Citat:
Ursprungligen postat av
A-Melia
Och inlägget ”nu har jag varit tvåbarnsmamma i en vecka”.. Förlåt men jag tyckte det var sjukt larvigt sagt
Tack!!!! Detta fick mig att vilja skriva ut i versaler! Alltså hur kan man kalla sig tvåbarnsmamma när man
1. Inte har varit mamm till ett barn vid liv tidigare
2. Bara har ett barn???
Alltså jag förstår att man blir ledsen när man förlorar ett barn på grund av olika omständigheter under en graviditet. Men jag har aldrig förstått de som sörjer ett foster på denna sjuka nivå att man firar deras födelsedagar och kallar dem för storebror m.m. jag vet många som förlorat barn senare än HT gjort och de gör inte en så stor grej av det även om det såklart finns en sorg i det. De skulle aldrig få för sig att kalla fostret för storebror på detta sätt... om barnet däremot hade levt ett tag och varit en del i familjens å är det en helt annan sak.. jag var tvungen att kolla in fannidays efter besök i denna tråden, de hade ju för fan ett ettårskalas vid graven, är man inte lite sjuk i huvudet då?
Absolut att dessa har köpta följare eller följare utan en person bakom. För hut många kan på riktigt vara intresserade av detta???