2026-01-20, 21:58
  #37681
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja man vet ju inte, nu har hon hållit på med veckans krämpa/sjukdom i ett par månader så även den mest inbitna följaren måste ju ruttna snart.
Finns inget värre att lyssna på folks krämpor (på fritiden) utan man vill ju bli lite influerad och positiv när man följer en influenser.
Ska göra ett Hanna bingo gällande hennes krämpor och alla kommer vara avklarade innan februari börjar.

Den ende i familjen som verkar frisk är Kebab, han verkar helt odödlig om nu alla andra är sjuka såpass ofta.
Ja eller så har han valt att Hanna ska hålla borta information gällande honom vilket jag har full förståelse för om det är så
Citera
2026-01-20, 22:05
  #37682
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Ja eller så har han valt att Hanna ska hålla borta information gällande honom vilket jag har full förståelse för om det är så

Helt klart, man vill vara den som själv styr sina sociala medier och vad folk vet om en.
Så självklart för oss vuxna men barnen tas det inte samma hänsyn till.
Citera
2026-01-20, 22:11
  #37683
Medlem
Knappast.......s avatar
De vuxna ska respekteras och knappt varken synas eller höras, men barn går bra eftersom de inte har nån talan.
Hon är ju troligen med K all vaken tid när han inte jobbar.
__________________
Senast redigerad av Knappast....... 2026-01-20 kl. 22:18.
Citera
2026-01-20, 22:36
  #37684
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
De vuxna ska respekteras och knappt varken synas eller höras, men barn går bra eftersom de inte har nån talan.
Hon är ju troligen med K all vaken tid när han inte jobbar.

Hon kan väll blurra han bara 😂👏🏻.
Det verkar ju som Lars godkänt att vara med då.
Citera
2026-01-20, 23:18
  #37685
Medlem
Alltså jag har noll erfarenhet av sockerberoende (nej alla troll, jag klappar inte mig själv på axeln), men måste man inte äta extremt mycket för att få huvudvärk dag 2?!
Reagerade redan igår då hon, (dag 1) skrev att hon drömde om att blanda fransk nougat och sura nappar, och fick kämpa med att motstå… Käkar hon alltså godis VARJE KVÄLL?

Jag har erfarenhet av andra typer av beroenden men aldrig sånt som har med socker att göra. Men detta låter ju typ likadant. Så en genuin fråga är, är det normalt att äta godis varje kväll? Och då så mycket så man får huvudvärk dag 2?
Citera
2026-01-20, 23:21
  #37686
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Om hon dessutom endast slutar med GODIS och inte socker i övrigt livsmedel så är det väl ingen detox, och bör väl inte ge detox-symptom. Aldrig hört att man får huvudvärk av att bara äta mindre socker än vanligt
Tänkte samma när jag läste. Aldrig hört att sluta äta godis ger huvudvärk? Hon hittar på och överdriver. Om ett par dagar återgår hon till sina vanliga osunda rutiner och sen hör vi Aldrig mer om detta.
Citera
2026-01-20, 23:23
  #37687
Medlem
Sorry, missade tydligen en sida här. Inser nu att många inte tycker det är normalt med godis varje kväll
Citera
2026-01-20, 23:34
  #37688
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Sorry, missade tydligen en sida här. Inser nu att många inte tycker det är normalt med godis varje kväll

Ja nej den normala vuxna människan äter inte godis varje dag. Men den normala människan borstar även sina tänder regelbundet och det gör inte Hanna heller.
Vet faktiskt inte vad som är värst.
Citera
2026-01-21, 02:47
  #37689
Medlem
FruKrokodils avatar
Hanna Theorin "bingo" för första tre månaderna på 2026.

-torrt slitet hår

-ojämn färgning trots besök hos "bästa frisören i Smålandsstenar" (betalt samarbete)

-torr hud i ansiktet och GrOvT eksem kring näsa och ögon, det absolut enda som fungerar är "bla bla bla cremen från samarbetet"

-svåraste synproblemet där Hanna inte ens kan se en decimeter framför sig utan glasögon från samarbete XYZ (glöms däremot bort dagen efter och dåren kör bil utan vare sig glasögon eller linser).

-jättejätteont pga blåsor på läpparna, löses med lypsyl av märket "adlinks". Sanningen är läppförstoring i närmaste större by.

-ont i lungorna enligt Hanna en propp, troligen dålig hållning och träningsvärk efter att hon skrattat åt Leif och Billy.

-Ultra ont i hjärtat, som att det skulle ha stannat helt! Får hjälp på akuten där riktiga människor visar att hjärtat sitter till vänster och inte på högersidan.

-magsäcksområdet, finns inga tecken kvar att beskriva alla gRoVa problem Hanna kommer vältra sig i, pga sin gamla operation..

- samma sak med den nedre delen av Hannas kropp. Vartenda liten åkomma som går att googla fram kommer Hanna ha. Kan garantera att även syfilis kommer drabba Smålandsstenar snart i brist på content.

Med det sagt, glöm inte bort att Hanna sökte akutvården pga TRÄNINGSVÄRK för något år sen, och stolt hoppade runt med kryckor, i något dygn, i sitt nyinflyttade hem så Kebab och typ hans morsa fick lösa hela skiten med att flytta/möblera nya hemmet 😂😂

Ps, satt och tänkte om det är någon åkomma Hanna inte klagat på och tänkte fötterna.
Hann bli lite stolt över Hanna tills jag kom ihåg att Hanna minsann har bölat om snea tår, svårt att få tag på riktigt bekväma skor etc.
Men naveln hennes, den har hon inte gnällt ett ord om, så det får man ge henne.
__________________
Senast redigerad av FruKrokodil 2026-01-21 kl. 03:01.
Citera
2026-01-21, 07:09
  #37690
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hanna Theorin "bingo" för första tre månaderna på 2026.

