2023-11-30, 06:23
Medlem
Förutom att hon är väldigt liten, men det är ju inte konstigt när hon föddes så, ser jag inget som tyder på att de inte tar hand om henne så väl de kan. Sen tror jag också som så många andra att Hanna förmodligen har hamnat i konflikt med BVC på något sätt och att det är därför de byter.
Citera
2023-11-30, 08:51
Medlem
Skampis avatar
Jag tror absolut HT och Keboffen tar väl hand om sin bebis (även om jag fortfarande tycker det är skitkonstigt att de aldrig verkar gå ut i friska luften med barnet)... Däremot är hon eventuellt lite efter i utvecklingen eftersom HT är magsäcksopererad. Det är välkänt att de bebisarna föds väldigt små eftersom de inte får lika mycket näring som andra foster i magen. Och lägg då på att HT dessutom skyr grönsaker/riktig mat som pesten så blir det rätt uppenbart att det inte kan ha varit lätt att samla på sig bra näring i hennes mage.
Citera
2023-11-30, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuTi
Något positivt att hon köper begagnat men ja. Hon ville väl ha barn för att köpa massor 😃 av gulliga kläder och lägga ut töntiga bilder på Instagram med klyschiga texter om hur lycklig och tacksam hon är 🥺

Magsäcksoperation på avbetalning är ju definitionen hur lat Hanna är. Hon fick de garanterat inte beviljat av landstiget för då är man ju tvungen att gå ner 10kg på egen hand först..!!

Ne, inte 10kg men 10% av den vikt du vägs in på vid möte med kirurgen. Plus att du ska kunna visa att du under längre tid försökt med div. Metoder att gå ner i vikt alt . Att man har en underliggande sjukdom som gör att behovet av viktnedgång finns.

MEN, lathet japp! Där ser man också hur hon tycker de är en ”quick-fix” att hon inte fått kämpa för ett godkänt.
Citera
2023-11-30, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Okej så gammal, då är hon efter i utvecklingen då hon bara väger 4,3 kilo och inte visar några som helst tecken på att hänga med vad som händer runtomkring.
Bebisens tomma ögon påminner lite om baby Hailey (hon som misshandlades till döds för ett par år sedan av sina föräldrar som också lade ut ungen på IG från att hon tog sitt första andetag).

Nu säger jag absolut inte att någon av HT eller KrejsiKeboff misshandlar barnet sitt, de kanske helt enkelt inte vet hur ofta en baby ska ha mat och vad som är normalt (naturliga urvalet dvs).

Disneyfilmer kanske går före att mata och stimulera babyn..

Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Okej så gammal, då är hon efter i utvecklingen då hon bara väger 4,3 kilo och inte visar några som helst tecken på att hänga med vad som händer runtomkring.
Bebisens tomma ögon påminner lite om baby Hailey (hon som misshandlades till döds för ett par år sedan av sina föräldrar som också lade ut ungen på IG från att hon tog sitt första andetag).

Nu säger jag absolut inte att någon av HT eller KrejsiKeboff misshandlar barnet sitt, de kanske helt enkelt inte vet hur ofta en baby ska ha mat och vad som är normalt (naturliga urvalet dvs).

Disneyfilmer kanske går före att mata och stimulera babyn..

Nej men detta var den elakaste kommentaren jag läst! Vad är man för människa när man sitter och skriver såna här genomvidriga kommentaren om främmande människor på nätet? Det du skriver är ju dessutom rena lögner, finns flera bilder på Hannas Instagram där man ser hur bebisen tittar på sina föräldrar. Tycker Lara verkar vara ett väldigt älskat barn som har två trygga och fina föräldrar. Lata verkar få massor av närhet och kärlek av sina föräldrar, finns ju flera bilder där de har henne i famnen och sjunger för henne, gosar med henne, där hon sover på någon av föräldrarna osv.
Tycker du ska fundera på varför du provoceras så mycket av Hanna? Förmodligen känner du dig på något vis underlägsen henne, eller att hon har något som du saknar. Kanske bäst att blocka Hanna ifrån din Instagram.om hon provocerar dig så mycket? Verkar ju inte klokt att du spenderar så mycket av din fritid på att följa influencers som du inte ens gillar?
Citera
2023-11-30, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Exakt!! 😂 Fanni Kommandoran

Är ni myndiga som skriver här? Finns det på riktigt vuxna människor som sitter och skrattar åt hur andra ser ut på det här sättet? Tycker du att det är okej att skratta åt och håna andra människors utseende i verkliga livet också? Eller är det bara kul på nätet där man kan va anonym och slipper stå för sina pissiga åsikter?
Citera
2023-11-30, 11:08
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderbirdz
Är ni myndiga som skriver här? Finns det på riktigt vuxna människor som sitter och skrattar åt hur andra ser ut på det här sättet? Tycker du att det är okej att skratta åt och håna andra människors utseende i verkliga livet också? Eller är det bara kul på nätet där man kan va anonym och slipper stå för sina pissiga åsikter?

