2025-09-25, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Nja så är det faktiskt inte, det kommer kommentarer här, ”såklart hon skulle dra upp det här nu”.. kom även upp när hon nämnde sin pappas årsdag, att ”det kom ju passande” typ.

Ja det handlade nog om den gången då hon inte la ut NÅGOT på typ fem dagar för att sedan återvända med det gråt-contentet. Att hon då skulle komma tillbaka precis lagom till den dagen?
Citera
2025-09-25, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomsterfantasten
Är du helt säker på att ingen klagar på ATT hon tar upp dagen? Känns ju inte jättenice att kolla sorgen efter ett barn för ”gammal skåpmat” eller?

Ja, det upplevs väl som ”gammal skåpmat” när hon nämner det så ofta. Men att ta upp det just på årsdagen upplever jag inte att någon klagar på. Folk klagar på att det fortfarande tas upp ofta, utanför årsdagen.
Citera
2025-09-25, 17:25
Medlem
Äter Hanna muskelavslappnande dagligen eller har hon en ny krämpa? Skoliosen som spökar? Ofta kan ju muskelavslappnande vara narkotikaklassat så lite udda att lägga upp en bild sådär utan någon bakgrundsinfo.
Citera
2025-09-25, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BulleBeck
Äter Hanna muskelavslappnande dagligen eller har hon en ny krämpa? Skoliosen som spökar? Ofta kan ju muskelavslappnande vara narkotikaklassat så lite udda att lägga upp en bild sådär utan någon bakgrundsinfo.
Vilka är narkotikaklassade? Det såg ut som paraflex och den är inte det, den är receptbelagd
Citera
2025-09-25, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Jag reagerar mest på att hon cyklar med Lars i barnstol på pakethållaren men håller i styret med hand medans hon filmar med telefonen i andra handen. Känns väl sådär säkert?

Och som sagt den grova förlossningsskadan som gjort att hon inte kan ha jeans på sig verkar läkt - skönt!
Fick ett fräscht och spydigt svar av HT att hon minsann cyklade på en säker bakgata i typ 5 sekunder filmande…
Jag ifrågasatte säkerhetstänket med att cykla med bara en hand och pilla med mobilen med barnet därbakom.
Dock ingen block… så hon blev nog inte så kränkt!
Citera
2025-09-25, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Vilka är narkotikaklassade? Det såg ut som paraflex och den är inte det, den är receptbelagd

Menar du att receptbelagd medicin inte kan vara narkotikaklassat?
Citera
2025-09-25, 18:49
Medlem
Fina bilder från hockeyn, tycker de ser avslappnade och kära ut
Citera
2025-09-25, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash

Jag håller med. Kul att de verkar gilla varandra. Undrar däremot om Hanna blekt sina tänder eller om det är ett filter som gör tänderna sådär vita.
Hade varit bra content att se just Hanna utföra en tandblekning, före och efter resultat.
Citera
2025-09-25, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag håller med. Kul att de verkar gilla varandra. Undrar däremot om Hanna blekt sina tänder eller om det är ett filter som gör tänderna sådär vita.
Hade varit bra content att se just Hanna utföra en tandblekning, före och efter resultat.

De är ju inte vita??
Citera
2025-09-25, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Håller med dig, mer av såna glada bilder 😍
Citera
2025-09-25, 19:20
Medlem
Haha när jag läste meningen så trodde jag verkligen att det skulle stå ”för första gången sedan Lars kom” 🤣
Citera
2025-09-25, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Menar du att receptbelagd medicin inte kan vara narkotikaklassat?
Men hallå… det är väl självklart att den kan vara det men just den här är inte det och jag kan inte komma på någon muskelavslappnande narkotikaklassad medicin som ser ut som den där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in