2025-10-19, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Varför släpper hon vagnen precis framför ett dike eller vad sysslar hon med på vagns-storien?
Varför går hon rakt mot diket öht utan att hålla sig på vägen?
Varför har hon sjuka fantasier om att släppa Lars ner i ett dike? Såpass sjuka att hon gör flera stories om detta (även om hon sen inser att det kanske inte är relaterbart att känna så för sitt lilla barn).

Hoppas hon bara försökte vara rolig igen, och inte att det slagit helt fel i skallen på henne nu när Lars börjat trotsa lite.
Det var ett skämt och hon skrev även det.
Citera
2025-10-19, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
När man är 2 år förstår man inte att ens mamma skojar när hon släpper vagnen. Hoppas det inte påverkade Lars negativt, hon skulle ju kunna bli väldigt rädd.

Jag tror att Hanna gör det som känns bäst för stunden. Hon ville nog ha gult i det rummet när hon målade,men tröttnar väldigt snabbt
Det är nog lugnt och det hände inget. Alla barn blir inte rädda.
Citera
2025-10-19, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Japp, nytt projekt innan det målade sovrummet, byte av rum, målade köket osv som skulle visas. Alltså fyfan rent ur sagt, HUR kan människan inte fatta hur hon framstår? "Jag ska FÖRSÖKA filma"...??
Hon har kanske mycket nu.
Citera
2025-10-19, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Hon har kanske mycket nu.
Men då prioriterar man ju inte att byta sovrum om man har mycket annat att göra. Tror hon ständigt ska ha förändring pga sin ångest. Och varje gång tror hon att saker ska lösa sig bara hon gör en yttre förändring. Förändringen borde vara inombords. Men hon vägrar inse och göra nåt åt det.
Citera
2025-10-19, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Men då prioriterar man ju inte att byta sovrum om man har mycket annat att göra. Tror hon ständigt ska ha förändring pga sin ångest. Och varje gång tror hon att saker ska lösa sig bara hon gör en yttre förändring. Förändringen borde vara inombords. Men hon vägrar inse och göra nåt åt det.
Ja, det kanske ligger något åt det. Vi har ju varit inne på att vi hoppas att hon tar hjälp. Vi ska heja på henne.
Citera
2025-10-19, 21:53
Medlem
Citat:
Ja, verkligen. Men det är väl folk som själv har barn som ser L som någon form av kompis till sina egna barn. Ja, i framtiden händer det nog. Men det blir nog svårt för henne då många företag vill ha med familjen dvs barn och inte bara hon på sina samarbeten.

Ser L som en kompis till sina egna barn, fattar du hur konstigt det låter som du skriver?
Som en slags hemliga Mållgan då eller?

I den bästa av världar är det kanske hemlige Mållgan men världen är tyvärr inte så snäll som vi vill tro.
Finns många stöllar på nätet som utger sig vara både det ena och det andra.

Tycker vi alla starkt ska propagera för att barn ska inte exploateras på nätet, inte linda in det i konstiga ursäkter
Citera
2025-10-19, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Ser L som en kompis till sina egna barn, fattar du hur konstigt det låter som du skriver?

I den bästa av världar är det kanske hemlige Mållgan men världen är tyvärr inte så snäll som vi vill tro.

Tycker vi alla starkt ska propagera för att barn ska inte exploateras på nätet, inte linda in det i konstiga ursäkter

Håller helt med dig, finns riktiga galningar där ute. Inte bara på nätet.
Har man otur så bor de nära och har koll på varje steg man tar med ungen.
Särskilt i små byar där folk ofta inte har något bättre för sig än kolla på grannarna.
Hanna har exploaterat sitt barn sen hon låg i ett labrör, och det blir inte bättre att bara sudda ut ungens ansikte (som hon gjort senaste månaden bara).
Citera
2025-10-19, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22

Ja, men det finns mammor som är så. De vill se barn för de själva har barn. Men självklart finns det andra folk som säkert följer som är vidriga.
Citera
2025-10-19, 22:25
Medlem
Citat:
Ja, men det finns mammor som är så. De vill se barn för de själva har barn. Men självklart finns det andra folk som säkert följer som är vidriga.

De flesta mammor har inget behov av att spana in främmande barn och göra dom till "låtsaskompisar".
Normala föräldrar har ett socialt liv där det ingår barn/vuxna som man faktiskt känner.

Däremot finns det en stor publik som älskar att spana på offentliga barn, Dumpen har fångat upp en hel del.

Nog om detta, det är inte för intet att många tycker det är extremt olämpligt att göra som Hanna Theorin, dvs totalt exploatera sitt barn för att tjäna pengar.
Med all detta påstådda hat och anmälningar hon säger sig få- så kan jag inte för mitt liv förstå varför hon inte ens har slutet konto.
Citera
2025-10-19, 22:32
Medlem
Citat:
De flesta mammor har inget behov av att spana in främmande barn och göra dom till "låtsaskompisar".
Normala föräldrar har ett socialt liv där det ingår barn/vuxna som man faktiskt känner.

Däremot finns det en stor publik som älskar att spana på offentliga barn, Dumpen har fångat upp en hel del.

Nog om detta, det är inte för intet att många tycker det är extremt olämpligt att göra som Hanna Theorin, dvs totalt exploatera sitt barn för att tjäna pengar.
Med all detta påstådda hat och anmälningar hon säger sig få- så kan jag inte för mitt liv förstå varför hon inte ens har slutet konto.

Det är hon ju visserligen inte ensam om att göra precis. Men ja, det
Citera
2025-10-19, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsan747
Det är hon ju visserligen inte ensam om att göra precis. Men ja, det

Nu handlar tråden om Hanna så det vore märkligt om jag klagade på andra här.
Spelar ingen roll om man är fler att göra en dum sak- det är lika dumt ändå.
Citera
2025-10-19, 23:09
Medlem
Citat:
Nu handlar tråden om Hanna så det vore märkligt om jag klagade på andra här.
Spelar ingen roll om man är fler att göra en dum sak- det är lika dumt ändå.
Det håller jag med om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in