2024-03-17, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Nu är den tillbaka på kvadrat namnet 😂

Aldrig förstått varför man ska heta hud många kvadratmeter man bor på.. är det för att skryta om att man bor stort? 😅
Citera
2024-03-17, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma8787
Aldrig förstått varför man ska heta hud många kvadratmeter man bor på.. är det för att skryta om att man bor stort? 😅

Jag tror det, sen att man är ensam gravid och mest tillbringar sin tid grinandes i sovrummet spelar ju ingen roll i sammanhanget, alla måste ha något speciellt att skryta om.

Hennes hus kostar som en garageplats i mitt område, så det är ju egentligen inget speciellt men är hon stolt så 😅
Citera
2024-03-17, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Så oklart alltihopa.
Men komiskt att de hon släppt in på nya kontot är folk hon ”känner” på instagram. Tror hon tex. E*ilia W*hl*und aka kompis med Sveriges största skvallerkonto exonph är en sann vän som håller käften, lol nej. Jobbigt att vara så jävla paranoid och naiv på en och samma gång. Ösa ur en båt som läcker osv..

Fanni har ju blockat en följare sen igår från sitt hårt hållna PrIvAtA konto, så hjärnan spinner värre än Farmen där nere i Småland, kan det vara mig hon slängde ut eller vem kan man egentligen lita på 😂
Citera
2024-03-17, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Fanni har ju blockat en följare sen igår från sitt hårt hållna PrIvAtA konto, så hjärnan spinner värre än Farmen där nere i Småland, kan det vara mig hon slängde ut eller vem kan man egentligen lita på 😂
Vad är det för konto ni skriver om? Nyfiken
Citera
2024-03-17, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Jag hr blivit blockad av Hanna trots att jag inte skrivit nåt kritiskt till henne?!🤨🤨

Jag med, har ingen aning om varför, jag skriver aldrig elaka kommentarer när jag snokar runt. Förfasar mig, ja. Kommenterar; nej självklart inte. Har man inget snällt att säga kan man iaf vara tyst. Blivit blockad av Anna Book också trots ingen aning varför.
Men dessa två är väl landets mest aktiva blockare har jag förstått. Och jag förstår varför, det är ett jävla blockande att blocka helt random personer.
Citera
2024-03-17, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SelinneDionne
Jag med, har ingen aning om varför, jag skriver aldrig elaka kommentarer när jag snokar runt. Förfasar mig, ja. Kommenterar; nej självklart inte. Har man inget snällt att säga kan man iaf vara tyst. Blivit blockad av Anna Book också trots ingen aning varför.
Men dessa två är väl landets mest aktiva blockare har jag förstått. Och jag förstår varför, det är ett jävla blockande att blocka helt random personer.

Men JA, upptäckte nyss att jag är blockad av Anna Book. Har följt henne något halvår år och aldrig sagt ett knyst.

Enda anledningen till att jag ens följer henne är pga att kontot tydligen så ska det leverera något jag inte ens förstod innan jag numera är blockad 😂😂

Hanna är däremot inte speciellt pigg på blockknappen numera då hon desperat behöver varje enskild följare med tanke på hur många hon tappar varje dag.

Gillar faktiskt Hanna på något sätt, hon är genuint dum men inte en fullskalig/liketiggande dumskalle likt sina ivfluenserpolare.
Citera
2024-03-17, 23:18
Medlem
Citat:
Men JA, upptäckte nyss att jag är blockad av Anna Book. Har följt henne något halvår år och aldrig sagt ett knyst.

Enda anledningen till att jag ens följer henne är pga att kontot tydligen så ska det leverera något jag inte ens förstod innan jag numera är blockad 😂😂

Hanna är däremot inte speciellt pigg på blockknappen numera då hon desperat behöver varje enskild följare med tanke på hur många hon tappar varje dag.

Gillar faktiskt Hanna på något sätt, hon är genuint dum men inte en fullskalig/liketiggande dumskalle likt sina ivfluenserpolare.

