Citat:
Ursprungligen postat av
Grurrar
Vården har inte haft koll på HT på länge så nu dök förlossningsskadan upp igen från ingenstans! Snark... Tror hon kryddar på den här förlossningsskadan rätt mycket dels för att hon inte har ett skit att göra content om längre på sin tråkiga instagram, och också för att hennes bekräftelsebehov från vården inte är tillfredsställt nu när hon inte är i IVF/gravidsnurran längre. Kanske fjäska till sig en liten sjukskrivning så KevinKrabba måste vara FL igen. (Känns som att jag måste förtydliga det här men OBS jag spekulerar såklart bara)
Kanske kanske, hon gillar ju att besöka vården så de har koll på henne. Men sen tror jag som du säger att hennes content är så tråkigt och inte engagerar tillräckligt så ett inlägg då och då om något folk kan relatera till ökar engagemang på hennes kanal 🤷♀️ vi vet alla hur beräknande HT är vid det här laget, tror inte ett dugg på att det är så allvarligt som hon försöker få det till men sen så kan man ju faktiskt om man är HT inte låta bli att söka vårdhjälp även om en fis ligger på tvären 😅