2025-11-03, 05:32
Medlem
Wow va spännande.. vi ska få se henne och kebaben smaka bakelser...😅
Citera
2025-11-03, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Wow va spännande.. vi ska få se henne och kebaben smaka bakelser...😅

Det är väl som med allt annat, helt frivilligt att titta. Sett många såna smakvideor några veckor nu, så jag tycker inte det är speciellt spännande med en till, men det kan ju inte H ansvara för.
Citera
2025-11-03, 08:59
Medlem
Imponerande att en tvååring står vid handfatet och borstar tänderna själv. Men undrar om Hanna eller Kevin borstar innan/efter, eller om Lars har eget ansvar över sin tandhälsa
Citera
2025-11-03, 09:06
Medlem
Det hoppas jag verkligen de gör. Föräldrar ska hjälpa barnen att borsta tänderna upp till 10 års ålder. Har man föräldrar med så slapp inställning till kost och munhälsa som Lars, är det extra viktigt att de hjälper till. Föga troligt dock tyvärr
Citera
2025-11-03, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Imponerande att en tvååring står vid handfatet och borstar tänderna själv. Men undrar om Hanna eller Kevin borstar innan/efter, eller om Lars har eget ansvar över sin tandhälsa
Tycker inte det är speciellt imponerande att L@r@ borstar tänderna själv. Inget i videon visar att inte Hanna redan har gjort det el ska göra det på henne också. Mina barn har alltid fått borsta sina tänder själv redan från tidig ålder antingen före el efter att vi föräldrar gjort det. Hur ska barnet lära sig att såsmåningom göra det själv om det inte börjas i tid?
Citera
2025-11-03, 10:26
Medlem
"Inte klara med köket" - du har ju inte ens visat att ni påbörjat nåt. Trots idoga tjatet om "ni får följa med på allt"

Vad hände med det stora läkarbesöket då...🙂‍↔️
Citera
2025-11-03, 10:34
Medlem
Nu planeras det ett långt härligt jullov för L. Från den 1a december. Det är jätteskönt med ledighet.
Men jag förstår inte varför hon ansökte om fsk plats överhuvudtaget just nu. Hon kunde lika gärna väntat tills behovet fanns. Hon är ju nästan aldrig där och när hon är där så är båda föräldrarna hemma ändå så pappa kan hämta o lämna. Jag bara undrar vad syftet är att ha henne där så lite. Lilla tjejen kommer ju inte in i fsk rutiner och sådant. Hon kommer inte att bli trygg när hon bara är där några dagar och sen borta i flera veckor igen. Det verkar som att det används mer som en typ öppen fsk fast utan att man behöver stanna själv. Bara lämna in för att barnet ska få leka lite ibland utan nån annan egentlig anledning.

Hannas jobb kan hon ju göra närsomhelst. Kebaben är ju ledig så ofta på dagtid.

Jag lovar att hon kommer inte att vara där många dagar innan julledigheten. Stackars barn.
Senast redigerad av Skippan123 2025-11-03 kl. 10:38.
Citera
2025-11-03, 10:35
Medlem
Om inte senaste storyn om jullovet bevisar att Hanna enbart gör/lägger ut saker för att väcka reaktioner så vet jag inte. Hanna vill att det ska skrivas om henne, hon vill att folk ska snea. För en ivf-flunsa med en karriär som är påväg rakt ner i botten är all publicitet bra publicitet, oavsett om ens barn får lida. Sålänge mamma latmask kan jobba sina 2 timmar i veckan hemifrån så spelar det ingen roll om stackars Lars som knappt varit på förskolan i 15 timmar sedan inskolningen får vara hemma på jullov, säkert hela december och några veckor in i januari.

Hanna har inget sunt tänkande, vilken annan mamma som helst hade haft ångest över att ha sin lilla hemma så länge precis när man skolat in. Hanna skiter fullständigt i Lars mående och välbefinnande, det är så fruktansvärt jävla sorgligt. Att INGEN!!!! I hennes närhet reagerar.

Jag undrar genuint vad Hanna känner när hon läser tråden. Sitter DU och njuter? Känner du någon slags empati? Reflekterar du någonsin över hur din dotter far och flänger och aldrig hinner bli trygg någonstans innan hon ska iväg på nästa? Är det viktigare att knäppa ”trollen” på näsan än att faktiskt ta hand och ge ditt regnbågsbarn en trygg och fin uppväxt?

Väx upp Hanna, du är vuxen. Du har ett barn vars framtid grundar sig i hur du väljer att bete dig.
Citera
2025-11-03, 10:35
Medlem
Knappast.......s avatar
"Så jäkla tacksam att hon kommer att kunna gå på ett långt härligt jullov redan 1 dec"

Ska L vara borta från förskolan hela december då menar hon?

Lite konstigt formulerat när barnet knappt gått på förskolan. Låter som att hon har vart där långa dagar och det stackars barnet äntligen får lite ledighet.
Senast redigerad av Knappast....... 2025-11-03 kl. 10:40.
Citera
2025-11-03, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
"Så jäkla tacksam att hon kommer att kunna gå på ett långt härligt jullov redan 1 dec"

Ska L vara borta från förskolan hela december då menar hon?

Lite konstigt formulerat när barnet knappt gått på förskolan. Låter som att hon har vart där långa dagar och det stackars barnet äntligen får lite ledighet.

Ja Hanna skriver det som att hon unnar Lars nånting med att ”ge henne ett långt jullov”…. Det enda hon ger sitt barn är ju ännu mer inkonsekventa rutiner kring förskolan.

Jag tror det är Hanna själv som tycker det ska bli skönt att slippa förskolan hela december, det är hon själv som får ett långt jullov. Så tänker hon nog klämma in en eller två sjukstugor innan dess också
Citera
2025-11-03, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Ja Hanna skriver det som att hon unnar Lars nånting med att ”ge henne ett långt jullov”…. Det enda hon ger sitt barn är ju ännu mer inkonsekventa rutiner kring förskolan.

Jag tror det är Hanna själv som tycker det ska bli skönt att slippa förskolan hela december, det är hon själv som får ett långt jullov. Så tänker hon nog klämma in en eller två sjukstugor innan dess också
En tvååring behöver verkligen inte ha jullov i mer än en månad. Dessutom missar hon ju allt mysigt som dom brukar göra på förskolan inför jul med Lucia och allt. Men Hanna kanske har en plan med det också genom att slippa gå på detta och behöva möta andra föräldrar där. Fattar verkligen inte alls varför hon är så tacksam över att L ska få gå på jullov redan 1 dec. 🤔🙄
Senast redigerad av MissDolphin 2025-11-03 kl. 10:55.
Citera
2025-11-03, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
En tvååring behöver verkligen inte ha jullov i mer än en månad. Dessutom missar hon ju allt mysigt som dom brukar göra på förskolan inför jul med Lucia och allt. Men Hanna kanske har en plan med det också genom att slippa gå på detta och behöva möta andra föräldrar där. Fattar verkligen inte alls varför hon är lycklig över att L ska få gå på jullov redan 1 dec. 🤔🙄
I vanlig ordning tänker hon bara på sig själv. EgoHanna är det enda viktiga. Snart kommer fsk att ifrågasätta. Tyvärr så är det ju inte Hanna som kommer att behöva förklara. Men hon kommer förmodligen att säga upp platsen om hon blir ifrågasatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in