För att bättra er förståelse kring Kung Kurdiska Rävens intriger och konstigheter i denna typ av cannabisodlartransaktioner, jag kommer att ge en relation till hela ledningen av denna affär; ty Kung Kurdiska Räven och dess kurdräviska ledningsgrupp blev båda vilseledda av svenska polisens olagliga skrämselmetoder, och ett mycket blodigt och grymt krig började på det, som nu varat sedan svenska polisen fick blodad tand av olagligt avlyssnings- och skrämselmissbruk, vilket föranlett den nu avlidne rävsoldaten Milo:s bortgång.
Jag är dessvärre tvungen att begära det allra yttersta av er, kära svennemammor och svennegubbar [ergo: patetiska alkoholister] som skriver av sig på svennecensurforum helt blodiga på sina tjocka grisfingrar ni inmundigar korv med bröd och mjölk till.., ni måste förstå karaktären av vilka beslut som måste tas på daglig basis i denna bransch av underjordiska vänskapsföreningar och handelskammare för cannabisodlarentusiaster, som en följd av svenska polisens olagliga metoder.
Kung Kurdiska Räven räddar idag svenska barnliv genom briljansen att ha upprättat ett inofficiellt, nationellt ramverk för samtliga rävanställda att förhålla sig till, men tyvärr är vi alla människor, och endast Gud är fullkomlig.
Ni förstår, när en svensk pojke är den enda på hela Guds jordklot med unik inloggning till mobiltelefonapplikationer och marknadsplatsbehörighet genom tilldelat användarnamn samt lösenord, faller ansvaret på vederbörande att samtliga kommunikationstransaktioner som sker under denna, är sina egna och ingen annan. Problemet, där svenska polisen och svenska polischefer kommer in i bilden, är att de inte bara olagligt planterar mikrofoner på Kung Kurdiska Rävens olika elektroniska enheter, utan även olagligt skapar intriger mellan små svenska pojkar och stora vuxna rävmilitärer med tusentals rävsoldater under sig.
Ni läste rätt. Milo, 13, som nyligen hittats dödstorterad, var ett livsverk av svenska poliser som sitter på gruppmöten inom svenska myndighetslokaler. Kan ni acceptera sanningen om verkligheten, nämligen att svenska polisen sk. 'hackat' Milo:s elektroniska kommunikation och genom den aktivt skrivit meddelanden från Milo:s användare, med syftet att instigera till tjuveri och svek inom rävorganisationen? Jag ber er ödmjukast att synnerligen snarast omfamna sakernas tillstånd så som de är utan att montera glasögon med rosafärgade monokel, det är inte humor detta, inte för någon, förutom svenska polisen.
Milo:s tortymord av rävanställda har ingenting att göra med bortschabblandet av nån borrad startpistol eller två kilon amfetamin, så som representeras i aftonbladet. Milo:s öde, liksom andra ungdomar i Sverige som tillfallit samma tragiska ödesdöd i ödesskogen, är på grund av svenska polisens olagliga informationsfiske i rävens chattgruppar, under ungdomarnas unika användarinloggning.
Kung Kurdiska Räven är utom räckvidd för att ta beslut om alla dagliga händelser som sker inom kurdriket, men jag vet, att Milo efter sin död fick sin tilldelade mobiltelefon forensiskt undersökt av IT-forensiker tidigare anställda inom rysk militär. Det är nämligen ett mycket allvarligt och olagligt brott begången av svensk polis, som upplåter sina landspojkar till dödstortyr för att försöka fånga in en cannabisodlargömma. Skamlighetens djup saknar botten hos svenskarna. Kung Kurdiska Rävens kommunikationsnätverk har satts upp i olika former av virtuella maskiner som pratar med varandra, och bevis har presenterats till svenska polisledningen på paketdatanivå att de är avslöjade, av frilansande sk. bug bounty hunters inhyrda av Räven.
