2025-09-25, 20:51
Medlem
Varför måste de ta en så ful bild på sig själva? Tycker knappast de gör saker själva sällan heller.
Citera
2025-09-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Varför måste de ta en så ful bild på sig själva? Tycker knappast de gör saker själva sällan heller.
Hade de bara slappnat av hade bilderna kunnat vara fina för de båda ser ju bra ut
Citera
2025-09-25, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Men nu skrev hon ju att de inte har dejtat på evigheter. Han ville kanske ha med henne. Och vi vet ju inte vad han gör när hon inte visar honom. Han kanske är med vänner då eller så umgås han bara med henne och familjen och är nöjd så.
Som sagt: gör något annat än hockey
H gillar inte hockey, hon gillar godis o popcorn, inte hockey
Gör något båda vill.

Tror fan han inte får göra något alls faktiskt. H ska med oavsett.
Citera
2025-09-25, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Gör något båda vill.

Hon känns lite som den typen va? Hemskt osäker på sig själv så han måste bevakas typ.
Citera
2025-09-25, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Hoppas att han vill vara med på fler bilder så de kan visa fler sådana här 😍

Så himla skum sak att säga. Hur tänkte du nu? Vill du se K så scrolla tillbaka i hennes flöde bara. Jesus människa.
Citera
2025-09-25, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hon känns lite som den typen va? Hemskt osäker på sig själv så han måste bevakas typ.
Känns lite så. Men om man så sällan går på dejt gör nåt båda vill göra o låt K själv gå på hockey med någon som gillart lika mycket.

Dom får göra vad dom vill men blir så löjligt. Släpp taget lite, känner jag!
Citera
2025-09-25, 21:26
Medlem
Citat:
Gör något båda vill.

Varför? Hon kanske har börjat gilla hockey eller gör det för hans skull. Deras val ju. Många kvinnor gillar ju spa men männen bara följer med tex.
Citera
2025-09-25, 21:28
Medlem
Citat:
Känns lite så. Men om man så sällan går på dejt gör nåt båda vill göra o låt K själv gå på hockey med någon som gillart lika mycket.

Jo jag håller med.
Citera
2025-09-25, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Isåfall så kan han nog lösa det själv. Ingen vet som sagt. Och vadå skumt? En annan person ville se fler bilder på de ihop och jag höll med. De fotar ju inte sig jätteofta. Jesus själv.
Citera
2025-09-25, 21:30
Medlem
Citat:

De hade ju varit ute och ätit också.
Citera
2025-09-25, 23:40
Medlem
Citat:

Kan ju också vara så att Kebab inte har några hockey-intresserade kompisar (eller kanske kompisar öht) så han tar med Hanna för att slippa gå själv.
Jag har aldrig sett detta par umgås med några vänner utanför familjen så de kanske helt enkelt är enstöringar. Och det är inget fel med det.
Citera
2025-09-26, 05:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kan ju också vara så att Kebab inte har några hockey-intresserade kompisar (eller kanske kompisar öht) så han tar med Hanna för att slippa gå själv.
Jag har aldrig sett detta par umgås med några vänner utanför familjen så de kanske helt enkelt är enstöringar. Och det är inget fel med det.

Exakt så, alla har ju inte kompisar med samma intressen att umgås med. Att gå ut och äta och att hon sedan följer honom på hockey, trots att han är mer intresserad kan jag inte se något fel med. Det är väl fint i så fall att hon följer om han vill iväg. En annan dag kanske han följer med henne på något hon gillar. Saker man gör för varandra helt självklart tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in