2025-11-07, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Fast man hade kunnat filma när man går dit, eller i omklädningsrummet, eller utanför gymmet, eller visat de kläderna man ska ha, eller efteråt när man är svettig, i spegeln på gymmet. Vad fan som helst. Jag kan tänka mig tusen saker man hade kunnat göra mer än en trött vanlig jävla selfie hemma i badrumsspegeln! Jag skickar fan mer engagerande uppdateringar om min dag till min MAN och då jobbar jag med ett jobb där jag knappt kan titta på mobilen på hela dagen.
Där är ju både SL och Carmaliv duktiga på att lägga upp när dom tränar! Inte för att jag är det minsta intresserad av att se det men dom gör ändå content av en enkel sak!
Citera
2025-11-07, 16:55
Medlem
Bobhallonsafts avatar
HT gör än en gång reklam med Lars som får jobba. Försäkringsbolaget har redan fått MÄNGDER av kritik för "influensers" barnarbete i deras reklam - HT skiter i det som vanligt.

Och väldigt förtroendegivande med "Ekonomi - ASSÅ SÅNA GREJER" 😂😂 Jo HT, de flesta vuxna vet om att det finns försäkringar.
Citera
2025-11-07, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
HT gör än en gång reklam med Lars som får jobba. Försäkringsbolaget har redan fått MÄNGDER av kritik för "influensers" barnarbete i deras reklam - HT skiter i det som vanligt.

Och väldigt förtroendegivande med "Ekonomi - ASSÅ SÅNA GREJER" 😂😂 Jo HT, de flesta vuxna vet om att det finns försäkringar.

Ja man tänker ju bara att dom åkte på den där utflykten för att mamma ska spela in samarbete. Annars får man ju inte se några utflykter ut i naturen i HTs vardag. Det ser helt sjukt ut med blurrningen som vanligt (låt bara L vara, lägg inte ut bilder/videos på henne HT). Plus så har hon nu börjat prata sjukt monotont och släpigt???
Senast redigerad av BulleBeck 2025-11-07 kl. 17:26.
Citera
2025-11-07, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BulleBeck
Ja man tänker ju bara att dom åkte på den där utflykten för att mamma ska spela in samarbete. Annars får man ju inte se några utflykter ut i naturen i HTs vardag. Det ser helt sjukt ut med blurrningen som vanligt (låt bara L vara, lägg inte ut bilder/videos på henne HT). Plus så har hon nu börjat prata sjukt monotont och släpigt???

Tror kanske hon försöker anpassa hur hon pratar eftersom hon fått kritik tidigare och det är inte naturligt för henne att prata saktare ?
Citera
2025-11-07, 17:41
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Monotont, släpigt, olika ljudnivå MEN långsammare i alla fall 👏

Lätt tragiskt att Lars får fortsätta jobba.
Citera
2025-11-07, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Ja helt galet. När man läser om ingreppet står det att man måste göra en utredning först. IOM att hon inför senaste besöket pratade med sköterskan om ”har du provat dubbla preventivmedel innan” för att slippa blödningar, så gissar jag att utredningen inte påbörjats än då.

Så antingen ska en utredning ske nu, men Hanna tar ut ”vinsten” i förväg. Eller så är det som du säger en oseriös läkare

Låter ovanligt att det ske se så fort och när hon är så ung, utan att först prova andra alternativ.
Citera
2025-11-07, 18:03
Medlem
Citat:
Någon har kommenterat att det är så bra att dom inte visar Lars ansikte i reklamen, och att barn är så exponerade på nätet nuförtiden och att dom inte har något privatliv.

Det räcker ju inte att bara blurra ett ansikte och vips så har barnet ett privatliv. 🙄
Citera
2025-11-07, 18:11
Medlem
Sista storyn med hennes If-samarbete innehåller alltså:
- Flertalet filmklipp
- VoiceOver
- Textning av VoiceOver
- Text till klippen som ”den lilla jackan i hallen”
- Reklammärkning
- Länktext ”Räkna ut”
- Infotext ”Skaffa en livförsäkring…”
- Text om erbjudande på 50%

Och allt i olika typsnitt och stil.
Jag får HJÄRNBLÖDNING av informationsoverload. Hon borde gå en kurs i kommunikation.
Citera
2025-11-07, 18:13
Medlem
Citat:

Hahaha asså blurrningen 😂😂😂 nån som får upp reklamen utan att dölja Hanna lär ju undra vad fan som pågår
Citera
2025-11-07, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Någon har kommenterat att det är så bra att dom inte visar Lars ansikte i reklamen, och att barn är så exponerade på nätet nuförtiden och att dom inte har något privatliv.

Det räcker ju inte att bara blurra ett ansikte och vips så har barnet ett privatliv. 🙄

Jag har precis kontaktat IF och ifrågasatt hur de tänker när små barn används i reklam. Så små att de inte kan ge sitt samtycke till detta. Vi som tycker att det är fel måste göra det mer och mer för att visa vad vi tycker om barnarbete. Nu hade IF gjort att de inte är nåbara om man inte är kund hos dem så jag fick ta det via Instagram om fler vill göra samma sak.
Citera
2025-11-07, 18:18
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Jag har precis kontaktat IF och ifrågasatt hur de tänker när små barn används i reklam. Så små att de inte kan ge sitt samtycke till detta. Vi som tycker att det är fel måste göra det mer och mer för att visa vad vi tycker om barnarbete. Nu hade IF gjort att de inte är nåbara om man inte är kund hos dem så jag fick ta det via Instagram om fler vill göra samma sak.
Helt rätt!! En person på IG, Caroline (minns inte hennes ig-namn) har gått hårt åt IF och andra bolag. Till och med någon influenser som filmat sitt barn i badkaret i samarbetet 🤯 har fattat och tagit bort sitt inlägg.

Men HT trummar på med att skydda Lars "identitet" 💩
Citera
2025-11-07, 18:20
Medlem
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in