En sak jag inte förstår är hur HT kan vara så förbannat trött hela tiden?? Är det näringsbrist från sin magsäcksoperation eller vad, för lilla-loppis-laris sover ju hela nätter vad jag fattar det som? Det tycker jag känns som jävla lyx och flyt, jag har ett barn i samma ålder och har inte fått sova längre än max 3h per gång sen vi kom hem från BB!

Dock så helammar jag mitt barn.
Jag vet att vi alla är olika - men vafan blir det inte tråkigt att sitta hemma och ruttna framför tvn varje dag?? Jag är också egenföretagare så jag ränner med ungen på jobbet var och varannan dag, dels för att det är kul och dels för det sociala.
Jag som mamma skulle också tycka det va intressant med att få se hur smakupplevelser introduceras för larisen!
Om hon nu har börja fundera på att inte visa upp sitt barn offentligt så kommer nog hon måsta säga hejdå till influenser-livet och börja spåna på ett CV, för följarna som kommer droppa kommer vara markant! Nu när hon äntligen lyckats få till en unge efter massa år av ofrivillig barnlöshet så är det just familjelivet som jag förmodar folk vill se på hennes IG….