Men snälla du, F ber ju om det! Hon har förvandlat sin Instagram till en freakshow🤡
Hon tigger följare efter följare i andras inlägg och beter sig allmänt creepy..
Citera
2023-11-30, 11:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Förutom att hon är väldigt liten, men det är ju inte konstigt när hon föddes så, ser jag inget som tyder på att de inte tar hand om henne så väl de kan. Sen tror jag också som så många andra att Hanna förmodligen har hamnat i konflikt med BVC på något sätt och att det är därför de byter.

Citat:
Nej men detta var den elakaste kommentaren jag läst! Vad är man för människa när man sitter och skriver såna här genomvidriga kommentaren om främmande människor på nätet? Det du skriver är ju dessutom rena lögner, finns flera bilder på Hannas Instagram där man ser hur bebisen tittar på sina föräldrar. Tycker Lara verkar vara ett väldigt älskat barn som har två trygga och fina föräldrar. Lata verkar få massor av närhet och kärlek av sina föräldrar, finns ju flera bilder där de har henne i famnen och sjunger för henne, gosar med henne, där hon sover på någon av föräldrarna osv.
Tycker du ska fundera på varför du provoceras så mycket av Hanna? Förmodligen känner du dig på något vis underlägsen henne, eller att hon har något som du saknar. Kanske bäst att blocka Hanna ifrån din Instagram.om hon provocerar dig så mycket? Verkar ju inte klokt att du spenderar så mycket av din fritid på att följa influencers som du inte ens gillar?
Du är på flashback nu. Gå gärna in på kändisskvaller,då lär du få skälla ut dom flesta. Gillar du det inte så är det bara att logga ur
Citera
2023-11-30, 11:10
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:

Lata 😂 Du menar Lara 😂
Citera
2023-11-30, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Vad baserar du att hon är efter i utvecklingen på? Tycker inte det finns något som tyder pp att Hanna och Kevin inte tar hand om Lara eller att Lara inte mår bra
Håller med. Som sjuksköterska (snart distriktssköterska med utbildning i barn-ungdomar) ser jag inga tecken på försenad utveckling eller bristande samspel.
Däremot är hon en dålig influencer men det är en annan femma.
Citera
2023-11-30, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Men snälla du, F ber ju om det! Hon har förvandlat sin Instagram till en freakshow🤡
Hon tigger följare efter följare i andras inlägg och beter sig allmänt creepy..

"Hon ber ju om det!" Så då måste du och andra mobba henne? Om ni på riktigt var så oroliga över Fanni som ni försöker ge sken av här i tråden så skulle ni väl knappast skratta åt henne och håna henne? Eller brukar du mobba psykiskt sjuka? Är det okej att ge sig på folk som "ber om det"?
Citera
2023-11-30, 11:28
Avslutad
Citat:
"Hon ber ju om det!" Så då måste du och andra mobba henne? Om ni på riktigt var så oroliga över Fanni som ni försöker ge sken av här i tråden så skulle ni väl knappast skratta åt henne och håna henne? Eller brukar du mobba psykiskt sjuka? Är det okej att ge sig på folk som "ber om det"?
En fråga Anser du ätt Fanni är i sådant skick att hon skulle klara av ett barn. För det jag och flera andra märker att det kommer tyvärr inte fungera.
Är det okej att Fanni går in på Hannas sida och tycker synd om sig själv istället för att ge trevliga kommentarer om att bilden var väldigt fin på Hanna och Lara.
Någon oro känner inte jag över H med familj och Lara är väldigt söt. Men F däremot känner jag en väldigt oro över.
Senast redigerad av tindraninni 2023-11-30 kl. 11:35.
Citera
2023-11-30, 12:17
Medlem
Glitterfians avatar
Hur många gånger kan man säga "Helt enkelt" i en kort video?😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in