2025-07-08, 21:08
Snart kommer antagningsbeskeden för högskola. Tror ni HT kommer in på sjuksköterskeprogrammet?
Citera
2025-07-08, 21:08
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Hon la ju ut en bild från Vellingeblomman.
Vad är vellingblomman för nåt?
Citera
2025-07-08, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Snart kommer antagningsbeskeden för högskola. Tror ni HT kommer in på sjuksköterskeprogrammet?
Det var väl läkare eller civilingenjör hon var intresserad av eftersom hon skall läsa in Matte 3 och 4? Men hon kanske börjar med sjuksköterske utbildning och sedan komplettera till läkare.
Citera
2025-07-08, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Hon la ju ut en bild från Vellingeblomman.
Precis en ynka stillbild och inte ens på självplockningen (om de nu åkte dit). Varför inte filma lite när Lars plockar jordgubbar? Hade varit gulligt.
Citera
2025-07-08, 21:22
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Det var väl läkare eller civilingenjör hon var intresserad av eftersom hon skall läsa in Matte 3 och 4? Men hon kanske börjar med sjuksköterske utbildning och sedan komplettera till läkare.
Det kan man inte göra. Helt två olika utbildningar. Men hon kan ju läsa bägge. Om det var så du menade, prova på.
Senast redigerad av Knappast....... 2025-07-08 kl. 21:25.
Citera
2025-07-08, 21:25
Medlem
Citat:
Vad hände med jordgubbsplockningen? Varför kan hon inte filma saker och posta allteftersom? Ingen bryr sig vad hon skall göra om hon inte visar det. Får känslan att hon bara ljuger för att se ut som en engagerad förälder och sedan sitter hemma i soffan som vanligt. Kollar hon aldrig på andra influencers som hon följer vad de gör och postar? Sara Lagom och Carmaliv till exempel.

Det är ju det enda hon gör, kollar SoMe alltså!
Alla passar inte för alla yrken och HT passar absolut inte som influencer.

Hon är kass på den tekniska biten, dåliga content och NOLL fantasi så det blir bara en massa testade vad hon får likes på och härmar andra. Sparkar in öppna dörrar gång på gång i sin osäkerhet.

Värst är nog den Ni-får-såklart-följa-med-på allt!
Det vet vi alla nu att det egentligen betyder Jag-tänker-inte-visa-er-något!

Sen är hon usel att ge feedback till sina äkta följare som faktiskt engagerar sig.
Inte ens ett litet hjärta orkar hon trycka, hon har inte alltför många kommentarer trots allt.

Såja, nu skrev jag av mig lite tankar,
Senast redigerad av Blomkvasten22 2025-07-08 kl. 21:39.
Citera
2025-07-08, 21:34
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Det är ju det enda hon gör, kollar SoMe alltså!
Alla passar inte för alla yrken och HT passar absolut inte som influencer.

Hon är kass på den tekniska biten, dåliga content och NOLL fantasi så det blir bara en massa testade vad hon får likes på och härmar andra. Sparkar inte öppna dörrar gång på gång i sin osäkerhet.

Värst är nog den Ni-får-såklart-följa-med-på allt!
Det vet vi alla nu att det egentligen betyder Jag-tänker-inte-visa-er-något!

Sen är hon usel att ge feedback till sina äkta följare som faktiskt engagerar sig.
Inte ens ett litet hjärta orkar hon trycka, hon har inte alltför många kommentarer trots allt.

Såja, nu skrev jag av mig lite tankar,
Håller med, urusel på feedback men ibland skriver hon/säger "jag ser er" 😂
Citera
2025-07-08, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Håller med, urusel på feedback men ibland skriver hon/säger "jag ser er" 😂

Just ja den kör hon med i tid och otid också
Citera
2025-07-08, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
De har inte självplock.

Jag skrev det. 👌🏻
Citera
2025-07-08, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Vad är vellingblomman för nåt?

Det är en stor trädgårdsbutik med café osv. Det ska vara jättepopulärt och bra om man har barn.
Citera
2025-07-08, 21:57
Medlem
Citat:
Precis en ynka stillbild och inte ens på självplockningen (om de nu åkte dit). Varför inte filma lite när Lars plockar jordgubbar? Hade varit gulligt.

Jadu. Kanske ville ha det som minne själv. Men håller med. Ville verkligen se det 👌🏻 🍓
Citera
2025-07-08, 21:58
Medlem
Citat:

Men vet vi om hon har sökt in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in