Flashback bygger pepparkakshus!
2024-03-19, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Varför kan inte Hanna lyssna på vilken musik hon vill när Lars är med i bilen?!?! Förstår inte

Förstår inte heller. Det är väl bara att fördela musiken i framsätet så slipper L höra musiken. Förstår dock inte varför de inte vill att hon ska höra musik, det är ju lugnande med lite musik.
Citera
2024-03-19, 19:51
Medlem
Vad är det här för sjuk tråd? Jag fattar alla skriverier om Fanni för det är ju ändå rätt saftigt skvaller som kommit upp men allt som skrivs om Hanna?? Det är ju bara ren mobbing. Att ni sitter o följer hennes Instagram och sen skyndar hit och skriver om varje nytt inlägg. Och ni skriver att ni är säkra på att hon läser, ändå fortsätter ni skriva elakt om henne, det säger en hel del om er. Hon kanske inte är den hälsosammaste, ekonomiska hurtbullen men kolla i vilken ärlig föräldragrupp som helst så lovar jag att ni hittar fullt av nyblivna mammor som kan relatera till att inte hinna duscha, inte vara i från sin bebis första tiden osv. Jag hittade hit just för att jag stört mig på fenomenet fertilitetsinfluencer så jag kommer inte från Hannas eller Fannis handhjärts-armé men den här tråden borde inte ens vara ok. Det är inte lätt att vara nybliven mamma och kan tänka mig att historien av att ha förlorat ett barn och sen väntat o kämpat så för det andra barnet inte gör saken enklare. Ni är sorgliga. Tips på annat att göra på fritiden: ring en kompis (eller psykolog i brist på kompis), läs nyheter eller en bra bok, följ personer ni inspireras av.
Citera
2024-03-19, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejhabbahej
Vad är det här för sjuk tråd? Jag fattar alla skriverier om Fanni för det är ju ändå rätt saftigt skvaller som kommit upp men allt som skrivs om Hanna?? Det är ju bara ren mobbing. Att ni sitter o följer hennes Instagram och sen skyndar hit och skriver om varje nytt inlägg. Och ni skriver att ni är säkra på att hon läser, ändå fortsätter ni skriva elakt om henne, det säger en hel del om er. Hon kanske inte är den hälsosammaste, ekonomiska hurtbullen men kolla i vilken ärlig föräldragrupp som helst så lovar jag att ni hittar fullt av nyblivna mammor som kan relatera till att inte hinna duscha, inte vara i från sin bebis första tiden osv. Jag hittade hit just för att jag stört mig på fenomenet fertilitetsinfluencer så jag kommer inte från Hannas eller Fannis handhjärts-armé men den här tråden borde inte ens vara ok. Det är inte lätt att vara nybliven mamma och kan tänka mig att historien av att ha förlorat ett barn och sen väntat o kämpat så för det andra barnet inte gör saken enklare. Ni är sorgliga. Tips på annat att göra på fritiden: ring en kompis (eller psykolog i brist på kompis), läs nyheter eller en bra bok, följ personer ni inspireras av.

Dom är två föräldrar. Så lägg ner. Nybliven mamma, ungen är inte född igår.
Citera
2024-03-19, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejhabbahej

Grattis till ditt livs första inlägg på fb, jaa du läste rätt FB!
Inte familjeliv eller en tillsnörpt mamma/barn grupp.

Hannas unge är strax halvåret så vissa saker borde hon ändå snappat upp, särskilt då själva barnaskapandet byggt hennes karriär. Hanna är en influenser och får betalt för att visa upp en livsstil. Att alla inte tycker hon är det bästa som finns, det får hon leva med.

Prutt på dig nu 🫶
Citera
2024-03-20, 14:33
Medlem
Hanna, nästa gång du kikar in här: hur går det med mat för Lars? Smakportionerna? 😊 Ge oss en what I eat in a day-baby style!
Citera
2024-03-20, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Hanna, nästa gång du kikar in här: hur går det med mat för Lars? Smakportionerna? 😊 Ge oss en what I eat in a day-baby style!

