2023-09-10, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Syftar på din totala inkompetens:

Noll koll. Passande namn.
Hon arbetade för regeringen genom Regeringskansliet.
Det är förövrigt ovidkommande i sammanhanget där jag har full koll på att det är hon som är rövhatten i den här sagan.
Citera
2023-09-10, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Hur som helst... man ska inte helt oreflekterat tro på allt man hör och ser på videor som folk lagt upp om sina fiender!
Fast nu så har jag redan skrivit det att de flesta idag känner till att andra tar saker ur kontext, provocerar för att kunna skapa filmer som ämnar attt skada någons anseende osv.

De flesta vet om det. Finns otroligt mycket filmer i omlopp där de är virala just för att visa på hur folk kan tappa allt helt som respons på dåliga beteenden från den som filmar/bandar.

Alla vet att folk sprider saker för att skada andra människor. Det är liksom inte något som gått obemärkt förbi.

Det du säger stämmer inte med verkligheten då få behöver höra att de inte ska tro på allt då de flesta inte gör det.
Citera
2023-09-10, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Vad svammlar du om nu. Ser du flashback som ett kollektiv? Liberalfeminism är sympatisk radikalfeminism inte alls. Men vad har det har med saken att göra? Kvinnan har uppfört sig som en idiot och pojkarna lade upp filmen för att få likes. Om man ogillar mobbning som du påstår att du gör så är det pojkarnas val att vända sig till mobben som ska kritiseras och förhoppningsvis uppfostras bort. Ser du hur mobben och mobbning rimmar? Att en galen kärring är en galen kärring om hon nu är galen är inte ett samhällsproblem. Att ni i mobben sväljer tiktokklipp med hull och hår är problemet. Ledsen att säga det. Men du är en mobbare.
Jag är varken med i någon mobb eller en mobbare.

Skärp dig för tusan. Det funkar inte med härskartekniker mot mig då de rinner av likt vatten på en gås.

Pojkarna har inte "vänt sig till mobben" heller. Det är en pappa som blivit upprörd spridit klippet. Givetvis ska barn gå hem och berätta för föräldrarna om dåliga situationer, angrepp eller vad som helst oavsett om de själva inte varit delaktiga eller om de har varit en del av en konflikt osv.
Citera
2023-09-10, 01:03
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollfame
Hon arbetade för regeringen genom Regeringskansliet.

Vilket inte innebär att hon är från regeringen (som du fejkat påstod nyss).

Även städerskor och vaktmästare jobbar för Regeringskansliet. Det innebär inte att städerskorna är från regeringen.

Sanslöst korkat!
Citera
2023-09-10, 01:11
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Jag är varken med i någon mobb eller en mobbare.

Skärp dig för tusan. Det funkar inte med härskartekniker mot mig då de rinner av likt vatten på en gås.

Pojkarna har inte "vänt sig till mobben" heller. Det är en pappa som blivit upprörd spridit klippet. Givetvis ska barn gå hem och berätta för föräldrarna om dåliga situationer, angrepp eller vad som helst oavsett om de själva inte varit delaktiga eller om de har varit en del av en konflikt osv.

Det hade jag missat. Så det var pojkarnas far som hängde ut filmen för er hatiska mobbare att gå i gång på? Det förändrar dock inte det faktum att du och många andra i grupp attackerar en individ som ni ser som ett problem. Du är en del av en mobb och därmed en mobbare. Är man motståndare till mobbing så tar man naturligtvis den mest utsattes perspektiv. I detta fall är det kvinnan som du ägnat flera dagar åt att karaktärsmörda då du svamlar på om hennes psykiska ohälsa och brist på medicin som en fin häxbrännare från 1600-talet. Du är en punkterad varmluftsballong utan några värderingar överhuvudtaget. En idiot helt enkelt.
Citera
2023-09-10, 01:27
Medlem
Asensgammaldagss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gravad-tax
Uthängda av vem? Av sig själva? Hon filmade inte och som du ser har hon inte alla tegelpannor på taket så ingen hade lyssnat på henne.

Nej det var inte alls galant skött. De spred filmen och skapade hela den här hetsen. Eller är det den här typen av pöbelsamhälle du vill leva i? Är det bästa kanske att det finns kameror i alla gathörn så varje överträdelse kan filmas, spridas och hetsen kan dra igång så fort någon gjort något folk kan hetsa på?

Just det, det finns ju redan ett sånt samhälle, så ni som gillar det här kan väl åka dit istället för att solka ner vårt land.

Jag vill ha tillbaka mitt sverige där folk vågar räta ryggen och ta sin rätt i situationen. Det är alldeles för få som gör det nu. Och det blir färre varje år.

Ja vi lever i ett pöbelsamhälle där folk blir uthängda hela tiden. Beroende på deras åsikter såklart. Tycker man rätt blir man inte uthängd. Den här kvinnan tyckte rätt men betedde sig svinigt och blev ändå uthängd. Glädjande.
Citera
2023-09-10, 01:32
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asensgammaldags
Ja vi lever i ett pöbelsamhälle där folk blir uthängda hela tiden. Beroende på deras åsikter såklart. Tycker man rätt blir man inte uthängd. Den här kvinnan tyckte rätt men betedde sig svinigt och blev ändå uthängd. Glädjande.

