2024-04-22, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Ja torrkakor känns som fattig grej att bjuda på faktiskt

Haha ja allt kändes rätt torftigt. Jag har varit på mer påkostade och trevliga tillställningar anordnade av låginkomsttagare. Men det är ju alltid WT varning på det hon gör.
Citera
2024-04-22, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Undrar så ofta varför Ht inte får kritiseras där på Bb medan Bianca med flera totalsågas😤 o varför i helvete tycker man Ht är något att följa? Följa för vad?? Följare får ju inte se något annat än Trötta Hanna som mupp-glor i toalett-spegeln, åker till Rusta o sen..ridå..inget mer.

Därför att de båda fått sena missfall, de har varit med om en motgång så nu ska de behandlas som princessor resten av livet 😅 sen att 98% av jordens befolkning också haft motgångar spelar ingen roll tydligen.
Citera
2024-04-22, 10:35
Medlem
Hanna är helt slut (ingen är förvånad) efter dopet. Hon mår inte bra och önskar alla en trevlig vecka. Blir det inga uppdateringar alls under veckan då?
Citera
2024-04-22, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Hanna är helt slut (ingen är förvånad) efter dopet. Hon mår inte bra och önskar alla en trevlig vecka. Blir det inga uppdateringar alls under veckan då?
Som vi alla trodde, slutkörd av och hålla lite kalas, är nog bara och vänja sig tills de blir både släktkalas och barnkalas för Lars.. -om barnet väljer ett liv med vänner vilket man hoppas då det är de mest normala!
Får typ en klump i magen varjegång jag ser Lars för o ha så trista föräldrar visst har man sina perioder då allt lunkar på men visst umgås man med folk, besöker saker och kollar djur ex som passar små barn, lekpark med vänner mm. Hade hon bara tagit sig ut kanske man mått bättre!
Citera
2024-04-22, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Men VARFÖR tar hon bort inlägg och stories HELA tiden?!?!? Jag förstår mig verkligen inte på henne. Världens mest inkonsekventa människa

Reagerade också på det.. så himla konstigt??
Citera
2024-04-22, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor

Inte förvånad. Jag kan tänka mig att hon fått en ”grov utbrändhet” av detta och snart har hon besökt vårdcentralen som har en plan för hennes behandling och att de har varit väldigt tydliga med att hon måste vila vila vila. Dollarstore ock Rusta går dock bra att besöka men annars är det vila som gäller enligt läkaren.
Citera
2024-04-22, 11:21
Medlem
Så komiskt att det blir som vi har förutspått. Som jag skrev tidigare så kommer hon behöva minst en vecka för och återhämta sig och det kommer ske nu. Det har hon meddelat oss nu. Uppdateringar från dop bilder och klipp kan vi fett glömma, det kommer aldrig hända.
Citera
2024-04-22, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idaj0
Inte förvånad. Jag kan tänka mig att hon fått en ”grov utbrändhet” av detta och snart har hon besökt vårdcentralen som har en plan för hennes behandling och att de har varit väldigt tydliga med att hon måste vila vila vila. Dollarstore ock Rusta går dock bra att besöka men annars är det vila som gäller enligt läkaren.

Japp så kommer det vara och hon kommer betona att de har en plan och att vården har koll 😂
Citera
2024-04-22, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hogatankar
Som vi alla trodde, slutkörd av och hålla lite kalas, är nog bara och vänja sig tills de blir både släktkalas och barnkalas för Lars.. -om barnet väljer ett liv med vänner vilket man hoppas då det är de mest normala!
Får typ en klump i magen varjegång jag ser Lars för o ha så trista föräldrar visst har man sina perioder då allt lunkar på men visst umgås man med folk, besöker saker och kollar djur ex som passar små barn, lekpark med vänner mm. Hade hon bara tagit sig ut kanske man mått bättre!

Fast barn anpassar sig och blir ofta som sina föräldrar
Citera
2024-04-22, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Fast barn anpassar sig och blir ofta som sina föräldrar

Hon kanske får en egen dator bredvid Kebabens?
Citera
2024-04-22, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idaj0

Ja och helst ska hon inte anstränga sig och laga mat heller, hon får på sin höjd tina upp några nuggets och poppa en bubbliz
Citera
2024-04-22, 11:50
Medlem
HUR kan man alltid vara så TRÖTT?? Så fort dom gör något som inte inkluderar ligga i soffan en hel dag så måste hon typ vila en vecka? Prova gå ut lite! Gå till parken! (Har Lars nånsin varit i parken???), Gå till öppna förskolan, babysim, vad fan som helst. Då kanske inte dom här dagarna när det faktiskt händer nånting utöver att åka till Rusta bli så sjukt påfrestande för lilla vampyrfamiljen.

Usch jag blir så provocerad, jag var ensam med tre små barn (där det bara skiljer 4,5 år mellan äldsta och yngsta) och bollade det med heltidsjobb, aktiviteter och annat. Och hon har mage att kalla sig helt slut pga ett fucking dop?! Som antagligen dessutom innehöll typ 10 pers.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in