2025-11-07, 11:54
Medlem
Hahaha förlåt men JULGRAN NU? Är det för ett samarbete för annars kan jag inte se hur man kan vilja ha julgran SÅ tidigt?
Citera
2025-11-07, 12:31
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Hahaha förlåt men JULGRAN NU? Är det för ett samarbete för annars kan jag inte se hur man kan vilja ha julgran SÅ tidigt?
Håller med, inte my cup of tea heller. Troligtvis är det även ett sätt att hålla kvar följare, aaaaallllaaaaa vill nog se nått "inredningsrelaterat" på HTs "influenserkonto".
Citera
2025-11-07, 12:54
Medlem
Citat:

Jag får så stark känsla att Hanna bara pepprar på med saker hon tror ska lösa hennes dåliga mående. Bränna livmodern är en sak, och julpynta med julgran i början av november en annan…. ”Balsam för själen” som hon skriver….
Citera
2025-11-07, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det ligger en hund begravd här.
Hoppas det bara är ett desperat försök av Hanna för att behålla följarna och inte pga att någon galen obstetriker försöker göra sitt bästa för att Småland inte ska bli överbefolkat.
Helt orimligt att kastrera såpass unga opålästa ambivalenta kvinnor när det verkligen inte är på liv och död.

Ja helt galet. När man läser om ingreppet står det att man måste göra en utredning först. IOM att hon inför senaste besöket pratade med sköterskan om ”har du provat dubbla preventivmedel innan” för att slippa blödningar, så gissar jag att utredningen inte påbörjats än då.

Så antingen ska en utredning ske nu, men Hanna tar ut ”vinsten” i förväg. Eller så är det som du säger en oseriös läkare
Citera
2025-11-07, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Håller med dig! Det är radikal skillnad mot andra influensers som faktiskt visar upp vad dom gör, inte bara skriver det på en random spegelselfie... Hanna, vi vill ju så gärna "följa med på allt" som du så ofta lovar, inte bara läsa en sketen ruta i efterhand.
Exakt! Det är så ofantligt slappt så jag vet inte vad. Troligtvis har hon inte ens varit på nåt åt-pass. Och om hon har det hur kan hon det med sin onda mensmage? Träna på gym går bra men inte ta hand om sitt barn? Vad hände med den böjda bananen som bara tog sig mellan sovrummet och toan?
Citera
2025-11-07, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Exakt! Det är så ofantligt slappt så jag vet inte vad. Troligtvis har hon inte ens varit på nåt åt-pass. Och om hon har det hur kan hon det med sin onda mensmage? Träna på gym går bra men inte ta hand om sitt barn? Vad hände med den böjda bananen som bara tog sig mellan sovrummet och toan?
Pt-passet var säkert en konsultation. En sån där man pratar om sina mål och sånt och så visar en pt hur gymmet ser ut. Kanske inte så lätt att filma det dock hehe.
Citera
2025-11-07, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Pt-passet var säkert en konsultation. En sån där man pratar om sina mål och sånt och så visar en pt hur gymmet ser ut. Kanske inte så lätt att filma det dock hehe.

Fast man hade kunnat filma när man går dit, eller i omklädningsrummet, eller utanför gymmet, eller visat de kläderna man ska ha, eller efteråt när man är svettig, i spegeln på gymmet. Vad fan som helst. Jag kan tänka mig tusen saker man hade kunnat göra mer än en trött vanlig jävla selfie hemma i badrumsspegeln! Jag skickar fan mer engagerande uppdateringar om min dag till min MAN och då jobbar jag med ett jobb där jag knappt kan titta på mobilen på hela dagen.
Citera
2025-11-07, 13:35
Medlem
Citat:
Fast man hade kunnat filma när man går dit, eller i omklädningsrummet, eller utanför gymmet, eller visat de kläderna man ska ha, eller efteråt när man är svettig, i spegeln på gymmet. Vad fan som helst. Jag kan tänka mig tusen saker man hade kunnat göra mer än en trött vanlig jävla selfie hemma i badrumsspegeln! Jag skickar fan mer engagerande uppdateringar om min dag till min MAN och då jobbar jag med ett jobb där jag knappt kan titta på mobilen på hela dagen.
Haha jag är villig att hålla med! Latmasken levererar aldrig
Citera
2025-11-07, 13:46
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Väldigt missvisande om man kallar det "pt-pass" 🙃 De börjar ju nästan alltid med denna konsultation som du säger.
Citera
2025-11-07, 13:51
Medlem
Citat:
Men då måste träningsvärken vara från att hon gick TILL gymmet då haha, skulle ju inte förvåna iofs.
Citera
2025-11-07, 13:53
Medlem
Citat:
Men exakt! Finns hur många sätt som helst att visa att hon faktiskt varit där på. ALLTID bara spegelselfies om vad hon ska göra eller har gjort. Det är liksom bara det hennes jobb går ut på verkar det som..
Citera
2025-11-07, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Väldigt missvisande om man kallar det "pt-pass" 🙃 De börjar ju nästan alltid med denna konsultation som du säger.
Det ska låta bra 🙃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in