Flashback bygger pepparkakshus!
2024-03-21, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Hometown: Småland

Ja vad säger man

😂😂😂 Jobbigt när man inte ens kan sin geografi. Kanske borde upplysa Hanna om att Småland inte är en stad.
Citera
2024-03-21, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jag tror det skulle gå att få till snyggt och bra content utan att visa Lars ansikte, men det kräver extra ansträngning... Och eftersom Hanna är så sjukt lat så tror jag inte hon ens kommer försöka.

Någon annan som la märke till hur slarvigt ramen med Liams fot och handavtryck vad fixad på senaste inlägget? Bilderna satt omlott utan något bakom så man såg den bruna baksidan av ramen... Annars var bilden väldigt fint erengerad, så synd med sånt slarv

Haha det där med ramen. Hade stört halvt ihjäl mig på det ifall det var min ram.
Citera
2024-03-21, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
FancyFanni verkar iaf ha dödat sitt nya IG konto 156 kvm, hon hade från start 14 följare men kastade ut mig så nu är det bara 13 kvar. Och endast två uppdateringar under en vecka.

Vad kommer det nya kontot att heta? Förutom de redan tagna namnen Mitt_privata_konto etc. Som att FancyF är den enda personen på IG. Hybris dot com.

Hur gick det på kuben och vilket kön tror vi Gåsen har? Jag satsar på att det är en pojke 🫶

Nope jag ser kontot! Eller ja det är ju dolt men inte borta.
Citera
2024-03-21, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Hometown: Småland

Ja vad säger man

Tänkte detsamma..
Citera
2024-03-21, 14:33
Medlem
Måste vara skitjobbigt med förlossningsskador men iom att Hanna inte ville låta sig undersökas vid efterkontrollen så kanske det blivt värre med tiden om hennes ystad till haparanda-skada tex. läkt med massa ärrbildning som nu stramar och skapar problem. Kolla era underliv efter barnafödande tjejer!
Citera
2024-03-21, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Måste vara skitjobbigt med förlossningsskador men iom att Hanna inte ville låta sig undersökas vid efterkontrollen så kanske det blivt värre med tiden om hennes ystad till haparanda-skada tex. läkt med massa ärrbildning som nu stramar och skapar problem. Kolla era underliv efter barnafödande tjejer!

Precis, man har ju efterkontroll av en anledning och även om det inte är det roligaste att lägga sig i gynstolen så är det ändå viktigt att kolla så allt ser bra ut, även om det känns bra!
Citera
2024-03-21, 14:55
Medlem
Och gör man sina övningar efter förlossningen behöver det inte bli värre…
Citera
2024-03-21, 15:08
Medlem
Grurrars avatar
Vården har inte haft koll på HT på länge så nu dök förlossningsskadan upp igen från ingenstans! Snark... Tror hon kryddar på den här förlossningsskadan rätt mycket dels för att hon inte har ett skit att göra content om längre på sin tråkiga instagram, och också för att hennes bekräftelsebehov från vården inte är tillfredsställt nu när hon inte är i IVF/gravidsnurran längre. Kanske fjäska till sig en liten sjukskrivning så KevinKrabba måste vara FL igen. (Känns som att jag måste förtydliga det här men OBS jag spekulerar såklart bara)
Citera
2024-03-21, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grurrar
Vården har inte haft koll på HT på länge så nu dök förlossningsskadan upp igen från ingenstans! Snark... Tror hon kryddar på den här förlossningsskadan rätt mycket dels för att hon inte har ett skit att göra content om längre på sin tråkiga instagram, och också för att hennes bekräftelsebehov från vården inte är tillfredsställt nu när hon inte är i IVF/gravidsnurran längre. Kanske fjäska till sig en liten sjukskrivning så KevinKrabba måste vara FL igen. (Känns som att jag måste förtydliga det här men OBS jag spekulerar såklart bara)

Kanske kanske, hon gillar ju att besöka vården så de har koll på henne. Men sen tror jag som du säger att hennes content är så tråkigt och inte engagerar tillräckligt så ett inlägg då och då om något folk kan relatera till ökar engagemang på hennes kanal 🤷‍♀️ vi vet alla hur beräknande HT är vid det här laget, tror inte ett dugg på att det är så allvarligt som hon försöker få det till men sen så kan man ju faktiskt om man är HT inte låta bli att söka vårdhjälp även om en fis ligger på tvären 😅
Citera
2024-03-21, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grurrar

Haha verkligen! Hon kommer garanterat grina till sig någon diagnos för att få bli sjukpensionär i framtiden, hela hennes personlighet skriker ju av lathet.
Citera
2024-03-21, 16:19
Medlem
Hanna är ju ganska stillasittande och sitter gärna mycket i soffan. Kan det kanske vara en bidragande faktor till att hon fortfarande har lite problem?
Citera
2024-03-21, 17:01
Medlem
Kan man ens kalla en grad 2 bristning för förlossningsskada? Alla spricker ju något så att säga att alla har förlossningsskador stämmer ju inte. Men ht måste krydda som vanligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in