2025-10-20, 08:00
Medlem
Är det bara jag som får en känsla av att hon njuter?!
https://imgur.com/a/YCNoZCP
Citera
2025-10-20, 08:11
Medlem
Vad är egentligen nivån för sjuk i den där familjen? Nu är mitt barn extremt friskt av sig men jag hade blivit orolig om mitt barn var sjuk på riktigt flera gånger i veckan.
Citera
2025-10-20, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radioregn
Vad är egentligen nivån för sjuk i den där familjen? Nu är mitt barn extremt friskt av sig men jag hade blivit orolig om mitt barn var sjuk på riktigt flera gånger i veckan.
Hon har inte skrivit att just Lars är sjuk, så kan ju vara Hanna, men troligtvis är det Hanna som måste lämna och då är hon hellre "sjuk" för att slippa det

Var de inte sjuka förra veckan?
Citera
2025-10-20, 08:43
Medlem
Men om det är Hanna som är sjuk och Lars frisk så är det väl jättebra att lämna Lars på förskolan så Hanna kan få kurera sig så gott det går? Tror nog det är Lars igen. Eller så är det lite snorigt och Hanna tycker det är skäl nog att stanna hemma.
Citera
2025-10-20, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radioregn

Tror Hannas nivå är att hon själv känner att det vore skönt att slippa rodda med förskolan. Sen har hon hört att ”man får ju vabba hela tiden på höstterminen” så tänker hon att hon kommer undan med det kortet hur ofta hon vill
Citera
2025-10-20, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Hon har inte skrivit att just Lars är sjuk, så kan ju vara Hanna, men troligtvis är det Hanna som måste lämna och då är hon hellre "sjuk" för att slippa det

Konstigt att kalla det sjukstuga om det bara är hon själv
Citera
2025-10-20, 09:31
Medlem
Tror varken hon eller Lars Soffasson är sjuka. H vill inte lämna på föris efter återigen en helg av fiasko på IG där hon skämtar att hon kör omkull Lars med vagnen. Pinsamt att möta pedagogerna och andra föräldrar då. Vad passar då bättre än en hel dag framför Astrid Lindgren tills det att Kebaben är tillbaka och kan lämna på föris.

Inte en chans att Lars Soffasson är sjuk så ofta. Det skulle vara kosten eller ångorna från all målarfärg i så fall.
Citera
2025-10-20, 09:32
Medlem
Citat:

Tror också det är så. Alltså tänkte hon inte på såna saker innan hon skaffade barn? Att man behöver hämta/lämna och ofta interagera med andra människor? Fattar inte att inte K blir galen. Vad gör hon om han lämnar henne?
Citera
2025-10-20, 09:35
Medlem
Tycker verkligen så synd om L. Blir så illa berör av att se den lilla sitta vid soffan jämt. Det är inte bra!! Förskolan är vad som hade varit bra för henne, rutiner och rediga vuxna. Bara för att H har social fobi och liten värld behöver det inte bli så förL. Blir faktiskt oroad. Undra om Hanna förstår att förskolan kan börja ana oråd och ev anmäla att L är sjuk väldigt ofta osv. Tror inte hon tänker så långt.
Citera
2025-10-20, 09:58
Medlem
Citat:

Förra veckans sjukdom var…kräksjuka.
Citera
2025-10-20, 10:10
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Man får mindre trafik och kan kanske inte klara sig.
Då får man söka ett vanligt jobb. Om man inte vill visa upp sitt barn som H ju menar men pga ekonomiska skäl inte kan göra sitt konto privat utan måste låta alla titta så är man ju helt fel ute. Synd att behöva vara beroende av endast ett jobb.
Senast redigerad av Knappast....... 2025-10-20 kl. 10:22.
Citera
2025-10-20, 10:10
Medlem
Köper inte att L eller H är sjuka. Barnet sitter ju för fan hemma hela tiden så i vilket sammanhang skulle hon smittas. H vill bara att folk ska tycka synd om henne och hon har inget annat att lägga ut förutom samarbeten då och då, besök på graven (vem.fan filmar sånt ens, låt de döda vila i frid H) men nej det ska filmas och läggas ut, sång (babblarnas eh eh what?). Allt där emellan är fejk sjukstuga och fula miner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in