2024-03-17, 15:00
Medlem
Jag sökte upp 156-kontot som var låst, men noterade då att mina förslag som kom upp på lägg till snabbt var annorlunda än de brukar. Flertalet influensers av olika storlek. Kikade på ett par stycken, alla följer fannis nya konto. Så bland de 13 följarna återfinns förutom Hanna bland annat p*trici* c*rlsson, e*mili* w*hlund, c*rm*liv mfl. Så knappast närmaste familj och vänner.
Citera
2024-03-17, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skhj
Jag sökte upp 156-kontot som var låst, men noterade då att mina förslag som kom upp på lägg till snabbt var annorlunda än de brukar. Flertalet influensers av olika storlek. Kikade på ett par stycken, alla följer fannis nya konto. Så bland de 13 följarna återfinns förutom Hanna bland annat p*trici* c*rlsson, e*mili* w*hlund, c*rm*liv mfl. Så knappast närmaste familj och vänner.

Alltså såna som är fortsatt nyfikna vad som händer med allt stök i Fannis liv. Vad lärorikt det verkar varit för henne att blotta privatlivet på internet, för jag lovar att det finns nån bland dessa som delar hennes content från nya privata kontot.. hej och hå!
Citera
2024-03-17, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Alltså såna som är fortsatt nyfikna vad som händer med allt stök i Fannis liv. Vad lärorikt det verkar varit för henne att blotta privatlivet på internet, för jag lovar att det finns nån bland dessa som delar hennes content från nya privata kontot.. hej och hå!
Det tror jag med och särskilt när hon fläker ut sitt liv utan någon som helst integritet.
Citera
2024-03-17, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Det tror jag med och särskilt när hon fläker ut sitt liv utan någon som helst integritet.

Hade inte litat på någon av ovanstående med en påse gamla havregryn. Men kör hårt Fanni, ditt omdömet har ju gett ett sånt fantastiskt resultat hittills!
Citera
2024-03-17, 16:17
Medlem
Hittade denna tråden för en vecka sen och är helt besatt!

Hanna
Klart som faaan att hon läser här!! Har aldrig tänkt på att hon är lat och aldrig umgås med vänner men det har ni ju helt rätt i! Gillade henne fram till att ungen skulle få sitt första vaccin. Jösses vad jag störde mig på det, hon betedde sig som att hennes unge va den första på jorden att få det. Och att ge ungen Alvedon i förbyggande fick mig att tappa hakan!

Fanni

Samma här, hon läser garanterat denna tråd! Det står att dom separerat, inte att de gjort slut. Jag tror garanterat att de ff är ihop! Hon vill bara inte att folka ska veta att hon stödjer Linus och att folk inte ska anmäla henne till soc för de ff är tillsammans, så drf fick han nog skriva sig på annan adress! Men hamnade i chock när ni skrev att hon blockar följare hel vilt. Vrf? Försörjer man sig på sociala medier kan man väl inte blocka följare hej vilt! 🤯
Senast redigerad av Starflower80 2024-03-17 kl. 16:20.
Citera
2024-03-17, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Hade inte litat på någon av ovanstående med en påse gamla havregryn. Men kör hårt Fanni, ditt omdömet har ju gett ett sånt fantastiskt resultat hittills!
Ja det har ju det
Citera
2024-03-17, 16:28
Medlem
Jag hr blivit blockad av Hanna trots att jag inte skrivit nåt kritiskt till henne?!🤨🤨
Citera
2024-03-17, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karleksmums1
Jag antar utmaningen!! Idag är jag modig

Gick sådär, antingen har hon blockat mig, bytt namn eller tagit bort kontot. BUHU, sluta va sån fjollis vi vill bara veta hur det går för dig o gose!!!!
Citera
2024-03-17, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karleksmums1
Gick sådär, antingen har hon blockat mig, bytt namn eller tagit bort kontot. BUHU, sluta va sån fjollis vi vill bara veta hur det går för dig o gose!!!!

Jag vill oxå veta 🤣
Citera
2024-03-17, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Stackars barnet. Undrar om "karriären" som influenser är slut nu?

Ja man kan ju hoppas det.
Citera
2024-03-17, 17:43
Medlem
Hon är ju för rolig Fanni. Egentligen VAD spelar det för roll att hon nu bara kunde hålla sig Instagramfri i fem dagar efter förra helgens härdsmälta/gråtfest.

Kontot är ju uppenbarligen privat sen jag skrev igår om det så varför ska hon lägga en heltid på att byta profilbild/kontonamn etc. Vem försöker hon gömma sig från?

De ormarna hon har i sin sfär kanske hon tror är hennes riktiga vänner men jag kan garantera att iaf en av dessa läcker som ett såll och egentligen avskyr Fanni.

Jag är helt säker på att när Fannis följarantal sjunker än mer så kommer hon återgå till sitt vanliga konto, för hon kommer inte klara av att följa sitt följarras från håll utan att agera.
Citera
2024-03-17, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon är ju för rolig Fanni. Egentligen VAD spelar det för roll att hon nu bara kunde hålla sig Instagramfri i fem dagar efter förra helgens härdsmälta/gråtfest.

Kontot är ju uppenbarligen privat sen jag skrev igår om det så varför ska hon lägga en heltid på att byta profilbild/kontonamn etc. Vem försöker hon gömma sig från?

De ormarna hon har i sin sfär kanske hon tror är hennes riktiga vänner men jag kan garantera att iaf en av dessa läcker som ett såll och egentligen avskyr Fanni.

Jag är helt säker på att när Fannis följarantal sjunker än mer så kommer hon återgå till sitt vanliga konto, för hon kommer inte klara av att följa sitt följarras från håll utan att agera.

Så oklart alltihopa.
Men komiskt att de hon släppt in på nya kontot är folk hon ”känner” på instagram. Tror hon tex. E*ilia W*hl*und aka kompis med Sveriges största skvallerkonto exonph är en sann vän som håller käften, lol nej. Jobbigt att vara så jävla paranoid och naiv på en och samma gång. Ösa ur en båt som läcker osv..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in