2024-02-15, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuTi
För er som i nya i tråden så kan jag presentera våra huvudpersoner:

Hanna Theorin även kallad HT
Kevin offason (??) även kallad Krejsi K
Deras dotter Lars även kallad Lasse

Fanni = FD
Hennes kriminella sambo linux även kallad LINDEX Hahah dog
Sen får vi inte glömma GOSE

Fyll gärna på listan med fler nicknames

Kevin = Keboff/Keboffen

För övrigt sållar jag mig till skaran som (ännu) ej blivit blockad hos Fd. Jag följer henne inte, och har låst profil. Så är väl en tidsfråga då...
Citera
2024-02-15, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yrla
Också blockad hos f nu efter att ha kollat story igår. Aldrig kommenterat något annat än nåt hjärta då och då. Det är väldigt konstigt att göra så om man vill bli influencer på heltid, jag tycker uppriktigt synd om henne som tydligen mår så dåligt. Jag hoppas att hon lämnar Lindex nu så hon får fokusera på att må bra i sin graviditet. Han verkar ju inte vara pålitligt fadersmaterial ändå och hon kommer säkert få bra stöttning från sin mamma när barnet kommer. Jag tror det kommer lösa sig för henne om hon lämnar honom

Hahahahahahaha Lindex jag dör. För rolig autocorrect
Citera
2024-02-15, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partiell
Om det innebär att man måste följa henne för att se hennes konto är det inte så iallafall. Jag följer inte någon av dem, utan har dem bara sparade i söklistan och klickar upp dem därifrån.

Självklart försvinner hon inte från söklistan om du redan har henne där.
Citera
2024-02-15, 11:52
Medlem
Tänk om HT och FD kunde ta lite inspiration från Saralagom. Visste inte vem hon var innan denna tråd men nu följer jag henne och gillar henne. Visst finns väl alltid saker att påpeka men hennes samarbeten är ju mycket bättre och snyggare OCH att hon donerar bröstmjölk. Wow. Eloge till henne som orkar pumpa ut så mycket extra trots att hon ju har två (levande &#128579 barn. Kanske är hon OT att nämna men i jämförelse till våra två huvudpersoner….
Citera
2024-02-15, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Tänk om HT och FD kunde ta lite inspiration från Saralagom. Visste inte vem hon var innan denna tråd men nu följer jag henne och gillar henne. Visst finns väl alltid saker att påpeka men hennes samarbeten är ju mycket bättre och snyggare OCH att hon donerar bröstmjölk. Wow. Eloge till henne som orkar pumpa ut så mycket extra trots att hon ju har två (levande &#128579 barn. Kanske är hon OT att nämna men i jämförelse till våra två huvudpersoner….

HÅLLER MED! Grymt av henne.
Hon har inte lathet som personlighetsdrag iaf.
Citera
2024-02-15, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuTi
För er som i nya i tråden så kan jag presentera våra huvudpersoner:

Hanna Theorin även kallad HT
Kevin offason (??) även kallad Krejsi K
Deras dotter Lars även kallad Lasse

Fanni = FD
Hennes kriminella sambo linux även kallad LINDEX Hahah dog
Sen får vi inte glömma GOSE

Fyll gärna på listan med fler nicknames

Gose även kallad gåsen
Citera
2024-02-15, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Åh gud tack snälla!!! Fanni har fortfarande inte uppdaterat sin bio med Gose. Hon har väl mycket annat på ”jobbet” 😉

Och HT ska köpa dopdekorationer. Undra om tjejerna från hennes babyshower får en inbjudan.

Tror inte någon av de kommer, förstår inte varför man skulle vilja åka tvärs och kors över hela landet för ett dop av ett barn vars föräldrar man knappt känner och sen behöva köpa dopgåva, betala bensin mm mm. Ska bli spännande att se vilka som kommer på dopet och ja, jag kan fortf se hennes insta även om hon blockat mig 🤣🤣
Citera
2024-02-15, 13:11
Medlem
När ht säger att hon tagit en promenad med lara så menar on säkert bara till coop på andra sidan vägen
Citera
2024-02-15, 13:47
Medlem
Vilken fin alla hjärtans dag bukett HT hade fixat till sin man 😆
Citera
2024-02-15, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin

Så trashigt Hahaha
Citera
2024-02-15, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin

Också ”jag har velat göra en sån här present länge”.. 😂
Citera
2024-02-15, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blindskog
Självklart försvinner hon inte från söklistan om du redan har henne där.
Konstigt system att profilen försvinner för alla som inte råkar ha den sparad i söklistan. På alla andra ställen brukar man få upp felmeddelande eller inte se något alls när man klickar på profilen som blivit dold av någon anledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in