord och skrutit om att ha rökt på och mist oskulden?

Men som du säger är hämndmotiven för olika kränkningar och även andras brott ständigt närvarande. Jag är övertygad om att det är beställningsmord. Helt sinnesjukt. Undrar vad alla som dragit rasistkortet i tid och otid säger nu? Väldigt tyst och de verkar väldigt dåliga på att arbeta mot de här vågorna av våldsbrott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in