Återigen, snälla, jag ber er på mina bara knän framför min sanningsskrivande skrivbordsprodukt i turkiskt cederträ var vid jag författar detta sanningsinlägg,
ni måste förstå, att när det existerar en informationsläcka i en miljardmarknad, som bara leder till en svensk rävpojke, och när den svenska rävpojken med sitt sista ansiktsuttryck och knippe luft hans kropp lyckats utbrista; att han inte svikit sina räväldre; att han aldrig var en 'golare'; att han aldrig 'tjuvat', om än ackompanjerat med oskuldstårar, sprängröda ögonkapillärer och smärtupplevelse ingen kan ta miste på, måste personen ändå bli pressad på juicen ur sin citron, så att säga.
Alla spår ledde till Milo, men eftersom det tydligen inte var han, vem? Ja, Kung Kurdiska Räven kan inte låta samtliga användarinloggningars elektroniska enheter (olagligt övertagna och manipulerade av svenska polisen genom hemlig fjärrstyrning), transfereras till Turkiet för forensisk analys för att bevisa sanningen kring varför svenska polisen lyckades göra beslag av hundratals kilo cannabisblommor, dessa konfrontationer och våldsutfrågningar sker snabbt, på minutimpuls.
Kung Kurdiska Räven försöker verkligen i sina rävchattar skilja mellan riktiga anställdas riktiga meddelanden, och intrigskapande syntesmeddelanden uppkomna genom svenska polisens fjärrstyrning. Ibland är det skrattretande enkelt att ta reda på när det är ens egna rävanställd som skriver något, eller svenska polisen, exempelvis när en liten svensk rävpojke begär av sin högre rävauktoritet något som inte på förhand är uppgjort eller kommunicerat, då vet man att rävpojken åkt fast och svenska polisen alldeles för ivrigt och icke-genomtänkt skriver i rävchatten; frågeställning vilken adress cannabisväxterna ligger? Detta är stor humor, men tyvärr leder detta snett ibland då inte alla svenska poliser är lika simpla, de smartare polisverksamheterna som inte är ingripandepoliser, utan gömmer sig i myndighetslokaler och planerar mästerfulla intriger uppe på nätterna med internationell polis, ja, dessa kan verkligen anta skepnaden av ens bästa vän:s kommunikation dvs 'härma' hur den pratar och göra det på ett sätt att cannabisblommor lämnas ut i kapacitet av kiloton, alltså båtlaster.
När svenska rävpojkar faller in som 'golare' åt svenska polisen, gällande högre rävauktoriteters båtlaster, blir resultatet ofta våldsamt. Jag skriver detta så att ni inte behöver fundera på rävpojkens karaktär, Milo talade sanning, han var ingen svikare, vilket hans föräldrar kan vara stolta över.
Era arga meddelanden på svenska censurforum mot Kung Kurdiska Räven är därmed synnerligen missriktade. Det finns ansvariga för Milo:s död och ni finner dem på svenska polishus, vänd blicken rätt, de slutar inte med sina chattmanipulationer, fler svenska rävpojkar kommer tyvärr möta samma öde, Räven kan inte låta alla informationer forensiskt analyseras av ryska ex-militärer, även om han vill.
Ni ska veta att Ryska, Turkiska, Irakiska säkerhetstjänster mfl är medvetna om vad svenska polisen sysslar med och hur svenska polisen säljer ut sina egna barn på detta sätt för ambitionen att fånga en båtlast med cannabisblommor arrangerat av Räven, jag önskar jag kunde säga vi skrattar, men vi gråter å era vägnar, för vi känner vetskap om era personligheters känslotillstånd; alkoholistisk likgiltighet.
Vi inom rävorganisationen sörjer Milo och kommer aldrig glömma svenska polisens förräderi mot honom. Den enda anledningen till att svenska skolor inte har flugit bort som ni flög bort våra med amerikansksvenska bomber det stod made in sweden på, det är på grund av ingifta familjemedlemmar är i Sverige nu så skärp er själva för er egna skull.
Ta hand om er, vila i frid Milo.