Har haft strul med insta idag så jag har inte kunnat kolla! Men har Hanna duschat idag?? Känner att jag skulle behöva den infon innan sovdags! Kommer aldrig komma till ro annars!!
Citera
2024-03-17, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Har haft strul med insta idag så jag har inte kunnat kolla! Men har Hanna duschat idag?? Känner att jag skulle behöva den infon innan sovdags! Kommer aldrig komma till ro annars!!

Men nej, Hanna hann inte med duschen idag för hon hade.så.mycket.att.göra!

Dvs en promenad medans solen var ute och något annat trams jag inte ens minns.

Men, jag tror på imorgon- Hanna kommer duscha, håll tummarna 🫶🫶🫶
Citera
2024-03-17, 23:30
Medlem
Citat:
Men nej, Hanna hann inte med duschen idag för hon hade.så.mycket.att.göra!

Dvs en promenad medans solen var ute och något annat trams jag inte ens minns.

Men, jag tror på imorgon- Hanna kommer duscha, håll tummarna 🫶🫶🫶

Aha, jag förstår! Men då väntar väl minst 1-2 dagars vila nu då om hon haft så fullt upp o till o med gått en promenad! Kanske blir en dusch lagom till onsdag!
Citera
2024-03-17, 23:32
Medlem
Citat:
Jag tror det, sen att man är ensam gravid och mest tillbringar sin tid grinandes i sovrummet spelar ju ingen roll i sammanhanget, alla måste ha något speciellt att skryta om.

Hennes hus kostar som en garageplats i mitt område, så det är ju egentligen inget speciellt men är hon stolt så 😅

Jo precis har förstått att hus där hon bor knappt kostar nånting😅

Men om man är influencer med en sambo (eller före detta) som (antagligen) har tjänat pengar på att stjäla från äldre kanske man ska ta det lite lugnt med att skryta om materiella saker överhuvudtaget .. som jag tycker det känns som att hon har gjort ganska mycket. Hus , bil , ”vi betalar den och den behandlingen eller provtagningen ur egen ficka”.. förutom att inte är ur ”egen ficka” utan antagligen ur Ls brukares ficka.
Citera
2024-03-17, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Aha, jag förstår! Men då väntar väl minst 1-2 dagars vila nu då om hon haft så fullt upp o till o med gått en promenad! Kanske blir en dusch lagom till onsdag!

Ahh men jag tror det, och håller tummarna. Hon har ett duschschema som hon håller desperat så innan onsdag så kommer vi få se henne med handduken på skallen och några smarta bajsprutt-citat.
Citera
2024-03-17, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma8787
Jo precis har förstått att hus där hon bor knappt kostar nånting😅

Men om man är influencer med en sambo (eller före detta) som (antagligen) har tjänat pengar på att stjäla från äldre kanske man ska ta det lite lugnt med att skryta om materiella saker överhuvudtaget .. som jag tycker det känns som att hon har gjort ganska mycket. Hus , bil , ”vi betalar den och den behandlingen eller provtagningen ur egen ficka”.. förutom att inte är ur ”egen ficka” utan antagligen ur Ls brukares ficka.

Haha jaa! Fanni är inte direkt Kung Midas utan huset hon bor i är byggt av blodspengar och åldringsbrott.
Tänkt hur många timmar nån stackare fått svettas av smärta och ångest för att en klåfingrig småstadsbo till tjuv stulit den dagliga medicinen 😢.

Och där nånstans i mitten sitter Fanni och flinar samt tjänar pengar på sina samarbeten. Äckligt rent utsagt så de som tycker synd om henne kanske bör tänka om gällande detta pars luftslott av rosa kinder och lantlig naivitet.

Min mormor är tvärdement och skulle någon ta hennes medicin så skulle hon inte kunna förklara sig utan bara lida tyst.
Det är just därför dessa brott är lika illa som barnmisshandel.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-03-17 kl. 23:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in