Jaa jag tänkte faktiskt också på det. Vill se Lars sitta vid matbordet och äta upptinad potatis eller vad det var för kulinariskt hon frös in.
Citera
2024-03-20, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jaa jag tänkte faktiskt också på det. Vill se Lars sitta vid matbordet och äta upptinad potatis eller vad det var för kulinariskt hon frös in.

Matbordet i sitt gamla sovrum 🥲
Citera
2024-03-20, 17:19
Citat:

Haha juste! Har de ens någon barnstol för L att sitta i? Kan inte minnas att jag sett någon i alla fall
Citera
2024-03-21, 00:05
Medlem
Citat:

Ja men det blir väl superbra, gissar att de ställt bordet såpass att Lars Antiloopstol kan stå i vardagsrummet. Med det så kan hela familjen LatMask fortsätta kolla på tv samtidigt som ungen äter...
Citera
2024-03-21, 00:35
Medlem
FancyFanni verkar iaf ha dödat sitt nya IG konto 156 kvm, hon hade från start 14 följare men kastade ut mig så nu är det bara 13 kvar. Och endast två uppdateringar under en vecka.

Vad kommer det nya kontot att heta? Förutom de redan tagna namnen Mitt_privata_konto etc. Som att FancyF är den enda personen på IG. Hybris dot com.

Hur gick det på kuben och vilket kön tror vi Gåsen har? Jag satsar på att det är en pojke 🫶
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-03-21 kl. 00:57.
Citera
2024-03-21, 08:05
Medlem
En sak jag inte förstår är hur HT kan vara så förbannat trött hela tiden?? Är det näringsbrist från sin magsäcksoperation eller vad, för lilla-loppis-laris sover ju hela nätter vad jag fattar det som? Det tycker jag känns som jävla lyx och flyt, jag har ett barn i samma ålder och har inte fått sova längre än max 3h per gång sen vi kom hem från BB! Dock så helammar jag mitt barn.

Jag vet att vi alla är olika - men vafan blir det inte tråkigt att sitta hemma och ruttna framför tvn varje dag?? Jag är också egenföretagare så jag ränner med ungen på jobbet var och varannan dag, dels för att det är kul och dels för det sociala.

Jag som mamma skulle också tycka det va intressant med att få se hur smakupplevelser introduceras för larisen!
Om hon nu har börja fundera på att inte visa upp sitt barn offentligt så kommer nog hon måsta säga hejdå till influenser-livet och börja spåna på ett CV, för följarna som kommer droppa kommer vara markant! Nu när hon äntligen lyckats få till en unge efter massa år av ofrivillig barnlöshet så är det just familjelivet som jag förmodar folk vill se på hennes IG….
Citera
2024-03-21, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mewq
En sak jag inte förstår är hur HT kan vara så förbannat trött hela tiden?? Är det näringsbrist från sin magsäcksoperation eller vad, för lilla-loppis-laris sover ju hela nätter vad jag fattar det som? Det tycker jag känns som jävla lyx och flyt, jag har ett barn i samma ålder och har inte fått sova längre än max 3h per gång sen vi kom hem från BB! Dock så helammar jag mitt barn.

Jag vet att vi alla är olika - men vafan blir det inte tråkigt att sitta hemma och ruttna framför tvn varje dag?? Jag är också egenföretagare så jag ränner med ungen på jobbet var och varannan dag, dels för att det är kul och dels för det sociala.

Jag som mamma skulle också tycka det va intressant med att få se hur smakupplevelser introduceras för larisen!
Om hon nu har börja fundera på att inte visa upp sitt barn offentligt så kommer nog hon måsta säga hejdå till influenser-livet och börja spåna på ett CV, för följarna som kommer droppa kommer vara markant! Nu när hon äntligen lyckats få till en unge efter massa år av ofrivillig barnlöshet så är det just familjelivet som jag förmodar folk vill se på hennes IG….

Jag tror det skulle gå att få till snyggt och bra content utan att visa Lars ansikte, men det kräver extra ansträngning... Och eftersom Hanna är så sjukt lat så tror jag inte hon ens kommer försöka.

Någon annan som la märke till hur slarvigt ramen med Liams fot och handavtryck vad fixad på senaste inlägget? Bilderna satt omlott utan något bakom så man såg den bruna baksidan av ramen... Annars var bilden väldigt fint erengerad, så synd med sånt slarv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in