Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-29, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Fast hon prioriterade ändå att lägga ut att hon har duschat. Med två bilder.

Ja? Det var väl ändå dagen efter? Hon kanske mår lite bättre än igår eller att förutsättningarna var annorlunda.
Citera
2025-09-29, 16:28
Medlem
Kul med tävling, där trognaste följaren vinner. Helt hundra på att det blir en flashbackare..
Citera
2025-09-29, 18:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Ingen följare vill höra henne PRATA OM att hon spelar in och redigerar reklam?! Herregud vad är det för fel på folk egentligen? Hennes jobb är att skapa intressant CONTENT till sin kanal! Det innefattar inte hennes kassa reklam. Hennes content är de inläggen hon gör som är HENNES EGNA. Som handlar om hennes eget innehåll. Ingen annan influencer skriver att den jobbar med att göra random företags jävla skitreklam 😅

Alla som poddar, arbetar de med att spela in de små snuttarna med reklam som avbryter podden?

Content är väl allt innehåll en kanal bygger på. Där ingår samarbeten och reklam. Men såklart inte bara det.
Jag vet inte mycket om jobbet men jag vet att ett konto bygger på två olika sorters content. Organiskt content och sponsrat content, i en mix.
Citera
2025-09-29, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Ingen bryr sig om vad du tycker.

På tal om bra vs dålig reklam! Kika in en annan HT*, som också gjorde ett samarbete med Hello Fresh. Vilken skillnad på samarbete! Hannas samarbeten är så slarvigt filmade och gjorda. Inte direkt säljande eller inspirerande.

*Torsg@rden
Verkligen stor skillnad! Torsgårdens reklamer är till och med intressanta att kolla på, annars skrollar jag förbi allas reklamer.
Citera
2025-09-29, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kul med tävling, där trognaste följaren vinner. Helt hundra på att det blir en flashbackare..

Vad tror vi om priset? Något egensytt av farmor kanske? Spänningen är olidlig.
Citera
2025-09-29, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Nu är det utlovat tävling
Skulle gissa att hon sett vad carma…liv gjort 😉 köpt en egen rolig kalender som pris och lottar ut om man följer henne o taggar vänner ….ett sätt att skapa följare, så HT sedan kan köpa fler följare utan att det blir konstigt
Citera
2025-09-29, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Vad tror vi om priset? Något egensytt av farmor kanske? Spänningen är olidlig.

Jag tror att det är någon del av ett samarbete, typ "följ mig och blablaskitföretaget så får du chansen att vinna en blablabskitprodukt"
Citera
2025-09-29, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tror att det är någon del av ett samarbete, typ "följ mig och blablaskitföretaget så får du chansen att vinna en blablabskitprodukt"

Hur kan hon inte ha en planerad tidslinje för detta!? ”i veckan!… eller eventuellt veckan efter”
Citera
2025-09-29, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomstermamma
Skulle gissa att hon sett vad carma…liv gjort 😉 köpt en egen rolig kalender som pris och lottar ut om man följer henne o taggar vänner ….ett sätt att skapa följare, så HT sedan kan köpa fler följare utan att det blir konstigt

Ja det börjar bli dags att köpa ett gäng följare snart, hon förlorar fler för varje dag.
Citera
2025-09-29, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Hur kan hon inte ha en planerad tidslinje för detta!? ”i veckan!… eller eventuellt veckan efter”

Hon kunde ju skrivit det i sin löjliga lilla kalender. Helt otroligt dåligt.
Citera
2025-09-29, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Okej, men din röst är viktig antar jag?
Det är konstigt att du alltid ska få det att låta som att du sitter på någon slags auktoritet. Jag konstaterade bara att jag inte bryr mig och ditt svar visar tydligt varför.

Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Verkligen stor skillnad! Torsgårdens reklamer är till och med intressanta att kolla på, annars skrollar jag förbi allas reklamer.
Jag håller med! Lite mysigt sådär fast jag själv aldrig hade köpt någon prenumeration från det företaget.
Citera
2025-09-29, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash

Det är väl där skillnaden mellan HT och andra influensers ligger.
De har planerat sina content medans HT använder sin kalender för syns skull när hon vill visa att hon ligger i soffan och "jobbar".

Men så blir det som det blir också - inte så vidare värst bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in