2024-02-25, 15:26
Medlem
Alltså jag vet att jag fastnar på Hannas matbilder men även denna gång förstår jag inte vad jag kollar på.
Vad består söndagslunchen av?
Pizzabröd med potatissallads sörja inkl räkor och lök?

Hon måste börja skriva ut vad hon äter om det ska finnas någon mening i att lägga ut skiten.
Citera
2024-02-25, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Har de ändrat till singel eller gjort informationen om relationen privat? En väldig skillnad.

Ingen aning det får du själv kolla upp, därav min formulering.
Citera
2024-02-25, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kolla inlägg 6017 eller däromkring. En länk du kan gå in på och följa Hanna och Fanni trots att du är blockad.

https://insanony.com
Citera
2024-02-25, 15:46
Medlem
Citat:
Alltså jag vet att jag fastnar på Hannas matbilder men även denna gång förstår jag inte vad jag kollar på.

Hon måste börja skriva ut vad hon äter om det ska finnas någon mening i att lägga ut skiten.

Får ont i hjärtpumpen av all majonäs (?) men trodde först det var en liten vårrulle där på sidan om och tänkte oj vilken kulinarisk kombination.
Citera
2024-02-25, 15:49
Medlem
Citat:

Glöm inte att det var fetaost också...
Dom äter så mycket konstig mat?
Citera
2024-02-25, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Har de ändrat till singel eller gjort informationen om relationen privat? En väldig skillnad.
Känner flera som separerat som gjort så. Alla lägger inte singel som status när ett förhållande tar slut.
Senast redigerad av tindraninni 2024-02-25 kl. 16:11.
Citera
2024-02-25, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Får ont i hjärtpumpen av all majonäs (?) men trodde först det var en liten vårrulle där på sidan om och tänkte oj vilken kulinarisk kombination.
Tyckte också att det såg ut som vårrulle först
Citera
2024-02-25, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish

Citat:
Ursprungligen postat av Penya
Glöm inte att det var fetaost också...
Dom äter så mycket konstig mat?

Jag är lite fyrkantig när det kommer till vad man blandar ihop men räkor,lök,majo,fetaost,potatis och pizzabröd (eventuellt vårrulle och fler hemliga ingredienser )- vem vare sig bjuder på eller äter denna sörja?
För att sen stolt lägga upp på sociala medier?

Förutom Hanna då..
Citera
2024-02-25, 16:45
Medlem
Trist att Hanna klippt ner sitt fina samarbete o tagit bort början med Kejboff som gästspelade!! Undra om hon läst här o gjort det självmant eller om företaget upplyst henne om att det inte va så proffsigt!! Roligt va det iaf!!
Citera
2024-02-25, 17:05
Medlem
Citat:

Det ser ut som sallad med bröd men det ser sjukt oaptitligt ut när man blandar ihop det sådär… ska man ta bild på sin mat tar man det innan man blandat det med såsen
Citera
2024-02-25, 17:16
Medlem
Citat:
Jag är lite fyrkantig när det kommer till vad man blandar ihop men räkor,lök,majo,fetaost,potatis och pizzabröd (eventuellt vårrulle och fler hemliga ingredienser )- vem vare sig bjuder på eller äter denna sörja?
För att sen stolt lägga upp på sociala medier?

Förutom Hanna då..

Hannas mamma😅 hon verkar ju inte heller vara nåt geni i köket!
Citera
2024-02-25, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hildur1980
Eller blev personen nojig när folk hotade med polis och spåra ip-nummer .🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Konstigt , av allt hemskt, rasistisk osv som skrivs om helt oskyldiga människor (bland annat brottsoffer) här på Flashback så väljer någon just den här tråden för att leka hjälte och hota med att polisanmäla folk.. för att försvara L. Man tappar hoppet om mänskligheten faktiskt.

Tror förresten som många andra här att om det verkligen inte stämde skulle F och han gått ut och dementerat, det skulle nog vem som helst gjort i den situationen. Typ: ”Vi har setts att det sprids massa rykten om L, det ligger absolut ingen sanning i det och det kommer att komma fram så småningom”. Men jag kan såklart inte vara säker , tycker bara det hade varit mycket smartare isåfall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in