2023-10-20, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Jag gick in och läste kommentarerna under inlägget. Det är ju ingen som direkt uppmärksammar hennes "2 veckor som tvåbarnsmamma" utan mest massa hjärtan, så det måste ju vara fler som tycker att det där är lite udda att skriva.
Hon är nog allt lite knäpp och det där är att gå för långt. Tvåbarnsmamma.
Hade jag orkat så hade jag skrivit och ifrågasatt men jag orkar inte med att hantera en kränkt och ganska spydig person som Hanna är.

Nog kliar det i fingrarna, jag vill också fråga henne vad hon håller på med. Har dock fått intrycket av att hon är pigg på blockeraknappen? Någon följare upplyste Hanna i välmening om att det här FB-tråden finns, och Hanna blockerade henne direkt.
Citera
2023-10-20, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sockerhicka
Nog kliar det i fingrarna, jag vill också fråga henne vad hon håller på med. Har dock fått intrycket av att hon är pigg på blockeraknappen? Någon följare upplyste Hanna i välmening om att det här FB-tråden finns, och Hanna blockerade henne direkt.

Du får skaffa ett till konto som du kan skriva ifrån till henne.
Man vill ju bara upplysa henne om att hon är och svävar i det blå och att hon nej, faktiskt inte är nån tvåbarnsmamma, hon är förstagångsmamma och det är väl fint.
Skitskum är hon! Har skrivit nån gång till henne men hon är jävligt spydig.
Citera
2023-10-20, 17:29
Medlem
Vet HT om att man kan använda TOPS för att ta bort mascara på ögonlocket efter att den har torkat? Ser så sjukt lökigt ut när hon alltid har massa svart kladd ovanför fransraden… OCH överdoserar brunpuder, SER JU UT SOM RANELID med sitt orangea hår (som förövrigt är så torrt så det liksom står rakt)?!
Citera
2023-10-20, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Du får skaffa ett till konto som du kan skriva ifrån till henne.
Man vill ju bara upplysa henne om att hon är och svävar i det blå och att hon nej, faktiskt inte är nån tvåbarnsmamma, hon är förstagångsmamma och det är väl fint.
Skitskum är hon! Har skrivit nån gång till henne men hon är jävligt spydig.
Tror både Hanna och fanni är snabba med att raderar kommentarer som inte är hjärtan, blommor och regnbågar
Citera
2023-10-20, 17:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sockerhicka
Både sara.lagom och elinmariasvensson har varit ofrivilligt barnlösa som sedan fått barn för något år sedan, men de har ju inte alls lika många följare som Fanni och Hanna. Elin har gjort en magsäcksoperation och är väl lite speciell för följarna på det sättet, och Sara är väl speciell för att hon kräkts så mycket under graviditeten.

Nu återgår de ju bara till att vara tatuerade småbarnsmorsor som inte kan skilja på de och dem, boendes i småstäder precis som Hanna, de kommer knappast tjäna pengar på snygga outfits, utseende etc utan finns väl bara för att vara relaterbara för följare som är likadana.

Stör mig så mycket på främst Fanni som dagligen använder de/dem fel. Snälla människa, skriv dom om du inte vet hur du ska använda de/dem!
Citera
2023-10-20, 18:02
Medlem
Sara lagom dotter heter Alivia 🙈
Citera
2023-10-20, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr

Det var inte ett fint namn.
Varför ger dom sina barn så udda namn? Lara,Julina, Alivia.
Citera
2023-10-20, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr

Herregud! Godkänner skatteverket det? Låter ju som avliva 😳 Att Hanna benämner sig själv som tvåbarnsmamma är ju skrattretande. Nej du är nybliven mamma till ETT barn. Är hon kraftigt förvirrad?
Citera
2023-10-20, 19:05
Medlem
Alivia. Jag orkar inte. Vad är detta för cirkusmänniskor.
Citera
2023-10-20, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himlahopp
Tror både Hanna och fanni är snabba med att raderar kommentarer som inte är hjärtan, blommor och regnbågar

Exakt så är det. Och hur man inte ens kan ta att nån (som skrev här) påpekar att det finns en tråd på fb om dom, då är man ju verklighetsfrånvänd på riktigt
Citera
2023-10-20, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12

Läst namnet i 3 kommentarer nu och mina ögon ser bara avliva….
Citera
2023-10-20, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeX12
Måste kännas härligt för ungen att förknippas med Alivia Cancervårdsförsäkring resten av sitt liv 😂🤷‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in