2026-09-15, 18:40
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nej jag har nog aldrig sett någon annan använda ordet än jag och super-nanny 😅
Och alla vet ju att HTs ordförråd består mest av röv-ord 😂😂😂
Citera
2026-09-15, 18:46
Medlem
Vad bra att familjen Aldrig städa äter kräftor med en treåring i soffan, över mattan de även sover på….

Ser inte så fräscht ut med slabb över hela bordet
Citera
2026-09-15, 18:47
Medlem
FruKrokodils avatar
Men vad smidigt för Hannas sk "stalker" att hon valt att ha Larsa på en privat frikyrklig förskola som lägger ut bilder på alla barn och till och med bjuder på avdelningsnamn.
Hanna har ju varit noga med att lägga ut Lars förskoletider och i realtid berätta när Lars är där eller inte.
Då kan ju "stalkern" bara ta med sig kaffetermosen och placera sig på en bänk utanför gården, för att se både när Lars lämnas och hämtas. Kanske tom gå fram till staketet och prata lite mer Lars så de blir "vänner".

Nej, den där stalkern finns inte och har bara funnits i Hannas fantasi. Som jag sagt förut så är det säkert en granne som hälsar på Hanna och då måste det vara en stalker för Hanna är socialt inkompetent.

Det första man gör när man har en dåre efter sig är att sekretessmarkera sig själv och absolut inte låta fsk lägga ut bilder på ens barn. Det tar mig max fem minuter sen vet jag exakt allt om familjen in på detaljnivå.

Så- nu kan vi stryka den lögnen också.
Citera
2026-09-15, 18:48
Medlem
Fräscht att äta kräftor/skala kräftor i vardagsrummet med den underbara mattan som underlag 🙄
Citera
2026-09-15, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Fräscht att äta kräftor/skala kräftor i vardagsrummet med den underbara mattan som underlag 🙄

Usch. Äta i morgonrockar framför tvn.. spyr. Kan hon inte duka upp som en normal person i köket eller iaf vid ett bord. Utan skärmar. Och helst inte iförda morgonrock. Hon skriker trailertrash och övervikt osv. Latare personer får man leta efter. Spola fram tiden 20 år och L bor hemma med mamma (k har nog tröttnat och dragit då) och de sitter framför tvn och äter med neddragna persienner. Usch
Citera
2026-09-15, 18:57
Medlem
Aldrig varit med om någon annan förälder som köper likadana kläder som sina barn. Kanske en julpyjamas billigt på Gekås eller en klänning till jul men Hanna har ju snart en identiskt garderob som sin bästis! Finns inget stopp på hennes shopping - lyxfällan närmar sig!
Citera
2026-09-15, 18:57
Medlem
Mycket konstig förskola som inte blurrar barns ansikte på foton som de lägger ut?! 🤯🤯🤯 dotterns förskola visar aldrig barnens ansikten vilket jag ser som självklart.
Citera
2026-09-15, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag skrev ju det i typ förrgår!! Att Hanna är frikyrklig, hon bor ju i bibelbältet och är precis lika märklig som många andra religösa.
Tänk om hon t.o.m. är med i nån sekt- typ Kingdom center som har många medlemmar kring hennes område.
Det skulle förklara SÅ himla mycket om hon fötts in i denna galenskap.
Därför de eviga Amish kläderna och sociala efterblivenhet.

Aa jag vet, det var ditt inlägg jag syftade på! Det hade förklarat en del varför hon är så himla konstig. Samtidigt så visar hon rätt mycket hud emellanåt och svär mer än en borstbindare så jag vet inte jag.
Citera
2026-09-15, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Mycket konstig förskola som inte blurrar barns ansikte på foton som de lägger ut?! 🤯🤯🤯 dotterns förskola visar aldrig barnens ansikten vilket jag ser som självklart.

Nej det känns väldigt fel. Och mycket märkligt att Hanna (eller Kebab) inte sagt till dem när hon pixlar Lars på sin egna insta (och har en FB-tråd där folk kommenterar barnets utseende). Bryr de sig om sitt barns ~identitet~ eller inte?!
Citera
2026-09-15, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Usch. Äta i morgonrockar framför tvn.. spyr. Kan hon inte duka upp som en normal person i köket eller iaf vid ett bord. Utan skärmar. Och helst inte iförda morgonrock. Hon skriker trailertrash och övervikt osv. Latare personer får man leta efter. Spola fram tiden 20 år och L bor hemma med mamma (k har nog tröttnat och dragit då) och de sitter framför tvn och äter med neddragna persienner. Usch

Så jäkla äckligt. Det är inte som en treåring håller sig till att spilla på bordet så vad gott det ska lukta från den mattan sen av ruttna skaldjur 🤮
Citera
2026-09-15, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Garanterat Lasse. Vad heter ig sidan?

Förlåt men helt SJUKT att en förskola delar bilder helt öppet på sociala medier?!?!

P*lg*rd*ns förskola
iåe
Citera
2026-09-15, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans

Hahaha nej men fy fan vad slabbigt och äckligt… får se hur lång tid det tar innan dom ska reklamera in kräftdoftande soffa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in