2023-09-05, 20:51
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Hmm två 14-åriga killar. Vad brukar 14-åriga killar tänka på? Vad brukar 14-åriga killar i grupp säga till kvinnor? Jag är inte beredd att köpa den negativa bilden av kvinnan rakt av. Jag tror att det finns mycket som INTE filmades innan detta filmades.
Jag kollade på videon. Vad kollade du på.
Citera
2023-09-05, 20:55
Medlem
NewInGothenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Nja, låt oss bli mjuka och hänsvisa oss till en hund och till vädret. Eller vad med mer kan vi ursäkta hennes beteende?

Haha, kände bara för att vara snäll.
Men antar att detta är patriarkatets fel, precis som allt annat.
Citera
2023-09-05, 20:57
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Jag kollade på videon. Vad kollade du på.

Vi vet inte bakgrunden. De här killarna kanske småretades med kvinnan varje dag. De kanske hade varit taskiga mot hennes son eller något liknande.
Citera
2023-09-05, 20:58
Medlem
DrunkenZealots avatar
Den kvinnliga motsvarigheten till thomas hybinette.

Fattar att pol pot var så framgångsrik, eller vad man nu kan kalla det. Klart är att hon hatar vitingar. Ganska vanligt bland kvinnor att hata vita män.
Citera
2023-09-05, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
En blatte hade lånat ut bollen utan problem. En blatte-tonåring skulle aldrig filma heller. Men först och främst skulle hon inte våga fråga blattar.

Denna svenska pojke är lättkränkt och vill ha sympatier och ville därför filma händelsen.
En blatte spelar inte boll han är ute och säljer knark där föll din teori.

Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Beviset att svensk pojke är lättkränkta.

Bara låna ut basketbollen 10 minuter. Är pojken fattig eller? Vad kostar en basketboll.
Det är är upp till pojkarna att bestämma! Nu tog ju hon bara bollen utan att fråga dessutom misshandlar hon ju pojkarna verbalt å det grövsta!
Citera
2023-09-05, 21:02
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Citat:
Hmm två 14-åriga killar. Vad brukar 14-åriga killar tänka på? Vad brukar 14-åriga killar i grupp säga till kvinnor? Jag är inte beredd att köpa den negativa bilden av kvinnan rakt av. Jag tror att det finns mycket som INTE filmades innan detta filmades.

Trams. Då hade det framkommit i videon av kvinnan själv. Det är bara din hjärna som roterar lite stört kring 14-åriga killar. Berätta för oss, vad brukar dom tänka på?

Den här störda och toxiska kvinnan behöver sättas på plats med en dom för kränkande beteende och skadestånd.
Senast redigerad av KnolaDinMama 2023-09-05 kl. 21:05.
Citera
2023-09-05, 21:02
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewInGothenburg
Haha, kände bara för att vara snäll.
Men antar att detta är patriarkatets fel, precis som allt annat.
Du är felskruvad som tolkar mig så. Du behöver greppa greppet.
Citera
2023-09-05, 21:04
Medlem
NewInGothenburgs avatar
Citat:
Du är felskruvad som tolkar mig så. Du behöver greppa greppet.

Nejnej haha, vi missförstår varandra. Jag gjorde mig rolig över kategoriska feminister, inte över ditt inlägg.
Citera
2023-09-05, 21:04
Medlem
Citat:
Vi vet inte bakgrunden. De här killarna kanske småretades med kvinnan varje dag. De kanske hade varit taskiga mot hennes son eller något liknande.
Ja eller också hade hon sett sig i spegeln innan! Starkt av pojkarna betedde sig så bra som de gjorde.
Citera
2023-09-05, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ppp333
Av hennes tirader framgår det att hon är förbannad över att hennes hund inte får låna bollen. "Ni är så jävla snååla" upprepar hon om och om igen.Det är det det tydligt handlar om. Hon ville att hennes hund skulle få låna bollen men killarna ville inte låna ut den och hon tycker dom är snåla. Hon håller ju till och med kvar bollen trots att de inte ville låna ut den. Tycker inte klippet är särskilt svårtolkat eftersom hon själv är helt tydlig med vad det är hon är förbannad över.
Jag vidhåller tidigare inlägg,om en elak fan och den fega medhjälparen.
Citera
2023-09-05, 21:05
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Haha! Det här kommer att bli en legendarisk "arga kärringen video". Det kommer att skrattas åt den korkad Woon en lång tid framöver.

Nordfront är också efterblivna. Varför känns det viktigt att nämna att kärringen tjänade en halv miljon kronor hos regeringen förra året? 500.000 är ingen särskilt hög lön. Tramsigt att försöka få det att låta som att hon är nån höjdare.
Citera
2023-09-05, 21:07
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Eller så gjorde de inte det. Utgå inte från det värsta. Utgå från det normala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in