2026-09-15, 16:24
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hittat flera bilder på Lars och det står utskrivet vilken avdelning hon går på till och med. Vad fint att Hanna godkänner det så hennes stalker har lätt att hitta!! Har vi rätt i att Hanna är lite religiös ändå med tanke på hennes Amish -klänningar? Det var otippat tyckte jag att välja en kristen förskola.

Den är ju inte lite kristen heller, dom hänger i kyrkan titt som tätt. Lite väl religiöst för en vanlig Svensson, men i Småland är det mycket sånt. Brukar ju vara big no no att ens föräldrarna får fota på förskolorna i vanliga fall och det postas bara internt om föräldrar godkänt. Hej då Lars identitet!
Citera
2026-09-15, 16:29
Medlem
Citat:
Hittat flera bilder på Lars och det står utskrivet vilken avdelning hon går på till och med. Vad fint att Hanna godkänner det så hennes stalker har lätt att hitta!! Har vi rätt i att Hanna är lite religiös ändå med tanke på hennes Amish -klänningar? Det var otippat tyckte jag att välja en kristen förskola.

Det säger ju ALLT om trovärdigheten i att Hanna ska ha haft en stalker som hon haft möten med polisen om flera gånger… då hade förskolan aldrig fått publicera bilder på Lars
Citera
2026-09-15, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Du verkar verkligen inte kunna ta kritik🤣

Nej det gör jag inte

Jag tycker iallafall att denna tråd handlar om Hanna och inte att kommentera utseende på varken henne eller sin familj, men det är jag det 😊
Ingen bryr sig om vad du tycker är rätt eller fel. Bye
Citera
2026-09-15, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
https://imgur.com/a/E71rtbY

Är det Larsa? Kanske bara är nån som är lik. Vilken sjuk förskola som delar bilder på barnen på instagram helt öppet! Kristen förskola 🤮
Japp det hårfästet känns igen😅😅
Citera
2026-09-15, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Japp det hårfästet känns igen😅😅
Men sluta. Helt normalt hårfäste
Citera
2026-09-15, 18:06
Medlem
Men gud (hehe) har deras förskola öppen insta? Det är ju helt sjukt illa. Finns ju störda individer som letar efter sånt här, kan bli farligt på riktigt.
Citera
2026-09-15, 18:15
Medlem
Lustigt att Hanna följer kontot, men knappt gillat en enda bild. Säger en hel del om hennes engagemang för lars tycker jag. En annans bästa stund på dagen är när förskoleappen plingar till och man får se bild på sina barn. Hittade också en asatheorin kopplat till kontot. Det måste ju vara Hannas släkting? Oavsett följer h inte henne.. frostiga relationer även i släkten?
Citera
2026-09-15, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
https://imgur.com/a/E71rtbY

Är det Larsa? Kanske bara är nån som är lik. Vilken sjuk förskola som delar bilder på barnen på instagram helt öppet! Kristen förskola 🤮

Garanterat Lasse. Vad heter ig sidan?

Förlåt men helt SJUKT att en förskola delar bilder helt öppet på sociala medier?!?!
Citera
2026-09-15, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Garanterat Lasse. Vad heter ig sidan?

Förlåt men helt SJUKT att en förskola delar bilder helt öppet på sociala medier?!?!
pilgardens_forskola
Citera
2026-09-15, 18:26
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Jag skrev ju det i typ förrgår!! Att Hanna är frikyrklig, hon bor ju i bibelbältet och är precis lika märklig som många andra religösa.
Tänk om hon t.o.m. är med i nån sekt- typ Kingdom center som har många medlemmar kring hennes område.
Det skulle förklara SÅ himla mycket om hon fötts in i denna galenskap.
Därför de eviga Amish kläderna och sociala efterblivenhet.
Citera
2026-09-15, 18:27
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Nu har Hanna varit här inne igen, toddler brukar ju bl a fru krokodil använda och jag tror inte Hanna Theorin har kunnat det ordet innan 🙈😂😂
Citera
2026-09-15, 18:29
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Nu har Hanna varit här inne igen, toddler brukar ju bl a fru krokodil använda och jag tror inte Hanna Theorin har kunnat det ordet innan 🙈😂😂

Nej jag har nog aldrig sett någon annan använda ordet än jag och super-nanny 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in