-torrt slitet hår

-ojämn färgning trots besök hos "bästa frisören i Smålandsstenar" (betalt samarbete)

-torr hud i ansiktet och GrOvT eksem kring näsa och ögon, det absolut enda som fungerar är "bla bla bla cremen från samarbetet"

-svåraste synproblemet där Hanna inte ens kan se en decimeter framför sig utan glasögon från samarbete XYZ (glöms däremot bort dagen efter och dåren kör bil utan vare sig glasögon eller linser).

-jättejätteont pga blåsor på läpparna, löses med lypsyl av märket "adlinks". Sanningen är läppförstoring i närmaste större by.

-ont i lungorna enligt Hanna en propp, troligen dålig hållning och träningsvärk efter att hon skrattat åt Leif och Billy.

-Ultra ont i hjärtat, som att det skulle ha stannat helt! Får hjälp på akuten där riktiga människor visar att hjärtat sitter till vänster och inte på högersidan.

-magsäcksområdet, finns inga tecken kvar att beskriva alla gRoVa problem Hanna kommer vältra sig i, pga sin gamla operation..

- samma sak med den nedre delen av Hannas kropp. Vartenda liten åkomma som går att googla fram kommer Hanna ha. Kan garantera att även syfilis kommer drabba Smålandsstenar snart i brist på content.

Med det sagt, glöm inte bort att Hanna sökte akutvården pga TRÄNINGSVÄRK för något år sen, och stolt hoppade runt med kryckor, i något dygn, i sitt nyinflyttade hem så Kebab och typ hans morsa fick lösa hela skiten med att flytta/möblera nya hemmet 😂😂

Ps, satt och tänkte om det är någon åkomma Hanna inte klagat på och tänkte fötterna.
Hann bli lite stolt över Hanna tills jag kom ihåg att Hanna minsann har bölat om snea tår, svårt att få tag på riktigt bekväma skor etc.
Men naveln hennes, den har hon inte gnällt ett ord om, så det får man ge henne.

😂🤣😂😂😂😭
Citera
2026-01-21, 07:44
  #37691
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Alltså jag har noll erfarenhet av sockerberoende (nej alla troll, jag klappar inte mig själv på axeln), men måste man inte äta extremt mycket för att få huvudvärk dag 2?!
Reagerade redan igår då hon, (dag 1) skrev att hon drömde om att blanda fransk nougat och sura nappar, och fick kämpa med att motstå… Käkar hon alltså godis VARJE KVÄLL?

Jag har erfarenhet av andra typer av beroenden men aldrig sånt som har med socker att göra. Men detta låter ju typ likadant. Så en genuin fråga är, är det normalt att äta godis varje kväll? Och då så mycket så man får huvudvärk dag 2?

Redan på förmiddagen var det ju riktigt svårt att hålla emot, då brukar hon börja ”nalla i skåpen”. det var ju så illa att hon behövde äta en chokladpudding med sötningsmedel för att hålla sig från att äta godis
Citera
2026-01-21, 08:42
  #37692
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hanna Theorin "bingo" för första tre månaderna på 2026.

-torrt slitet hår

-ojämn färgning trots besök hos "bästa frisören i Smålandsstenar" (betalt samarbete)

-torr hud i ansiktet och GrOvT eksem kring näsa och ögon, det absolut enda som fungerar är "bla bla bla cremen från samarbetet"

-svåraste synproblemet där Hanna inte ens kan se en decimeter framför sig utan glasögon från samarbete XYZ (glöms däremot bort dagen efter och dåren kör bil utan vare sig glasögon eller linser).

-jättejätteont pga blåsor på läpparna, löses med lypsyl av märket "adlinks". Sanningen är läppförstoring i närmaste större by.

-ont i lungorna enligt Hanna en propp, troligen dålig hållning och träningsvärk efter att hon skrattat åt Leif och Billy.

-Ultra ont i hjärtat, som att det skulle ha stannat helt! Får hjälp på akuten där riktiga människor visar att hjärtat sitter till vänster och inte på högersidan.

-magsäcksområdet, finns inga tecken kvar att beskriva alla gRoVa problem Hanna kommer vältra sig i, pga sin gamla operation..

- samma sak med den nedre delen av Hannas kropp. Vartenda liten åkomma som går att googla fram kommer Hanna ha. Kan garantera att även syfilis kommer drabba Smålandsstenar snart i brist på content.

Med det sagt, glöm inte bort att Hanna sökte akutvården pga TRÄNINGSVÄRK för något år sen, och stolt hoppade runt med kryckor, i något dygn, i sitt nyinflyttade hem så Kebab och typ hans morsa fick lösa hela skiten med att flytta/möblera nya hemmet 😂😂

Ps, satt och tänkte om det är någon åkomma Hanna inte klagat på och tänkte fötterna.
Hann bli lite stolt över Hanna tills jag kom ihåg att Hanna minsann har bölat om snea tår, svårt att få tag på riktigt bekväma skor etc.
Men naveln hennes, den har hon inte gnällt ett ord om, så det får man ge henne.


Hahaha älskar det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in