Vad tyckte hon, och vad hade hon rätt i?
Citera
2023-09-10, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Vilket inte innebär att hon är från regeringen (som du fejkat påstod nyss).

Även städerskor och vaktmästare jobbar för Regeringskansliet. Det innebär inte att städerskorna är från regeringen.

Sanslöst korkat!
Slarvigt skrivet. Hoppar du bakåt i tråden innan det inlägget så stod det korrekt och idiot kan du själv vara. Du gör dig rätt bra dum iallafall. Du kan läsa innan inlägget att jag syftar på regeringskansliet.
Citat:
Det hade jag missat. Så det var pojkarnas far som hängde ut filmen för er hatiska mobbare att gå i gång på? Det förändrar dock inte det faktum att du och många andra i grupp attackerar en individ som ni ser som ett problem. Du är en del av en mobb och därmed en mobbare. Är man motståndare till mobbing så tar man naturligtvis den mest utsattes perspektiv. I detta fall är det kvinnan som du ägnat flera dagar åt att karaktärsmörda då du svamlar på om hennes psykiska ohälsa och brist på medicin som en fin häxbrännare från 1600-talet. Du är en punkterad varmluftsballong utan några värderingar överhuvudtaget. En idiot helt enkelt.
Nej ni har ägnat mycket tid åt att hålla mig kvar i tråden eftersom det inte finns andra villiga och ni inte kan låtsas att hon är ett stackars offer utan meningsmotståndare. Hade ni upphört att skriva och citera själva hade tråden dött.

Jag tar den mest utsattas parti, det är normalt en tonåring som utsätts av vuxna och inte tvärtom.
Att jag och hon bägge två är kvinnor och någonstans i medelåldern påverkar inte mig emotionellt. Men uppenbarligen dig varpå vi kan gissa var du själv befinner dig i livet.

Du bara kommer med en massa nonsens och påhittade brott och hittar på en klandervärd karaktär hos mig och det gör dig själv till allt du anklagar mig för.
Citera
2023-09-10, 01:44
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Slarvigt skrivet. Hoppar du bakåt i tråden innan det inlägget så stod det korrekt och idiot kan du själv vara. Du gör dig rätt bra dum iallafall. Du kan läsa innan inlägget att jag syftar på regeringskansliet.

Nej ni har ägnat mycket tid åt att hålla mig kvar i tråden eftersom det inte finns andra villiga och ni inte kan låtsas att hon är ett stackars offer utan meningsmotståndare. Hade ni upphört att skriva och citera själva hade tråden dött.

Jag tar den mest utsattas parti, det är normalt en tonåring som utsätts av vuxna och inte tvärtom.
Att jag och hon bägge två är kvinnor och någonstans i medelåldern påverkar inte mig emotionellt. Men uppenbarligen dig varpå vi kan gissa var du själv befinner dig i livet.

Du bara kommer med en massa nonsens och påhittade brott och hittar på en klandervärd karaktär hos mig och det gör dig själv till allt du anklagar mig för.

Jaha. Så nu är fadern helt plötsligt bortplockad och du gömmer dig bakom fjortonåringar. Förvånande. Eller egentligen inte. Du är ju trots allt ett avskum som vill driva en människa till självmord då hon varit oförskämd och snott en boll. Gör världen en tjänst och spela aldrig rollen av offer för mobbing igen. Du en mobbare och alla kan se det.
Senast redigerad av Blundetto 2023-09-10 kl. 01:48.
Citera
2023-09-10, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butangas
Jag tog del av en begäran om offentlig handling över all hennes kommunikation, inga roliga saker tyvärr.

Kan dela om så önskas

Kan du beskriva vad hon skrivit? Är hon otrevlig mot folk på jobbet?
Citera
2023-09-10, 12:00
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
idiot kan du själv vara. Du gör dig rätt bra dum iallafall.

Snyggt.

Inte bara pöbelmentalitet/mobbare som andra anfört i tråden (som jag nog delvis kan förstå), men nu även en massa ad-hominem-attacker när man har fel, och inte klarar av att argumentera vuxet.

Citat:
Jaha. Så nu är fadern helt plötsligt bortplockad och du gömmer dig bakom fjortonåringar. Förvånande. Eller egentligen inte. Du är ju trots allt ett avskum som vill driva en människa till självmord då hon varit oförskämd och snott en boll. Gör världen en tjänst och spela aldrig rollen av offer för mobbing igen. Du en mobbare och alla kan se det.

Jo, det är ju ytterst märkligt att fakta lätt "trollas bort" hos viss när det passar drevets agenda.

Tycker hela tråden är rätt beklämmande, men även symptomatisk för dagens PK-drev i Sverige.

Gör man ett politiskt inkorrekt minsta fel (hitlerhälsning på skämt, "black face" på privat maskerad, eller liknande) så är man värre än de som skjuter konkurrerande gangstrar eller spränger fastigheter.
Citera
2023-09-10, 12:03
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
Kan du beskriva vad hon skrivit? Är hon otrevlig mot folk på jobbet?

"Beviset" som angavs för detta var en diarielista på upphandlingar/beställningar/godkännande av externa tjäster från kommunikations/PR-bolag/designbyrår. Såg helt normalt ut, och ingen som helst koppling till tramset som påstås om hennes personkaraktär. Absolut noll koppling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in